Instagram και Facebook θα χρεώνουν συνδρομή όσους δεν θέλουν διαφημίσεις
Γιατί αφορά μόνο Ευρωπαίους
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![Meta Meta](/images/1074x600/jpg/files/2023-07-06/meta.jpg)
Meta: Συνδρομή σε όσους δεν θέλουν διαφημίσεις σε Instagram, Facebook - Γιατί αφορά μόνο Ευρωπαίους
Η Meta Platforms επεξεργάζεται επιλογές για να εισαγάγει σχήμα συνδρομής που συνοδεύεται από απαλλαγή από τις διαφημίσεις για τους χρήστες του Instagram και του Facebook στην Ευρώπη, δήλωσε πηγή με γνώση του θέματος.
Αν και συζητούνται διάφορα τιμολογιακά σχήματα, η πρόταση για μηνιαία συνδρομή ύψους 10 ευρώ είναι η επικρατέστερη, σύμφωνα με την πηγή.
Η πρόταση αποτελεί απόπειρα της Meta να παρακάμψει τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ενωσης που απειλούν να περιορίσουν την δυνατότητά της να εξατομικεύει διαφημίσεις για τους χρήστες χωρίς την συγκατάθεσή τους πλήττοντας την βασική πηγή εσόδων της.
Η προσφορά επιλογής ανάμεσα σε ένα σχήμα δωρεάν υποστηριζόμενο από διαφημίσεις και σε ένα σχήμα συνδρομής απαλλαγμένο από διαφημίσεις μπορεί να στρέψει τους χρήστες προς το δεύτερο, βοηθώντας την Meta να τηρήσει τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς χωρίς να πληγεί η αγορά διαφήμισης από την οποία αντλεί έσοδα.
Τα πακέτα που θα εντάξει η Meta
Το νέο σχέδιο της Meta είναι ακριβότερο από την συνδρομή στο δίκτυο Netflix που χρεώνει 7,99 ευρώ για το βασικό του πακέτο.
Στις κινητές συσκευές, η τιμή του ατομικού λογαριασμού θα εκτιναχθεί στα 13 ευρώ περίπου, διότι η Meta θα συνυπολογίσει τις προμήθειες που χρεώνουν τα app stores της Apple και της Google, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.
Τον Φεβρουάριο, πρόστιμο ύψους 390 εκατομμυρίων ευρώ επιβλήθηκε στην Meta από τον Επίτροπο Προσωπικών Δεδομένων της Ιρλανδίας, ενώ της επισημάνθηκε ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιεί την αποκαλούμενη «συμβατική» νομική βάση για να στέλνει στους χρήστες διαφημίσεις με βάση την διαδικτυακή τους δραστηριότητα, πράγμα που πλήττει το επιχειρησιακό μοντέλο της εταιρείας.
Η Meta στην συνέχεια ανακοίνωσε την πρόθεσή της να ζητά από τους χρήστες στην Ευρωπαϊκή Ενωση συγκατάθεση πριν επιτρέψει σε επιχειρήσεις να απευθύνουν διαφημίσεις ώστε να ανταποκριθεί στις εν εξελίξει ρυθμιστικές απαιτήσεις στην περιοχή.
Εκπρόσωπος της Meta δήλωσε ότι η εταιρεία πιστεύει στις δωρεάν υπηρεσίες που υποστηρίζονται από εξατομικευμένες διαφημίσεις», αλλά εξετάζει «επιλογές για να διασφαλίσει την τήρηση των εν εξελίξει ρυθμιστικών απαιτήσεων».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι έδειξε επιστημονική έρευνα
Τα νέα σχόλια θα είναι προσωρινά και ημι-ιδιωτικά
Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι δεν αποκλείεται να επαναληφθεί
Ο Βρετανός γιατρός και Παραολυμπιονίκης εκπαιδεύτηκε με επιτυχία από την ESA
Ανοιχτές οι αιτήσεις έως τις 31 Ιουλίου
Τι έγραψε στην πλατφόρμα για την απόφασή του αυτή
Όταν συναντήθηκαν το αμερικανικό διαστημικό σκάφος Apollo 18 και το σοβιετικό Soyuz 19
Πόσο χρήσιμο μπορεί να φανεί σε μελλοντικές αποστολές
Τα πιο δημοφιλή της ψηφιακής εποχής και όσα κρύβονται από πίσω τους
Το ζευγάρι των γαλαξιών Arp 142 βρίσκεται σε διαδικασία συγχώνευσης εδώ και δεκάδες εκατομμύρια χρόνια
Η τεχνολογία θεωρείται πιο αποδοτική και φιλική στο περιβάλλον
Το πιο ολοκληρωμένο απολίθωμα που ανακαλύφθηκε στη Βρετανία εδώ και έναν αιώνα
Γρήγορες και απλές συμβουλές για να οργανώσετε όπως εσείς θέλετε τα email σας
Απλά tips για λήψη φωτογραφιών και βίντεο χωρίς περιορισμούς σε ό,τι συσκευή τηλεφώνου και αν έχετε
Με τα ηχητικά βιβλία, οι αναγνώστες πληρώνουν για να έχουν πρόσβαση σε μια τεράστια βιβλιοθήκη – αλλά ο έλεγχος αυτής της βιβλιοθήκης εναπόκειται τελικά στην πλατφόρμα που τη φιλοξενεί
45 χρόνια από όταν «γεννήθηκε» η συνήθεια να ακούμε τα τραγούδια που αγαπάμε όπου και όποτε θέλουμε
Μπορεί να επουλωθεί μόνο του αν κοπεί
Σε συνεργασία με την αλυσίδα καταστημάτων Toys ‘R’ Us
Παρουσίασε τα πρώτα δεδομένα η αποστολή του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.