- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Spotify: Παρουσιάζει το Playlist in a Bottle - Τι προσφέρει η νέα λειτουργία
To Spotify παρουσιάζει μία νέα λειτουργία που ονομάζεται Playlist in a Bottle και στοχεύει να σας βοηθήσει να μετατρέψετε τη φετινή χρονιά σε ένα μουσικό ταξίδι που θα το ξαναζήσετε αργότερα.
Οι ακροατές απαντούν σε ορισμένες ερωτήσεις όπως «Ένα τραγούδι με το οποίο θα φιλήσεις κάποιον φέτος», «Ένα τραγούδι που σου θυμίζει το αγαπημένο σου πρόσωπο» και «Ένα τραγούδι που πρέπει να ακούσεις ζωντανά το 2023».
Οι κατηγορίες είναι οι εξής:
- Ένα τραγούδι που θέλετε να ακούσετε ζωντανά το 2023
- Ένα τραγούδι που σου θυμίζει το αγαπημένο σου πρόσωπο
- Ένα τραγούδι που θέλεις να φιλήσεις κάποιον φέτος
Θα μπορείτε να κάνετε αναζήτηση στην πλήρη βιβλιοθήκη του Spotify για να επιλέξετε τα τραγούδια που σας έχουν έρθει στο μυαλό ή μπορείτε να εμπιστευτείτε την τύχη σας και να επιλέξετε το κουμπί «Τυχαία».
Το Spotify θα συλλέξει μερικά από τα αγαπημένα σας τραγούδια το 2023 και θα τα προσθέσει στη χρονοκάψουλα. Δεδομένου ότι συμβαίνει αυτό, το μόνο που μένει είναι να περιμένετε μέχρι το 2024 έως ότου η εφαρμογή σας ενημερώσει ότι ήρθε η ώρα να σπάσετε την κάψουλά σας και να δείτε τι κρύβεται μέσα.
Για να δημιουργήσετε τη δική σας «κάψουλα χρόνου» Spotify, θα πρέπει να κατευθυνθείτε στο Spotify Playlist in a Bottle.
- Μόλις ανοίξετε το χαρακτηριστικό στο Spotify, πατήστε Get Started.
- Μετά πατήστε σε τι δοχείο θέλετε να αποθηκεύσετε την λίστα αναπαραγωγής.
- Μόλις επιλέξετε, διαλέξτε τουλάχιστον τρια τραγούδια και πατήστε Done.
- Εάν θέλετε να προσθέσετε παραπάνω τραγούδια πατήστε Add Songs.
- Και τέλος απλά πατήστε Lock In και περιμένετε μέχρι την επόμενη χρονιά.
Το Spotify ιδρύθηκε το 2006 στη Σουηδία από τον Nτάνιελ Εκ και η υπηρεσία έχει αναπτυχθεί εκθετικά από το λανσάρισμα της. Μέχρι το 2012, η εταιρεία είχε 10 εκατομμύρια συνδρομητές –μέχρι το 2016, ο αριθμός αυτός είχε αυξηθεί σε 40 εκατομμύρια. Το 2021 ανακοίνωσε πως πρόσθεσε αρκετά ακόμη μέλη στη βάση του και άγγιξε τα 195 εκατομμύρια συνδρομητές.