- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Diablo IV: Παίξαμε ως Barbarian στην κλειστή Beta
Κλείστε τον εγκέφαλό σας και απολαύστε
Diablo IV: Παίξαμε την κλειστή Beta του πολυαναμενόμενου ARPG.
Στις κάμποσες ώρες που ξόδευσα στη Beta του Diablo IV, έπαιξα αποκλειστικά ως Barbarian. Με το όνομα «Ντομπρόλυκος», που επέλεξε ο αδερφός μου, ξεκίνησα την φονική μου περιπέτεια στις τέσσερις γωνιές του κόσμου. Η εμπειρία μου με το Diabo III – πρέπει να είχα ολοκληρώσει ένα campaign – ήταν αρκετή για να βρω το παιχνίδι αρκετά οικείο. Με ενδιέφερε εξάλλου να πάρω μια καλή γεύση της κεντρικής εμπειρίας και όχι να τελειοποιήσω τη διαχείρισή της.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο «turnoff» για μένα από το grind. Τα games που βασίζονται στο ατελείωτο looting μου είναι αδιάφορα και το μεγαλύτερο πρόβλημά μου με το Diablo 3 ήταν ότι έπαιζα χωρίς τον εγκέφαλό μου. Ξεκίνησα, λοιπόν, τη beta του Diablo 4 με χαμηλές προσδοκίες και εξεπλάγην ευχάριστα. Η εισαγωγή του παιχνιδιού – που δε θα σας σποϊλάρω και προτείνω να μην το κάνετε στον εαυτό σας – ήταν δυνατή. Η Blizzard δεν παίζεται στα CGI cinematics, αυτό το γνωρίζουμε, αλλά το Diablo IV δε στηρίζεται μόνο σε αυτά. Στην εισαγωγή του, χρησιμοποιεί τα in-game cutscenes προς όφελος του storytelling, επιδεικνύοντας την αλλαγή κατεύθυνσης προς μια πιο immersive εμπειρία. Αισθητικά το Diablo IV είναι πραγματικά άρτιο, παρά τα τεχνικά του πταίσματα. Είδαμε μερικά bugs και textures να φορτώνουν εν μέσω cutscene, αλλά τίποτα καταστροφικό.
Μετά από μερικές ώρες παιχνιδιού, αυτή η γνώριμη αίσθηση από το Diablo IIΙ επέστρεψε. Κάθε πάτημα κουμπιού ήταν γλυκό νανούρισμα για τον εγκέφαλό μου, ο οποίος παρέδιδε τα ινία στα δάχτυλά μου, αισθανόμενος περιττή την παρουσία του. Όχι ότι το Diablo IV δεν έχει τις προκλήσεις του, ειδικά στα υψηλότερα επίπεδα δυσκολίας, στα οποία δεν είχαμε πρόσβαση. Σε στιγμές, διάφορα Boss και ομάδες εχθρών ανάγκασαν το νου μου να επιστρέψει στο σώμα μου, για να υπερασπιστεί τη σωματική ακεραιότητα του «Ντομπρόλυκου». Αυτές οι στιγμές ήταν, όμως, αναλαμπές σε μια γενικώς αυτοματοποιημένη εμπειρία. Αυτό, φυσικά, εξαρτάται επίσης από τον παίκτη και τον βαθμό στον οποίο επιθυμεί του να βελτιστοποιήσει τον τρόπο που παίζει. Για μένα, «if it ain’t broke, don’t fix it» που λένε και στο χωριό μου. Η χαλαρότητα με την οποία μπορεί κανείς να παίζει Diablo IV δεν είναι απαραίτητα ανεπιθύμητη. Έχουμε άφθονες επιλογές σε games που ζητούν το 100% της προσοχής μας. Στο Diablo βλέπεις κι ένα βίντεο στο πλάι, κάνεις και μια κουβέντα με τα φιλαράκια σου, βάζεις κι ένα χέρι στο μπολ με τα πατατάκια χωρίς πολύ άγχος.
Ανυπόφορο είναι το γεγονός ότι δεν μπορώ να κάνω pause, αλλά ευπρόσδεκτοι οι παίκτες που συναντάω τυχαία στο ταξίδι μου. Η περιστασιακή συνεργασία και η δυνατότητα να τους προσκαλέσεις σε party δίνουν μια ξεκάθαρη MMO πτυχή στο νέο Diablo. Είναι ενοχλητικό, όμως, να μη μπορώ να φτιάξω έναν ιδιωτικό server or something, για να παίζω με την ησυχία μου ή μόνο με φίλους. Το always online κομμάτι σημαίνει επίσης ότι το lag λόγω σύνδεσης ή λόγω servers απειλεί την ομαλότητα της εμπειρίας. Στα θετικά, τα διάφορα events (και world events, όπως bosses) είναι συναρπαστικές ευκαιρίες για λίγο κοινοτικό adventuring.
Το καλό με το Diablo IV, αν δεν έχεις εξαιρετική οικειότητα με τα ARPG, είναι η απλότητά του. Δεν σε συγχύζει με αμέτρητα διαπλεκόμενα συστήματα, επιτρέποντάς σου να «μπεις στη ροή» μέσα σε μερικές ωρίτσες. Αναρωτιέμαι, απλώς, αν η απλότητα αυτή θα το ωφελήσει μακροπρόθεσμα. Μερικές ευχάριστες λεπτομέρειες ξεχώρισα στο UI, όπως η δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις λέξεις κλειδιά στο skill tree για να βρεις κατευθείαν τα abilities που σε ενδιαφέρουν.
To Diablo IV κυκλοφορεί στις 6 Ιουνίου σε PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S και PC.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.