- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Απολύει άλλους 10.000 εργαζόμενους η Meta του Μαρκ Ζούκερμπεργκ
Νέα αναδιάρθρωση στο πλαίσιο του «Έτους Αποτελεσματικότητας» του τεχνολογικού κολοσσού
Meta: Ο τεχνολογικός κολοσσός του Μαρκ Ζούκερμπεργκ που κατέχει το Facebook, το Instagram και το WhatsApp, ανακοίνωσε πως απολύει ακόμη 10.000 υπαλλήλους.
Η Meta του Μαρκ Ζούκερμπεργκ απολύει άλλα 10.000 άτομα και θεσπίζει περαιτέρω πάγωμα προσλήψεων στο πλαίσιο του «Έτους Αποδοτικότητας» της εταιρείας, ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος σε ανάρτηση στο Facebook την Τρίτη.
Η αναδιάρθρωση, η οποία επίσης αφήνει επιπλέον 5.000 κενές θέσεις εργασίας χωρίς προσλήψεις, έρχεται λιγότερο από έξι μήνες αφότου η εταιρεία ανακοίνωσε ένα ακόμη κύμα 11.000 απολύσεων.
Στο απόγειό της το 2022, η Meta είχε αυξηθεί σε 87.000 υπαλλήλους παγκοσμίως, με ένα σημαντικό μέρος αυτών των προσλήψεων να σημειώνεται από την έναρξη της πανδημίας της Covid-19.
«Θα είναι δύσκολο και δεν υπάρχει τρόπος να το παρακάμψουμε», έγραψε ο Ζούκερμπεργκ σε μια ανάρτηση στο blog. «Τους επόμενους δύο μήνες, οι ηγέτες οργανισμών θα ανακοινώσουν σχέδια αναδιάρθρωσης που επικεντρώνονται στην ακύρωση έργων χαμηλότερης προτεραιότητας και στη μείωση των ποσοστών προσλήψεων».
Το κύμα προσλήψεων στη Meta και η ύφεση στο τέλος της πανδημίας
Μετά από χρόνια προσλήψεων, ο Ζούκερμπεργκ διώχνει υπαλλήλους με «ιλιγγιώδεις ρυθμούς», όπως σχολιάζουν οι New York Times. Σε άλλες εποχές, η εταιρεία του έκανε μπαράζ προσλήψεων καθώς η γκάμα των εφαρμογών της, στην οποία περιλαμβάνεται και το WhatsApp, αποκτούσε ολοένα και μεγαλύτερη δημοφιλία.
Η πανδημία του κορωνοϊού έφερε εκτόξευση της επισκεψιμότητας μέσω κινητών τηλεφώνων, οδηγώντας σε ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη. Πέρυσι, η Meta είχε 87.000 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης.
Καθώς όμως η παγκόσμια αγορά άρχισε πέρυσι να εξασθενεί και οι αγορές ψηφιακής διαφήμισης συρρικνώθηκαν, ο Ζούκερμπεργκ επιχείρησε να προσαρμοστεί: η Meta περιόρισε τα προνόμια των εργαζομένων και μετά τις απολύσεις του Νοεμβρίου, άφησε να εννοηθεί ότι θα ακολουθήσουν περαιτέρω περικοπές.
Η Meta είναι αντιμέτωπη με πολλές προκλήσεις στην παρούσα φάση. Εκτός από τη συρρίκνωση της ψηφιακής διαφήμισης, οι αλλαγές της Apple στην προστασία των προσωπικών δεδομένων στο λειτουργικό σύστημα κινητών τηλεφώνων της, έχουν περιορίσει τη δυνατότητα της Meta να συλλέγει δεδομένα για τους χρήστες iPhone για στοχευμένες διαφημίσεις. Παράλληλα αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από το TikTok, το οποίο έχει εκτοξεύσει τη δημοτικότητά του τα τελευταία χρόνια, ιδίως στις νεότερες ηλικίες.
Η Meta και το (χαμένο;) στοίχημα του μετασύμπαντος
Η Meta πασχίζει να οδηγήσει τους χρήστες της στο αναπτυσσόμενο metaverse, που ο Ζούκερμπεργκ θεωρεί «το μέλλον» των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης, όραμα στο οποίο η εταιρεία του δαπανά δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ έχει τόσο συνεπάρει τον ιδρυτή του Facebook, ώστε αναβάπτισε την εταιρία του.
Με αυτό τον γύρο απολύσεων ωστόσο, ο ιδρυτής και ο διευθύνων σύμβουλος υπέκυψε ελαφρώς στην πίεση, επανατοποθετώντας το metaverse ως μόνο μία από τις πολλές επενδύσεις και εστιάζοντας στη θέση του στην τρέχουσα τάση στον τομέα της τεχνολογίας: την τεχνητή νοημοσύνη.
«Η μοναδική μας μεγαλύτερη επένδυση είναι η προώθηση της τεχνητής νοημοσύνης και η ενσωμάτωσή της σε κάθε ένα από τα προϊόντα μας. Έχουμε την υποδομή για να το κάνουμε αυτό σε πρωτοφανή κλίμακα και νομίζω ότι οι εμπειρίες που θα μας επιτρέψει θα είναι εκπληκτικές», είπε.
(Με πληροφορίες του Guardian και των New York Times)