- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Το όραμα του Έλον Μασκ για δημιουργία μιας «εφαρμογής για όλα»
Ο ρόλος του Twitter
Έλον Μασκ: Τι είναι η «εφαρμογή για όλα» που θέλει να δημιουργήσει – Τα χαρακτηριστικά της
Εδώ και λίγα 24ωρα ο Έλον Μασκ, ο ιδρυτής των εταιρειών Tesla και SpaceX, είναι ο νέος ιδιοκτήτης του Twitter, αφού ολοκληρώθηκε η εξαγορά του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης έναντι 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Ο αμερικανός μεγιστάνας δεν έχασε καθόλου χρόνου καθώς όπως φαίνεται έχει αναλάβει ήδη δράση για τον ανασχεδιασμό της πλατφόρμας. Σύμφωνα με διεθνή Μέσα ο Έλον Μασκ σκέφτεται να δημιουργήσει μια «εφαρμογή για τα πάντα». Ωστόσο, ο ίδιος δεν έχει δώσει πολλές λεπτομέρειες σχετικά με το πώς θα πραγματοποιήσει το όραμά του.
Οι «everything apps» ή «super apps» («εφαρμογές για όλα» ή «σούπερ εφαρμογές») είναι εξαιρετικά δημοφιλείς στην Ασία και οι εταιρείες τεχνολογίας σε όλο τον κόσμο έχουν προσπαθήσει να τις αντιγράψουν.
Έχουν χαρακτηριστεί ως «ελβετικός σουγιάς» των εφαρμογών για κινητά, καθώς παρέχουν μια σειρά από υπηρεσίες στους χρήστες, όπως την ανταλλαγή μηνυμάτων, την κοινωνική δικτύωση καθώς και τη δυνατότητα πληρωμών και διαδικτυακών αγορών.
Η κινεζική «WeChat» αποτελεί ένα παράδειγμα super app, η οποία έχει πάνω από ένα δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες, σύμφωνα με στοιχεία, και είναι βασικό κομμάτι της καθημερινότητας πολλών Κινεζών. Οι χρήστες μπορούν να βρουν αυτοκίνητο ή ταξί, να στείλουν χρήματα σε φίλους ή συγγενείς τους ή να πραγματοποιήσουν πληρωμές σε εμπορικά καταστήματα.
Η δημιουργία μιας τέτοιας εφαρμογής, εκτός Κίνας, θα έδινε τη δυνατότητα στον Μασκ να πετύχει τους στόχους του σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη της εταιρείας. Άλλωστε, η επιθυμία του είναι το Twitter να επεκταθεί από 237 εκατ. χρήστες «σε τουλάχιστον ένα δισεκατομμύριο».
Στο παρελθόν η μητρική εταιρεία της Snapchat είχε παρουσιάσει υπηρεσία για peer-to-peer πληρωμές που λεγόταν «Snapcash»,την οποία διέκοψε το 2018.
Επιπλέον, Facebook και Instagram (Meta) έχουν προσπαθήσει να περάσουν και στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Πηγή: Reuters