Το Instagram ξεκίνησε την προβολή διαφημίσεων που δεν μπορούν οι χρήστες να παρακάμψουν
Αντιδράσεις για την απόφαση της διάσημης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης


Το Instagram αναγκάζει τους χρήστες του να παρακολουθούν διαφημίσεις που δεν μπορούν να παρακάμψουν
Το Instagram ξεκίνησε δοκιμαστικά την προβολή διαφημίσεων τις οποίες οι χρήστες δεν μπορούν να παρακάμψουν. Μέχρι τώρα, η δημοφιλής πλατφόρμα επέτρεπε στους χρήστες να προσπερνούν τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στην κύρια ροή εικόνων και βίντεο, καθώς και στις ροές Stories και Reels.
Το Instagram πειραματίζεται με το «διαφημιστικό διάλειμμα»
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα του BBC, η πλατφόρμα δοκιμάζει τώρα μια λειτουργία που ονομάζεται «διαφημιστικό διάλειμμα», την οποία οι χρήστες δεν μπορούν να προσπεράσουν. Στο κάτω μέρος της οθόνης εμφανίζεται ένα χρονόμετρο το οποίο μετράει αντίστροφα μέχρι το μηδέν, προτού μπορέσει να συνεχιστεί η κανονική λειτουργία.
«Μερικές φορές μπορεί να χρειαστεί να προβάλετε μια διαφήμιση για να μπορέσετε να συνεχίσετε την περιήγηση», αναφέρει το μήνυμα της πλατφόρμας.
Το Instagram επιβεβαίωσε στο BBC ότι η δοκιμή της νέας λειτουργίας βρίσκεται σε εξέλιξη.
«Πάντα δοκιμάζουμε πράγματα που μπορούν να αυξήσουν την αξία για τους διαφημιζόμενους», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, προσθέτοντας ότι θα παρέχει περαιτέρω ενημερώσεις εάν η δοκιμή οδηγήσει σε μόνιμες αλλαγές.
Ορισμένοι χρήστες έχουν αντιδράει αρνητικά στην απόφαση του Instagram
Ωστόσο, ορισμένοι χρήστες έχουν ήδη σχολιάσει αρνητικά την απόφαση της πλατφόρμας. Ένα άτομο στο Threads αποκάλεσε την κίνηση «τρελή» προσθέτοντας ότι «μοιάζει με μια επιθετικά πιεστική κίνηση για να κερδίσει περισσότερα διαφημιστικά δολάρια η Meta». Άλλοι χρήστες σκέφτονται να μποϊκοτάρουν την πλατφόρμα.
Ωστόσο η Meta δεν είναι η πρώτη μεγάλη εταιρεία τεχνολογίας που αναγκάζει τους χρήστες της να παρακολουθούν διαφημίσεις. Το YouTube επίσης ενσωματώνει διαφημίσεις που δεν μπορούν να προσπεραστούν. Παρόλα αυτά, δεν είναι σαφές εάν οι διαφημίσεις όντως αυξάνουν τα κέρδη των εταιρειών. Σύμφωνα με μελέτη που διεξήγαγε το TikTok, οι διαφημίσεις που δεν μπορούν να προσπεραστούν μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα τη μειωμένη εμπλοκή των χρηστών.
Περισσότερο από το 70% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι ήταν πιο πιθανό να παρακολουθήσουν μια διαφήμιση, εάν έχουν τη δυνατότητα να την προσπεράσουν.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μια συνέντευξη με τον Χαράλαμπο Τσέκερη με αφορμή το ντοκιμαντέρ για την Τεχνητή Νοημοσύνη
Μιλήσαμε με τον Γιώργο Μπαρδάνη και τον Σέργιο Τζιάνο, που έχουν αναλάβει τα μεγαλύτερα drone shows στην Ελλάδα. Μάθαμε το πώς εκτελείται ένα show από τον σχεδιασμό μέχρι το play και το κόστος.
Από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Αλλαγές με την επάνοδο Τραμπ
Πώς λειτούργησε μέχρι την μεταμόσχευση που έλαβε χώρα τον Μάρτιο
Υποστηρίζει ότι «δούλευαν χέρι-χέρι» για τον έλεγχο του περιεχομένου στη χώρα - Τι απαντά η Meta
Αναλυτικά τα αστρονομικά γεγονότα του Μαρτίου
«Χάσαμε την επαφή με το σκάφος», ανακοίνωσε ο Νταν Χιούοτ
Ο Ουίλμορ και η Γουίλιαμς είχαν αρχικά προγραμματίσει να παραμείνουν στο διάστημα μόλις μία εβδομάδα
Επιδιώκουν παράλληλα να αναβιώσουν το μαμούθ
Ελπίδες ότι θα αποτελέσει ισχυρό εργαλείο για τη θεραπεία της γνωστικής εξασθένησης
Πιο ανθρώπινο και διαισθητικό, αλλά και πιο ακριβό
Χρήστες αναφέρουν ότι οι ροές τους κατακλύστηκαν από ακατάλληλο υλικό λόγω δυσλειτουργίας του αλγόριθμου
Mετά από 22 χρόνια και 15 στην ιδιοκτησία του τεχνολογικού κολοσσού
Έντονες αντιδράσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο σχετικά με τα πνευματικά δικαιώματα των καλλιτεχνών
Το φαινόμενο θα επαναληφθεί το 2040
Ανησυχίες για το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης
Θα έχει τη δυνατότητα κατανόησης φυσικής γλώσσας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.