Τεχνολογια - Επιστημη

Η πρώτη διαφήμιση που δημιουργήθηκε με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης είναι γεγονός

Σε συνεργασία με την αλυσίδα καταστημάτων Toys ‘R’ Us

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η πρώτη διαφήμιση που δημιουργήθηκε με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης είναι γεγονός

Η τεχνητή νοημοσύνη ήταν το βασικό εργαλείο που χρησιμοποίησε η εταιρεία παιχνιδιών Toys ‘R’ Us για τη δημιουργία ενός διαφημιστικού σποτ, το οποίο προβλήθηκε στο Cannes Lions Festival 2024 στη Γαλλία αυτή την εβδομάδα. Η διαφήμιση δημιουργήθηκε σχεδόν εξ ολοκλήρου με το νέο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης της OpenAI, το Sora.

Η χρήση τεχνητής νοημοσύνης προκάλεσε αντιδράσεις

Αναλυτικότερα, η εταιρεία λιανικής πώλησης παιχνιδιών Toys ‘R’ Us, η οποία επέστρεψε ξανά στα καταστήματα Macy's το 2022, ενώ έκλεισε όλα τα δικά της το 2017 λόγω πτώχευσης, κυκλοφόρησε μια διαφήμιση διάρκειας 66 δευτερολέπτων στο πλαίσιο του Cannes Lions στη Γαλλία.

Το σποτ, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τον δημιουργικό συνεργάτη Native Foreign, χρησιμοποιεί το Sora της OpenAI για να απεικονίσει έναν νεαρό Charles Lazarus (ιδρυτής της Toys 'R' Us) που ονειρεύεται το μέλλον. Το βίντεο περιλαμβάνει σκηνές με την εμβληματική μασκότ του brand, τον Geoffrey the Giraffe και συνδυάζει ιστορικά στοιχεία με φανταστικές ονειρικές σκηνές.

Η Kim Miller Olko, παγκόσμια διευθύντρια μάρκετινγκ και πρόεδρος της Toys 'R' Us Studios, τόνισε τη δέσμευση της εταιρείας στην καινοτομία και στη νοσταλγική αφήγηση. «Ο Charles Lazarus ήταν ένας οραματιστής και θέλαμε να τιμήσουμε την κληρονομιά του χρησιμοποιώντας την πιο σύγχρονη διαθέσιμη τεχνολογία».

Οι αντιδράσεις για το κλιπ ήταν ανάμεικτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με ορισμένους να το χαρακτηρίζουν ως μια «συναρπαστική ματιά στο μέλλον του κινηματογράφου», ενώ άλλοι το χαρακτήρισαν «ανατριχιαστικό».

Δείτε παρακάτω την διαφήμιση: