- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Έγινε πραγματικότητα το τζιν - αερόσακος για οδική προστασία των μοτοσικλετιστών
Η σουηδική εταιρεία Mo'cycle δημιούργησε το πρωτότυπο προϊόν
Mo'cycle: Τζιν - αερόσακος για προστασία του κάτω μέρους του σώματος του μοτοσικλετιστή - Από ανθεκτικό υλικό ντένιμ με νέα τεχνολογία.
Ένα νέο προϊόν από τη σουηδική εταιρεία Mo'cycle, τo τζιν-αερόσακος, προσφέρει εδώ και λίγο καιρό προστασία στο κάτω μέρος του σώματος ενός μοτοσικλετιστή σε περίπτωση ατυχημάτων και σύγκρουσης.
Τα τζιν-αερόσακοι είναι επαναχρησιμοποιήσιμα, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι οι αναβάτες μπορούν να τα αντιμετωπίζουν ως συνηθισμένα τζιν πριν φουσκωθούν: αφαιρώντας το τμήμα του αερόσακου, μπορούν να τα ρίξουν στο πλυντήριο ρούχων, να τα στεγνώσουν και να τα ξαναφορέσουν.
Η Mo'cycle ισχυρίζεται ότι το υλικό είναι πιο ισχυρό και πιο ελαφρύ απ' ό,τι το ατσάλι καθώς χρησιμοποιεί ένα ανθεκτικό υλικό ντένιμ που ακούει στο όνομα Armalith.
«Η τεχνολογία Armalith χρησιμοποιείται στο επίπεδο του νήματος· ένας συνδυασμός νημάτων (συμπεριλαμβανομένου του UHMWPE) τα οποία κλώθονται και συνδυάζονται για να επιτύχουν τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά αντίστασης στην τριβή ενώ, ταυτοχρόνως, είναι ελαστικά και μοιάζουν με κανονικό ύφασμα ντένιμ», υποστηρίζουν.
Έχουν εισάγει επίπεδα φουσκωτά μέσα στα τζιν-αερόσακους, τα οποία αυτός που τα φορά δεν τα νιώθει εκτός κι αν ενεργοποιηθούν.
View this post on Instagram
Πώς ενεργοποιείται ο αερόσακος σε περίπτωση ατυχήματος
Στην περίπτωση που ο αναβάτης απογειωθεί από το όχημά του ο αερόσακος ενεργοποιείται, και ο μηχανισμός ενεργοποίησης είναι ένα λουρί που συνδέει τα παντελόνια με τη μοτοσικλέτα.
View this post on Instagram
Ο αερόσακος προστατεύει τα προηγουμένως εκτεθειμένα μέρη του κάτω μέρους του σώματος, όπως τους μηρούς, το πίσω μέρος του κορμού και τον κόκκυγα.
«Είναι επαναστατικό να χρησιμοποιείς τεχνολογία αερόσακου για να προστατεύσεις το πρώτο οστούν της σπονδυλικής στήλης επειδή τα τραύματα στη σπονδυλική στήλη είναι αυτά που οδηγούν τους αναβάτες μοτοσικλέτας σε παράλυση», εξηγούν οι εκπρόσωποι της σουηδικής εταιρείας.