- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
«Καμπάνα» 390 εκατ. ευρώ από ΕΕ στη Meta για εξατομικευμένες διαφημίσεις σε Facebook και Instagram
Επίδικο εκ νέου η χρήση των προσωπικών δεδομένων
ΕΕ: Πρόστιμο 390 εκατ. ευρώ στη Meta για τις εξατομικευμένες διαφημίσεις σε Facebook και Instagram
Η Meta υπέστη σήμερα μια «μεγάλη ήττα», όπως αναφέρουν σε άρθρο τους οι New York Times. Μια «μεγάλη ήττα» η οποία θα μπορούσε να υπονομεύσει σημαντικά και τις – μέσω Facebook και Instagram – διαφημιστικές δραστηριότητες της εταιρείας.
Oι ρυθμιστικές Αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης έκριναν ότι η Meta ανάγκασε τους χρήστες της να αποδέχονται εξατομικευμένες διαφημίσεις, παραβιάζοντας όμως έτσι την ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Όπως αναφέρει το Reuters, τα δύο μέσα κοινωνικής δικτύωσης πλέον καλούνται να αναθεωρήσουν τη νομική βάση για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται τις προσωποποιημένες διαφημίσεις που προβάλλουν με βάση τα προσωπικά δεδομένα των συνδρομητών στην ΕΕ.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η απόφαση αυτή θεωρείται μία από τις πιο σημαντικές που έχει λάβει η ΕΕ από τότε που θέσπισε τη σχετική νομοθεσία, η οποία έχει στόχο να περιοριστεί την πρόσβαση του Facebook και άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη συλλογή προσωπικών πληροφοριών.
Σύμφωνα με το Reuters, η απόφαση για το πρόστιμο βασίστηκε στο κατά πόσο είναι νομικά επιτρεπτό να συλλέγονται πληροφορίες για προσωποποιημένες διαφημίσεις, ενώ η Meta καλείται να συμμορφωθεί με ένα νομικό πλαίσιο, το οποίο αν και μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό, θα ορίζει τη δυνατότητα επιλογής για τις διαφημίσεις.
Αυτό σημαίνει ότι αν ένας μεγάλος αριθμός χρηστών κάθε πλατφόρμας επιλέξει να μην κοινοποιούνται τα προσωπικά δεδομένα του, τότε η Meta δεν θα μπορεί να προωθεί τις προσωποποιημένες διαφημίσεις.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.