Τεχνολογια - Επιστημη

Δύο στους τρεις Έλληνες δηλώνουν ότι χαζεύουν άσκοπα στα social media

Τα ευρήματα της νέας έρευνας της Focus Bari

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Κινητό τηλέφωνο
Social media: Δύο στους τρεις Έλληνες χαζεύουν άσκοπα © Unsplash / Rodion Kutsaiev

Social media: Δύο στους τρεις Έλληνες χαζεύουν άσκοπα - Τα ευρήματα της νέας έρευνας της Focus Bari

Ενδιαφέροντα στοιχεία για τη σχέση των Ελλήνων με το διαδίκτυο και τα social media παρουσιάζει η τελευταία έκδοση του Focus on Tech Life Tips. Σύμφωνα με την έρευνα αυτή, δύο στους τρεις Έλληνες παραδέχονται ότι χαζεύουν άσκοπα μέσα στα social media. 

Συγκεκριμένα, από την έρευνα αναδεικνύεται ότι σχεδόν όλοι οι Έλληνες (96%) είναι χρήστες internet, ενώ το 79% στην ηλικία 65-74 χρόνων σερφάρει καθημερινά, και μάλιστα από το κινητό. Η κατοχή smartphone έχει φτάσει το 95% στην Ελλάδα, ενώ η χρήση των social media αποτελεί τον πρώτο λόγο σύνδεσης στο internet.

Δύο στους τρεις Έλληνες δηλώνουν ότι χαζεύουν άσκοπα στα social media

Δύο στους τρεις Έλληνες παραδέχονται ότι χαζεύουν άσκοπα μέσα στα social media, ενώ επτά στους δέκα Έλληνες έχουν κάνει τουλάχιστον μια αγορά online μέσα στο τελευταίο εξάμηνο, και η τάση για ηλεκτρονικές αγορές σημειώνεται ανοδική. Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες θεωρούν ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί εξέλιξη στην πρόοδο της τεχνολογίας, όμως οι επτά στους δέκα ανησυχούν σχετικά με την πιθανότητα η Τεχνητή Νοημοσύνη να «ξεφύγει από τον έλεγχο».

Δύο στους τρεις Έλληνες δηλώνουν ότι χαζεύουν άσκοπα στα social media

Δείτε ολόκληρη την έρευνα ΕΔΩ

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ανδρέας Σταυρόπουλος: Η Ελλάδα μπορεί να κάνει άλμα στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
Ανδρέας Σταυρόπουλος: Η Ελλάδα μπορεί να κάνει άλμα στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Ένας από τους πρωτοπόρους Έλληνες Venture Capitalists μιλά για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της νέας εποχής κι εξηγεί γιατί η Ελλάδα έχει τη δυνατότητα να γίνει παράγοντας, όχι ουραγός.

Drone Show του Ολυμπιακού
Ποιοι και πώς έκαναν το φαντασμαγορικό drone show του Ολυμπιακού;

Μιλήσαμε με τον Γιώργο Μπαρδάνη και τον Σέργιο Τζιάνο, που έχουν αναλάβει τα μεγαλύτερα drone shows στην Ελλάδα. Μάθαμε το πώς εκτελείται ένα show από τον σχεδιασμό μέχρι το play και το κόστος.

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.