- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Gmail: Τι αλλάζει με την αποστολή spam μηνυμάτων στη πιο διάσημη e-mail πλατφόρμα
Ξεκίνησε η εφαρμογή νέων μέτρων ενάντια στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία
Gmail: Τι αλλάζει με την αποστολή spam μηνυμάτων στη πιο διάσημη e-mail πλατφόρμα. Ξεκίνησε η εφαρμογή νέων μέτρων ενάντια στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία
Η Google σκοπεύει να βάλει ένα τέλος στα spam, την αποστολή δηλαδή μαζικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Gmail, σε μια προσπάθεια να μειώσει τον όγκο των ανεπιθύμητων μηνυμάτων που λαμβάνουν οι χρήστες. Όπως αναφέρει το Forbes, ήδη πολλοί αποστολείς μαζικών e-mails έχουν αρχίσει να λαμβάνουν προειδοποιήσεις.
Απαραίτητη η πιστοποίηση των μηνυμάτων
Συγκεκριμένα, οι αποστολείς κακόβουλων ή διαφημιστικών μηνυμάτων θα αρχίσουν να βλέπουν τα spam τους να απορρίπτονται συχνότερα, από τον Απρίλιο του 2024, εκτός εάν αρχίσουν να συμμορφώνονται με τις νέες πολιτικές της Google, οι οποίες, πλέον, απαιτούν να πιστοποιούν την αυθεντικότητα των μηνυμάτων τους και να στέλνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόνο σε άτομα που επιθυμούν να λαμβάνουν μηνύματα από αυτούς.
Κατά την εφαρμογή των περιορισμών για τους αποστολείς μαζικών αποστολών τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, η Google έγραψε: «Ένα κλικ θα πρέπει να είναι αρκετό για να σταματήσετε να λαμβάνετε ανεπιθύμητα μηνύματα από έναν συγκεκριμένο αποστολέα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Γι’ αυτό απαιτούμε από τους μεγάλους αποστολείς να δίνουν στους παραλήπτες του Gmail τη δυνατότητα να διαγραφούν από εμπορικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με ένα κλικ και να επεξεργάζονται τα αιτήματα διαγραφής εντός δύο ημερών».
Η ενημερωμένη πολιτική ανεπιθύμητης αλληλογραφίας του Gmail εμποδίζει τους αποστολείς μαζικών μηνυμάτων (αυτούς που στέλνουν 5.000 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την ημέρα) να στέλνουν υπερβολικά πολλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους χρήστες. Οι νέοι κανόνες απαιτούν από τους αποστολείς spam μηνυμάτων να πιστοποιούν τα εξερχόμενα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους, αποφεύγοντας παράλληλα την αποστολή ανεπιθύμητων ή μη ζητούμενων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπως ανέφερε το Forbes.
Προσωρινό ban για όσους δεν συμμορφώνονται
Οι κατευθυντήριες γραμμές αναφέρουν επίσης ότι οι αποστολείς μαζικών μηνυμάτων πρέπει να εφαρμόσουν ένα κουμπί «διαγραφής με ένα κλικ» για όλα τα εμπορικά και διαφημιστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έως τον Ιούνιο του 2024. Το κουμπί διαγραφής πρέπει να είναι ευδιάκριτο στο σώμα του μηνύματος και οι εμπορικοί αποστολείς πρέπει να επεξεργάζονται αυτά τα αιτήματα εντός δύο ημερών.
Η Google λέει τώρα ότι, από αυτόν τον μήνα, οι αποστολείς μαζικών μηνυμάτων που δεν πληρούν τις απαιτήσεις της εταιρείας θα λαμβάνουν προσωρινές απαγορεύσεις. Ωστόσο, αυτές οι προσωρινές απαγορεύσεις θα περιορίζονται σε ένα μικρό ποσοστό της μη συμμορφούμενης κίνησης και έχουν ως στόχο να βοηθήσουν τους αποστολείς να εντοπίσουν την κίνηση που δεν πληροί τις απαιτήσεις της Google.
Εν τω μεταξύ, η Google σημειώνει ότι θα αρχίσει να απορρίπτει ένα ποσοστό της «μη συμμορφούμενης» κίνησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τον Απρίλιο και ότι το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί σταδιακά.
1 Ιουνίου, η τελική διορία
Ενημερώνοντας για την αλλαγή αυτή σε μια σελίδα υποστήριξης, η Google σημείωσε: «Τον Απρίλιο του 2024, θα αρχίσουμε να απορρίπτουμε ένα ποσοστό της μη συμβατής κίνησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και θα αυξήσουμε σταδιακά το ποσοστό απόρριψης. Για παράδειγμα, αν το 75% της κίνησης ενός αποστολέα πληροί τις απαιτήσεις μας, θα αρχίσουμε να απορρίπτουμε ένα ποσοστό του υπόλοιπου 25% της κίνησης που δεν είναι συμβατό».
Η επόμενη κρίσιμη ημερομηνία είναι η 1η Ιουνίου, αφού αυτή είναι η τελική διορία που έχει δώσει η Google σε όλους τους αποστολείς εμπορικών, προωθητικών e-mails για να ενσωματώσουν ένα εύκολα προσβάσιμο κουμπί διαγραφής που θα αφαιρεί το χρήστη από τη λίστα των παραληπτών με ένα κλικ. Μέχρι τώρα, τα περισσότερα newsletters παραπέμπουν στο unsubscribe κουμπί τους.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.