- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Η πρώτη διαφήμιση που δημιουργήθηκε με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης είναι γεγονός
Σε συνεργασία με την αλυσίδα καταστημάτων Toys ‘R’ Us
Η πρώτη διαφήμιση που δημιουργήθηκε με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης είναι γεγονός
Η τεχνητή νοημοσύνη ήταν το βασικό εργαλείο που χρησιμοποίησε η εταιρεία παιχνιδιών Toys ‘R’ Us για τη δημιουργία ενός διαφημιστικού σποτ, το οποίο προβλήθηκε στο Cannes Lions Festival 2024 στη Γαλλία αυτή την εβδομάδα. Η διαφήμιση δημιουργήθηκε σχεδόν εξ ολοκλήρου με το νέο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης της OpenAI, το Sora.
Η χρήση τεχνητής νοημοσύνης προκάλεσε αντιδράσεις
Αναλυτικότερα, η εταιρεία λιανικής πώλησης παιχνιδιών Toys ‘R’ Us, η οποία επέστρεψε ξανά στα καταστήματα Macy's το 2022, ενώ έκλεισε όλα τα δικά της το 2017 λόγω πτώχευσης, κυκλοφόρησε μια διαφήμιση διάρκειας 66 δευτερολέπτων στο πλαίσιο του Cannes Lions στη Γαλλία.
Το σποτ, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τον δημιουργικό συνεργάτη Native Foreign, χρησιμοποιεί το Sora της OpenAI για να απεικονίσει έναν νεαρό Charles Lazarus (ιδρυτής της Toys 'R' Us) που ονειρεύεται το μέλλον. Το βίντεο περιλαμβάνει σκηνές με την εμβληματική μασκότ του brand, τον Geoffrey the Giraffe και συνδυάζει ιστορικά στοιχεία με φανταστικές ονειρικές σκηνές.
Η Kim Miller Olko, παγκόσμια διευθύντρια μάρκετινγκ και πρόεδρος της Toys 'R' Us Studios, τόνισε τη δέσμευση της εταιρείας στην καινοτομία και στη νοσταλγική αφήγηση. «Ο Charles Lazarus ήταν ένας οραματιστής και θέλαμε να τιμήσουμε την κληρονομιά του χρησιμοποιώντας την πιο σύγχρονη διαθέσιμη τεχνολογία».
Οι αντιδράσεις για το κλιπ ήταν ανάμεικτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με ορισμένους να το χαρακτηρίζουν ως μια «συναρπαστική ματιά στο μέλλον του κινηματογράφου», ενώ άλλοι το χαρακτήρισαν «ανατριχιαστικό».
Δείτε παρακάτω την διαφήμιση:
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.