- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ξοδεύονται δισεκατομμύρια στο Metaverse για αγορά εικονικής γης
Τρέχουν για «διαδικτυακά» φιλέτα γης
Πωλείται εικονική γη στο Metaverse και ξοδεύονται δισ. δολάρια
Σχεδόν δυο δισεκατομμύρια δολάριαέχουν ξοδευτεί τους τελευταίους 12 μήνες για αγορά ψηφιακής γης, καθώς χρήστες και εταιρίες σπεύδουν να αποκτήσουν ένα κομμάτι εικονικού εδάφους στο metaverse.
Η εταιρεία διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων κρυπτογράφησης Grayscale δήλωσε ότι το metaverse θα μπορούσε τελικά να γίνει μια ευκαιρία εσόδων ύψους 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων ετησίως.
Η Άντζι Τέιλορ αγόρασε ένα οικόπεδο metaverse τον Ιούλιο του 2020 έναντι $1.500 και σε αυτό δημιούργησε δύο γκαλερί ψηφιακής τέχνης, η οποία πωλείται σε κρυπτονομίσματα. Υπάρχουν όμως εκατοντάδες metaverses και μέχρι να κυριαρχήσει ένα ή να ενωθούν μεταξύ τους, οι εταιρίες αγοράζουν και πωλούν γη και εμπειρίες της δικής τους εκδοχής.
Η Republic Realm, μια εταιρεία που αγοράζει ψηφιακά ακίνητα και στη συνέχεια τα αναπτύσσει σε χώρους λιανικής πώλησης ή εικονικές κατοικίες που μπορεί να πουλήσει ή να νοικιάσει, δήλωσε ότι ένα οικόπεδο 4,3 εκατομμυρίων δολαρίων στο Sandbox, σύμφωνα με τη Wall Street Journal. Η αγορά ήταν η μεγαλύτερη πώληση εικονικών ακινήτων που έχει γίνει ποτέ και ξεπέρασε το ρεκόρ που είχε σημειωθεί όταν ο επενδυτής κρυπτογράφησης Tokens.com αγόρασε ένα οικόπεδο στην Decentraland για περίπου 2,4 εκατομμύρια δολάρια.
Το πιο δημοφιλές metaverse ως τώρα είναι το Decentraland, ένα καρτουνίστικο σύμπαν στο οποίο η γη πωλείται για χιλιάδες ή μερικές φορές για εκατομμύρια δολάρια. Samsung, UPS και Sotheby’s είναι μερικές από τις μεγάλες εταιρίες που έχουν αγοράσει γη εκεί και έχουν χτίσει καταστήματα και κέντρα επισκεπτών. Εταιρίες όπως οι Adidas, Atari, Ubisoft, Binance, Warner Music και Gucci, έχουν στραφεί στο δεύτερο μεγαλύτερο metaverse, το Sandbox. Την πεντάδα των mainstream metaverses συμπληρώνουν τα Roblox, Minecraft και Fortnite, τα οποία αν και δε στηρίζονται στο blockchain, έχουν τεράστια βάση χρηστών που θέλουν να εκμεταλλευτούν οι εταιρίες.
Η Gucci Town είχε πάνω από 36 εκατομμύρια επισκέψεις την τελευταία χρονιά, ενώ η Nike Land 25 εκατομμύρια. Και στις δύο πολεις οι χρήστες μπορούν να αγοράσουν ρουχισμό για τα avatars τους πληρώνοντας με πραγματικά χρήματα.