- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
«Καμπάνα» 390 εκατ. ευρώ από ΕΕ στη Meta για εξατομικευμένες διαφημίσεις σε Facebook και Instagram
Επίδικο εκ νέου η χρήση των προσωπικών δεδομένων
ΕΕ: Πρόστιμο 390 εκατ. ευρώ στη Meta για τις εξατομικευμένες διαφημίσεις σε Facebook και Instagram
Η Meta υπέστη σήμερα μια «μεγάλη ήττα», όπως αναφέρουν σε άρθρο τους οι New York Times. Μια «μεγάλη ήττα» η οποία θα μπορούσε να υπονομεύσει σημαντικά και τις – μέσω Facebook και Instagram – διαφημιστικές δραστηριότητες της εταιρείας.
Oι ρυθμιστικές Αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης έκριναν ότι η Meta ανάγκασε τους χρήστες της να αποδέχονται εξατομικευμένες διαφημίσεις, παραβιάζοντας όμως έτσι την ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Όπως αναφέρει το Reuters, τα δύο μέσα κοινωνικής δικτύωσης πλέον καλούνται να αναθεωρήσουν τη νομική βάση για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται τις προσωποποιημένες διαφημίσεις που προβάλλουν με βάση τα προσωπικά δεδομένα των συνδρομητών στην ΕΕ.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η απόφαση αυτή θεωρείται μία από τις πιο σημαντικές που έχει λάβει η ΕΕ από τότε που θέσπισε τη σχετική νομοθεσία, η οποία έχει στόχο να περιοριστεί την πρόσβαση του Facebook και άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη συλλογή προσωπικών πληροφοριών.
Σύμφωνα με το Reuters, η απόφαση για το πρόστιμο βασίστηκε στο κατά πόσο είναι νομικά επιτρεπτό να συλλέγονται πληροφορίες για προσωποποιημένες διαφημίσεις, ενώ η Meta καλείται να συμμορφωθεί με ένα νομικό πλαίσιο, το οποίο αν και μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό, θα ορίζει τη δυνατότητα επιλογής για τις διαφημίσεις.
Αυτό σημαίνει ότι αν ένας μεγάλος αριθμός χρηστών κάθε πλατφόρμας επιλέξει να μην κοινοποιούνται τα προσωπικά δεδομένα του, τότε η Meta δεν θα μπορεί να προωθεί τις προσωποποιημένες διαφημίσεις.