- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Το Instagram ξεκίνησε την προβολή διαφημίσεων που δεν μπορούν οι χρήστες να παρακάμψουν
Αντιδράσεις για την απόφαση της διάσημης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης
Το Instagram αναγκάζει τους χρήστες του να παρακολουθούν διαφημίσεις που δεν μπορούν να παρακάμψουν
Το Instagram ξεκίνησε δοκιμαστικά την προβολή διαφημίσεων τις οποίες οι χρήστες δεν μπορούν να παρακάμψουν. Μέχρι τώρα, η δημοφιλής πλατφόρμα επέτρεπε στους χρήστες να προσπερνούν τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στην κύρια ροή εικόνων και βίντεο, καθώς και στις ροές Stories και Reels.
Το Instagram πειραματίζεται με το «διαφημιστικό διάλειμμα»
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα του BBC, η πλατφόρμα δοκιμάζει τώρα μια λειτουργία που ονομάζεται «διαφημιστικό διάλειμμα», την οποία οι χρήστες δεν μπορούν να προσπεράσουν. Στο κάτω μέρος της οθόνης εμφανίζεται ένα χρονόμετρο το οποίο μετράει αντίστροφα μέχρι το μηδέν, προτού μπορέσει να συνεχιστεί η κανονική λειτουργία.
«Μερικές φορές μπορεί να χρειαστεί να προβάλετε μια διαφήμιση για να μπορέσετε να συνεχίσετε την περιήγηση», αναφέρει το μήνυμα της πλατφόρμας.
Το Instagram επιβεβαίωσε στο BBC ότι η δοκιμή της νέας λειτουργίας βρίσκεται σε εξέλιξη.
«Πάντα δοκιμάζουμε πράγματα που μπορούν να αυξήσουν την αξία για τους διαφημιζόμενους», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, προσθέτοντας ότι θα παρέχει περαιτέρω ενημερώσεις εάν η δοκιμή οδηγήσει σε μόνιμες αλλαγές.
Ορισμένοι χρήστες έχουν αντιδράει αρνητικά στην απόφαση του Instagram
Ωστόσο, ορισμένοι χρήστες έχουν ήδη σχολιάσει αρνητικά την απόφαση της πλατφόρμας. Ένα άτομο στο Threads αποκάλεσε την κίνηση «τρελή» προσθέτοντας ότι «μοιάζει με μια επιθετικά πιεστική κίνηση για να κερδίσει περισσότερα διαφημιστικά δολάρια η Meta». Άλλοι χρήστες σκέφτονται να μποϊκοτάρουν την πλατφόρμα.
Ωστόσο η Meta δεν είναι η πρώτη μεγάλη εταιρεία τεχνολογίας που αναγκάζει τους χρήστες της να παρακολουθούν διαφημίσεις. Το YouTube επίσης ενσωματώνει διαφημίσεις που δεν μπορούν να προσπεραστούν. Παρόλα αυτά, δεν είναι σαφές εάν οι διαφημίσεις όντως αυξάνουν τα κέρδη των εταιρειών. Σύμφωνα με μελέτη που διεξήγαγε το TikTok, οι διαφημίσεις που δεν μπορούν να προσπεραστούν μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα τη μειωμένη εμπλοκή των χρηστών.
Περισσότερο από το 70% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι ήταν πιο πιθανό να παρακολουθήσουν μια διαφήμιση, εάν έχουν τη δυνατότητα να την προσπεράσουν.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η εταιρεία αποκαλύπτει σχέδιο για την περικοπή περίπου του 5% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της
Τον μήνυσε για παραβιάσεις κατά την αγορά μετοχών της πρώην Twitter Inc
Στο στόχαστρο ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα
Έχει τις περισσότερες λήψεις στο App Store της Apple στις ΗΠΑ - Πώς λειτουργεί
Στόχος οι 30 εμφυτεύσεις σε ανθρώπους μέσα στο 2025
Νέα καθυστέρηση στην απόπειρα να ανταγωνιστεί την SpaceX του Έλον Μασκ
Παρατηρήθηκαν «ανωμαλίες» στη διάρκεια της αντίστροφης μέτρησης
Έκτακτη συνάντηση των Ελεγκτών μετά την ανακοίνωση κατάργησης των ελέγχων
Μια συζήτηση με την Professor Aynne Kokas, κορυφαία ειδικό στις σινοαμερικανικές σχέσεις στα μέσα και την τεχνολογία
Οι Financial Times σχολιάζουν την προσπάθεια του Μαρκ Ζάκερμπεργκ να στήσει γέφυρα επικοινωνίας με τον Τραμπ και το δεξί του χέρι
Το 41% των εταιρειών παγκοσμίως σχεδιάζει να μειώσει το εργατικό δυναμικό μέχρι το 2030
Τι απαντά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα όσα λέει ο ισχυρός άνδρας της Meta Platforms
Γιατί οι κινήσεις του Ζούκερμπεργκ είναι πιο επικίνδυνες από κάθε άλλου επικεφαλής τεχνολογικού κολοσσού
Γιατί ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ «παραδόθηκε» στον Ντόναλντ Τραμπ - Δριμεία κριτική στην απόφαση
Έδειξε τον δρόμο ο Ζούκεμπεργκ με το «κόψιμο» του fact checking
Τι έδειξε έρευνα για τον συνολικό κίνδυνο θνησιμότητας
Από τις 28 Απριλίου 2026, αυτό θα ισχύει και για τους φορητούς υπολογιστές
Η Meta θα ενσωματώσει τις λεγόμενες κοινοτικές σημειώσεις, όπως στην πλατφόρμα X του Ίλον Μασκ.
Aυτό υποστήριξε ο επικεφαλής της OPEN AI Σαμ Άλτμαν
Παρόμοια συστήματα θα μπορούσαν να δοκιμαστούν και σε άλλα ιατρικά περιβάλλοντα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.