Τεχνολογια - Επιστημη

Το Twitter έχασε τα μισά του διαφημιστικά έσοδα απ' όταν εξαγοράστηκε από τον Έλον Μασκ

Τι δήλωσε ο δισεκατομμυριούχος

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Το Twitter έχασε τα μισά του διαφημιστικά έσοδα απ' όταν εξαγοράστηκε από τον Έλον Μασκ
@JOHN G. MABANGLO/EPA

Twitter: Έχασε τα μισά του διαφημιστικά έσοδα απ' όταν εξαγοράστηκε από τον Έλον Μασκ - Τι δήλωσε ο δισεκατομμυριούχος

Το Twitter έχει χάσει σχεδόν το 50% των διαφημιστικών εσόδων του από τότε που αγοράστηκε από τον Έλον Μασκ έναντι 44 δισ. δολαρίων τον περασμένο Οκτώβριο, όπως αποκάλυψε ο ιδιοκτήτης του.

Ο ίδιος είπε ότι η «εταιρεία δεν είχε δει την αύξηση των πωλήσεων που αναμενόταν τον Ιούνιο, αλλά ο Ιούλιος ήταν λίγο πιο ελπιδοφόρος».

Ο Μασκ απέλυσε περίπου το μισό από τους 7.500 υπαλλήλους του Twitter όταν ανέλαβε το 2022 σε μια προσπάθεια να μειώσει το κόστος.

Η αντίπαλη εφαρμογή Threads έχει πλέον 150 εκατομμύρια χρήστες, σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις.

Η ενσωματωμένη σύνδεσή της με το Instagram δίνει αυτόματα στην πλατφόρμα που σχεδίασε η Meta πρόσβαση σε δυνητικά δύο δισεκατομμύρια χρήστες.

Εν τω μεταξύ, το Twitter βρίσκεται κάτω από ένα βαρύ φορτίο χρέους. Τα έσοδα παραμένουν αρνητικά, δήλωσε ο Μασκ το Σαββατοκύριακο.

Σε ένα tweet ανέφερε: «Πρέπει να φτάσουμε σε θετική ταμειακή ροή πριν έχουμε την πολυτέλεια για οτιδήποτε άλλο».

Μετά την απόλυση χιλιάδων εργαζομένων και την περικοπή των λογαριασμών των υπηρεσιών cloud, ο Μασκ δήλωσε ότι το Twitter είναι σε καλό δρόμο για να εμφανίσει έσοδα 3 δισ. δολαρίων (2,29 δισ. λίρες) το 2023, από 5,1 δισ. δολάρια το 2021.

Η εξέλιξη αυτή είναι το τελευταίο σημάδι ότι τα επιθετικά μέτρα περικοπής κόστους δεν ήταν αρκετά για να πυροδοτήσουν την επιστροφή των διαφημιστών που έφυγαν μετά τις αλλαγές στους κανόνες του περιεχομένου του.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ηχητικά βιβλία, Spotify και πνευματικά δικαιώματα
Ηχητικά βιβλία, Spotify και πνευματικά δικαιώματα

Με τα ηχητικά βιβλία, οι αναγνώστες πληρώνουν για να έχουν πρόσβαση σε μια τεράστια βιβλιοθήκη – αλλά ο έλεγχος αυτής της βιβλιοθήκης εναπόκειται τελικά στην πλατφόρμα που τη φιλοξενεί

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.