- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
10 Βήματα για μια επιτυχημένη Στρατηγική Social Media Marketing
Μια στρατηγική social media marketing πολλαπλών καναλιών είναι πλέον απαραίτητη
Στρατηγικές social media marketing - Τρόποι για να το αξιοποιήσουν οι εταιρείες ώστε να γίνουν πιο αποδοτικές
Τα Social Media έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι των στρατηγικών marketing σε όλους τους κλάδους. Με εκατομμύρια ανθρώπους να χρησιμοποιούν καθημερινά τις κοινωνικές πλατφόρμες, είναι απαραίτητο να έχετε μια στρατηγική social media marketing πολλαπλών καναλιών για να αναπτύξετε το brand σας, να δημιουργήσετε leads, να διατηρήσετε τους πελάτες και να αναπτύξετε την εικόνα της επωνυμίας σας. Κάθε εταιρεία και brands έχει ξεχωριστές ανάγκες και χρειάζεται μια βαθιά κατανόηση αυτών προτού προβεί στην όποια στρατηγική social media marketing.
Γιατί είναι σημαντική μια στρατηγική social media marketing;
Αντί μιας μέτριας προσέγγισης με αποσπασματικές αναρτήσεις, μια ολοκληρωμένη στρατηγική social media marketing με ανάλογο περιεχόμενο, απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό και στόχους. Αυτοί οι στόχοι πρέπει να ευθυγραμμίζονται με τους ευρύτερους επιχειρηματικούς σας στόχους και να είναι μετρήσιμοι, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδό σας και να προσαρμόζετε τη στρατηγική σας ανάλογα.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι μόνο για διαφήμιση! Σίγουρα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημίσεις στα social media για να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε ένα στοχευμένο κοινό. Ωστόσο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν επίσης εξαιρετικό εργαλείο για την οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες σας. Μπορείτε να απαντήσετε ερωτήσεις και να πάρετε feedback, να λύσετε προβλήματα και να δημιουργήσετε μια πιο «ανθρώπινη επικοινωνία» με το brand σας. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και πιστότητα των πελατών.
Ένας άλλος σημαντικός λόγος για να έχετε μια στρατηγική social media marketing είναι η «δύναμη της κοινότητας». Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας επιτρέπουν να συνδεθείτε με τους πελάτες σας και να δημιουργήσετε μια κοινότητα γύρω από το brand σας. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω απαντήσεων σε σχόλια, δημοσιεύσεων που ενθαρρύνουν τη συζήτηση και συνεργασιών με influencers. Μια ισχυρή κοινότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να υποστηρίξει το brand σας, να παρέχει πολύτιμα σχόλια και να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε νέο κοινό.
Τώρα που είδαμε το πλαίσιο γιατί είναι σημαντική μια στρατηγική social media marketing, ας δούμε τα 10 βήματα για να δημιουργήσετε τη δική σας επιτυχημένη στρατηγική:
- Ορίστε ρεαλιστικούς στόχους και KPIs (κύρια στοιχεία επίδοσης): Ξεκινήστε καθορίζοντας τι θέλετε να πετύχετε με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στόχος σας μπορεί να είναι η αύξηση της brand awareness, η δημιουργία leads ή η βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών. Μόλις καθορίσετε τους στόχους σας, επιλέξτε μετρήσιμα KPIs για να παρακολουθείτε την πρόοδό σας. Για παράδειγμα, εάν ο στόχος σας είναι η αύξηση της brand awareness, ένα KPI μπορεί να είναι ο αριθμός των εμφανίσεων(views) των αναρτήσεων σας.
- Επιλέξτε τα κατάλληλα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης: Δεν χρειάζεται να είστε ενεργοί σε κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Ερευνήστε πού βρίσκεται το target audience σας και επικεντρωθείτε στις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν περισσότερο. Για παράδειγμα, το Facebook και το Instagram μπορεί να είναι καλές επιλογές για τις περισσότερες επιχειρήσεις, ενώ το LinkedIn μπορεί να είναι πιο κατάλληλο για επιχειρήσεις B2B. Εξετάστε επίσης τη δυνατότητα χρήσης visual-based πλατφορμών όπως το Pinterest ή το YouTube,
- Αναλύστε το περιεχόμενο και την αλληλεπίδραση των ανταγωνιστών σας στα social media: Δείτε τι κάνουν καλά και λιγότερο καλά οι ανταγωνιστές σας στα social media. Αυτό μπορεί να σας δώσει ιδέες για το δικό σας περιεχόμενο και στρατηγική. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε εργαλεία ανάλυσης social media για να παρακολουθήσετε τις επιδόσεις των ανταγωνιστών σας και να εντοπίσετε ευκαιρίες για να τους ξεπεράσετε.
- Προσφέρετε αυθεντικό περιεχόμενο: Οι άνθρωποι έλκονται από αυθεντικές εμπειρίες….και αυθεντικές μάρκες. Μην φοβάστε να δείξετε την προσωπικότητα της επιχείρησής/brand σας και να μοιραστείτε περιεχόμενο που είναι ενδιαφέρον και σχετικό για το κοινό σας. Χρησιμοποιήστε μια ποικιλία μορφών περιεχομένου, όπως εικόνες, βίντεο, άρθρα και ζωντανές μεταδόσεις (αυτό είναι και η νέα μόδα).
- Να είστε συνεπείς, αλλά με ευελιξία: Δημοσιεύετε περιεχόμενο τακτικά για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον του κοινού σας. Ωστόσο, μην φοβάστε να πειραματιστείτε με διαφορετικούς τύπους περιεχομένου και να δείτε τι λειτουργεί καλύτερα για το κοινό σας. Είναι επίσης σημαντικό να παρακολουθείτε τα αναλυτικά σας στοιχεία και να προσαρμόζετε τη στρατηγική σας ανάλογα με τα αποτελέσματα.
- Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας: Τα social media είναι μια αμφίδρομη επικοινωνία. Απαντήστε σε σχόλια και μηνύματα, συμμετέχετε σε συζητήσεις και δείξτε στο κοινό σας ότι νοιάζεστε για τη γνώμη του. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τα social media για να κάνετε ερωτήσεις στους πελάτες σας και να λάβετε πολύτιμα σχόλια. Αν δεν έχετε πόρους να το κάνετε, μπορείτε να το αποκλείσετε ως επιλογή.
- Δημιουργήστε μια κοινότητα: Ενθαρρύνετε την αλληλεπίδραση μεταξύ των πελατών σας και χτίστε μια αίσθηση κοινότητας γύρω από το brand σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό δημιουργώντας ομάδες στα social media, φιλοξενώντας διαγωνισμούς και δωρεάν προσφορές ή απλώς αλληλεπιδρώντας με τους πελάτες σας με έναν αυθεντικό τρόπο. Αυτό λειτουργεί σε κάποια πιο mainstream και εμπορικά brands (πχ καλλυντικά).
- Ενσωματώστε πληρωμένες διαφημίσεις στα social media στο πλάνο σας: Ενώ η οργανική παρουσία στα social media είναι σημαντική, οι πληρωμένες διαφημίσεις στα social media μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό και να πετύχετε τους στόχους σας πιο γρήγορα. Μπορείτε να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα και συμπεριφορές, ώστε να βεβαιωθείτε ότι φτάνουν στους σωστούς ανθρώπους.
- Παρακολουθήστε τα αποτελέσματά σας και προσαρμόστε ανάλογα: Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τα αναλυτικά σας στοιχεία social media για να δείτε τι λειτουργεί και τι όχι. Αυτό θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας και να βελτιώσετε τα αποτελέσματά σας με την πάροδο του χρόνου.
- Να είστε υπομονετικοί: Η δημιουργία μιας επιτυχημένης στρατηγικής social media marketing χρειάζεται χρόνο και προσπάθεια. Μην αποθαρρύνεστε αν δεν δείτε αποτελέσματα αμέσως. Συνεχίστε να δημιουργείτε ποιοτικό περιεχόμενο, να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας και να παρακολουθείτε τα αναλυτικά σας στοιχεία και θα δείτε τελικά αποτελέσματα!
Η δημιουργία μιας επιτυχημένης στρατηγικής social media marketing δεν είναι εύκολη, αλλά αξίζει τον κόπο. Ακολουθώντας αυτά τα βήματα και τις επιπλέον συμβουλές, μπορείτε να δημιουργήσετε μια ισχυρή παρουσία στα social media που θα σας βοηθήσει να πετύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.