Τεχνολογια - Επιστημη

Μία εικόνα από το μέλλον της καινοτομίας

Εκεί που τα πάντα κινούνται στο ρυθμό της καινοτομίας και της εξέλιξης

114824-667199.jpg
Νατάσσα Καρυστινού
5’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
του Miele Experience Center στην Αθήνα

Ο ειδικά σχεδιασμένος χώρος της Miele στο Μαρούσι, φιλοξενεί ένα κόσμο καινοτομίας, που μας επιτρέπει να ανακαλύψουμε μοναδικές και πρωτοποριακές συσκευές που δεν διατίθενται πουθενά αλλού στην Ελλάδα

Όταν γίνεται κάτι νέο στη ζωή μας σηματοδοτεί την αρχή ενός επόμενου κύκλου δραστηριοτήτων. Σηματοδοτεί μια αλλαγή, μια δημιουργία, η οποία θα ανοίξει νέους ορίζοντες και θα χτίσει το έδαφος για νέες εμπειρίες και κατακτήσεις. Θα δούμε πράγματα που δεν ξέραμε και ίσως αλλάξουμε γνώμη για κάποια που νομίζαμε πως ξέραμε. Θα πειραματιστούμε και θα μάθουμε. 

Μέσα σε μια εποχή ταχείας μετάδοσης πληροφοριών και ισχυρής παγκόσμιας ανάπτυξης, ο εκσυγχρονισμός και η καινοτομία αποτελούν θεμέλιους λίθους  για την μακροζωϊα και βιωσιμότητα των επιχειρήσεων. Αυτά τα δυο συστατικά είναι που καθορίζουν τη θέση μιας εταιρείας στη σύγχρονη εποχή, διασφαλίζοντας το κύρος και την αξιοπιστία της. Η Miele Hellas, δεν αναπτύσσει απλά το δίκτυο της, αλλά προσφέρει μια κλεφτή ματιά σε ένα μέλλον πρωτοπορίας και καινοτομίας, μέσα από το ολοκαίνουριο Miele Experience Center στην Αθήνα, που εγκαινιάστηκε στις 14 Φεβρουαρίου.
 
Η Miele μας καλεί να δοκιμάσουμε και να διαπιστώσουμε και εμείς οι ίδιοι τις δυνατότητες που μας παρέχουν όλες οι καινοτόμες smart συσκευές, που μοιάζουν σαν να έχουν έρθει από το μέλλον και που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη, καθώς κάθε συσκευή μπορεί να ικανοποιήσει κάθε ανάγκη.  Τα προϊόντα λειτουργούν με διαισθητικό σχεδιασμό και εμείς μπορούμε να τα ενεργοποιήσουμε με μία και μόνο κίνηση: αγγίζοντας ή περνώντας το δάκτυλό μας πάνω στην οθόνη αφής. Είναι αυτές οι συσκευές που θα κάνουν μόνες τους τη δουλειά, όσο εμείς δίνουμε εντολή από το smart phone μας και περνάμε πολύτιμο –και δυσεύρετο- χρόνο με τους δικούς μας.

ψυγεια

Για το σχεδιασμό τους, χρησιμοποιείται εξοπλισμός τελευταίας τεχνολογίας, που τους επιτρέπει να πρωταγωνιστούν στο χώρο της καινοτομίας και του smart living. Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια, η Miele έχει προσθέσει πολλές νέες εφαρμογές στο χαρτοφυλάκιό της και έτσι οι συσκευές τους μπορούν να ενσωματωθούν σε έξυπνα συστήματα διαχείρισης ενέργειας για την περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης. Διπλό το όφελος: και μείωση της ενεργειακής κρίσης για διατήρηση του πλανήτη μας και μείωση των εξόδων. Άλλωστε η βιωσιμότητα αποτελεί βασικό πυλώνα δράσης της εταιρείας, αφού όλες οι συσκευές της χαρακτηρίζονται για τη μακροζωία τους -20 έτη-  ενώ για ακόμη μια χρονιά πέτυχε ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα, αποδεικνύοντας τις σκέψεις της ότι όλοι μοιραζόμαστε ένα κοινό σπίτι, τον πλανήτη μας και έχουμε ευθύνη να τον διατηρήσουμε.

Την ίδια στιγμή, η εξέλιξη έρχεται με την εξασφάλιση της τελειότητας  η  Miele δουλεύει εντατικά προς την αριστεία αυτή την κατεύθυνση. Δεν αρκεί μόνο μια καλή σταθερή ποιότητα, αλλά ο στόχος της εταιρίας είναι η αριστεία. Επαναπροσδιορίζοντας την τελειότητα κάθε μέρα από το 1899, η Miele εφαρμόζει με συνέπεια την αριστεία σε κάθε προϊόν της. Για παράδειγμα, εκτελούνται έως και 10.000 ώρες δοκιμών, και ποιοτικοί έλεγχοι σε όλα τα στάδια της παραγωγής του τελικού προϊόντος και με αυτόν τον τρόπο, εξασφαλίζει ότι οι συσκευές τις θα βρίσκονται στο σπίτι μας, σε άριστη λειτουργία και για 20 χρόνια!

συσκευες

Για να προχωρήσουμε όμως μπροστά, χρειάζεται να έχουμε μαζί μας όλα αυτά τα εφόδια που μας κρατάνε ενωμένους και προσηλωμένους στο στόχο μας. Ένα τέτοιο όπλο στη φαρέτρα μας είναι η οικογένεια. Με την λέξη οικογένεια, δεν νοούνται μόνο οι εξ αίματος συγγενείς, αλλά όλοι εκείνοι με τους οποίους μας συνδέει μια σχέση εμπιστοσύνης, κοινούς στόχους και όνειρα, αλλά και αξίες. Αυτό είναι κάτι που η Miele έχει κατανοήσει καλά. Ξεκινώντας από την ένωση δύο οικογενειών, Miele και Zinkann, η Miele εστιάζει στους εργαζομένους της και στην προσφορά άριστης ποιότητας συσκευών σεβόμενη τους καταναλωτές, αντιμετωπίζοντας τους ως δικούς τους ανθρώπους. Παραμένοντας μια οικογενειακή επιχείρηση, η Miele σκέφτεται σε γενιές ανθρώπων και όχι σε χρόνια.

συσκευες

Αυτή η συνεχή προσπάθεια αριστείας, έχει ως στόχο την ικανοποίηση των καταναλωτών, οι οποίοι βρίσκονται στο επίκεντρο της δράση της Miele και αποτελούν πηγή έμπνευσης τους. Δεν είναι απλοί πελάτες που αγοράζουν τα προϊόντα, αλλά άνθρωποι με ανάγκες που μαθαίνουν να «ζουν μαζί» με τις συσκευές. Για αυτό το λόγο, έχουν δημιουργήσει και τα Miele Experience Centers, για να τους προσφέρουν μια συνολική εμπειρία. Άλλωστε, αν δε ζήσεις κάτι, δε μπορεί να έχεις εμπειρία επ’ αυτού, επομένως ούτε σωστή άποψη. Έτσι, η εταιρία κατανοεί ότι η ευθύνη δεν τελειώνει στην πύλη του εργοστασίου τους και έτσι το να είναι προσεκτικοί εξαρτάται από κάθε μέρος της προσφοράς τους.

συσκευες

Μια ακόμη σημαντική κινητήριος δύναμη προς την πρωτοπορία, είναι το να έχεις όραμα. Στόχος της Miele, είναι ο τριπλασιασμός της επιχείρησης μέχρι το 2030 και η επιθετική αύξηση του μεριδίου αγοράς στις 5 αγορές (Ελλάδα, Κύπρος, Αλβανία, Κοσσυφοπέδιο και Βόρεια Μακεδονία). Όπως υπογράμμισε ο κος Κυριαζής στα εγκαίνια του Miele Experience Center στην Αθήνα, «πρώτη στην ατζέντα της εταιρείας για την Ελλάδα, είναι η άνθιση μέσα από δημιουργία έως και 10 νέων καταστημάτων μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, ενώ η Miele έχει ήδη δείξει τη διάθεση για περαιτέρω επενδύσεις στην χώρα αφού πρόσφατα εγκαινίασε το ευρωπαϊκό τηλεφωνικό κέντρο με τη Sitel στην Αθήνα, που απασχολεί περίπου 200 άτομα και την Teleperformance στη Θεσσαλονίκη με 175 άτομα».  Η εταιρία μεγαλώνει μήνα με το μήνα και επεκτείνεται δυναμικά σε ανθρώπους που εκτιμούν την ποιότητα μπροστά από την εποχή της και θέλουν να μην ζουν μια συνηθισμένη ζωή. Είναι φανερό ότι ξεκινούν μια πιο εξωστρεφή περίοδο με δυναμικές επενδύσεις κυρίως στο λιανικό εμπόριο και στρατηγική της πρόθεση είναι να ενισχύσει περαιτέρω το κανάλι D2C μέσω του ανοίγματος επιπλέον 5-10 καταστημάτων τα επόμενα 5 χρόνια. Ακόμη, η Miele στοχεύει σε συνεργασίες με επιλεκτικά έργα KRT και κατοικίες υψηλής ποιότητας.

του Miele Experience Center στην Αθήνα

Όλα αυτά είναι μέρος της βασικής ταυτότητας της ομάδας της Miele που τους κάνει να ξεχωρίζουν και να διαπρέπουν. Επομένως, δεν είναι τυχαίο που το 2022, η Miele Hellas σημείωσε τις καλύτερες επιδόσεις των τελευταίων 20 χρόνων, με αποτέλεσμα η εταιρεία να βρίσκεται στην ισχυρότερη χρηματοοικονομική θέση των 52 ετών της ιστορίας της στην Ελληνική αγορά.

 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δέκα πράγματα που έκανα με το ChatGPT
Δέκα πράγματα που έκανα με το ChatGPT

Θέλοντας να τεστάρω τις δυνατότητες και τα όρια του εργαλείου, άρχισα να ζητάω συμβουλές θεωρώντας μάλλον απίθανο (και ηθικά απωθητικό) το να το χρησιμοποιήσω. Μέσα σε μισή ώρα είχα αγοράσει μηνιαία συνδρομή.

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.