- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Honda και LG κατασκευάζουν εργοστάσιο μπαταριών ιόντων λιθίου για ηλεκτρικά οχήματα
Μία επένδυση 4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων
Η ιαπωνική Honda Motor και η νοτιοκορεατική LG θα κατασκευάσουν μία εργοστασιακή μονάδα παραγωγής μπαταριών ιόντων λιθίου για ηλεκτρικά οχήματα.
Η ιαπωνική Honda Motor Co θα κατασκευάσει στις ΗΠΑ μία νέα εργοστασιακή μονάδα παραγωγής μπαταριών ιόντων λιθίου με το οικονομικό ύψος της επένδυσης να φτάνει στα 4,4 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η κατασκευή της εργοστασικής μονάδας θα γίνει σε συνεργασία με την κορεατική εταιρία παραγωγής μπαταριών LG Energy Solution Ltd όπως ανακοίνωσαν χθες, οι δύο εταιρίες.
Οι παραγωγοί μπαταριών αναζητούν τρόπους για την αύξηση της παραγωγής τους στις ΗΠΑ, όπου μία αλλαγή προς την κατεύθυνση της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων (EV) θα αυξήσει τη ζήτηση μπαταριών, καθώς η Ουάσινγκτον εφαρμόζει πιο αυστηρούς κανονισμούς και καθιστά πιο επιλεκτική τη χορήγηση φορολογικών απαλλαγών.
Σύμφωνα με τις δύο εταιρίες, η τοποθεσία της νέας εργοστασιακής μονάδας δεν έχει ακόμη αποφασιστεί, αλλά δύο πηγές που έχουν λάβει σχετική ενημέρωση επιβεβαίωσαν αναφορές ότι η Honda εξετάζει σοβαρά το Οχάιο, όπου βρίσκεται η κεντρική μονάδα παραγωγής της εταιρίας στις ΗΠΑ.
Οι δύο εταιρίες στοχεύουν σε ετήσια παραγωγική ικανότητα περίπου 40 Gwh με τις μπαταρίες να διατίθενται αποκλειστικά στις εγκαταστάσεις της Honda στη Βόρεια Αμερική για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών των οχημάτων EV της Honda και της Acura.
Παράλληλα, αναμένεται η συγκρότηση μιας εταιρικής κοινοπραξίας πριν από την κατασκευή της εργοστασιακής μονάδας, με την έναρξη της κατασκευής να τοποθετείται για τις αρχές του 2023, ενώ η μαζική παραγωγή προγραμματίζεται να αρχίσει στα τέλη του 2025.
Ο κυβερνήτης του Οχάιο Μάικ ΝτεΓουάιν δήλωσε ότι η τοπική κυβέρνηση συνεργάζεται με την Honda και την LG “για να διασφαλιστεί ότι θα επιλέξουν το Οχάιο για αυτό το νέο εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών μπαταριών.” Σύμφωνα με τις πηγές που έχουν λάβει σχετική ενημέρωση η ανακοίνωση της τοποθεσίας του νέου εργοστασίου θα γίνει μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Η αμερικανική κυβέρνηση προωθεί πολιτικές που έχουν σχεδιαστεί για να προσελκύσουν περισσότερες δραστηριότητες παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά και μπαταριών στην αμερικανική επικράτεια.
Ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν υπέγραψε τον Αύγουστο ένα νόμο με δαπάνες 430 δισεκατομμυρίων δολαρίων αναφορικά με τη χρηματοδότηση δράσεων για το κλίμα, τις υπηρεσίες υγείας, αλλά και την παροχή φορολογικών κινήτρων. Ο νόμος αυτός, αποκλείει από τις φορολογικές απαλλαγές τα ηλεκτρικά οχήματα των εταιριών που παράγονται εκτός της Βόρειας Αμερικής.
Ο Αλι Ζαΐντι αναπληρωτής σύμβουλος του Λευκού Οίκου για το Κλίμα σχολίασε θετικά την “μεγάλη επένδυση” της Honda και τη LG, με τον καταλυτικό ρόλο της νομοθεσίας για το κλίμα και για τις υποδομές.
Η υπουργός Ενέργειας των ΗΠΑ Τζένιφερ Γκράνχολμ ανέφερε σε μία ανάρτησή της στο Twitter ότι η κυβέρνηση “φέρνει πίσω την εσωτερική παραγωγή μπαταριών, ώστε οι Αμερικανοί να έχουν θέσεις εργασίας που αμείβονται καλά και θα ενισχύσουν την επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων”.
Η Καλιφόρνια ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα ότι όλα τα νέα οχήματα που θα πωλούνται στην πολιτεία από το 2035 θα πρέπει να είναι είτε ηλεκτρικά είτα υβριδικά.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Πώς η τελευταία έκδοση συνέβαλε να χαθούν...όλα τα δεδομένα
Εντυπωσιακά ευρήματα - Πάνω από 6.500 κτίρια θαμμένα κάτω από τη βλάστηση
Ρωγμές και διαρροές συνιστούν κορυφαίο κίνδυνο ασφάλειας
Λίγο πριν λανσάρει το ιδιωτικό cloud τεχνητής νοημοσύνης
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τη συγγραφή βιβλίων;
Πάνω από 2.000 φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα θα κληθούν μέσα στο 2025 να συμμορφωθούν
Μία προσωπική εμπειρία και πολλά ερωτήματα
O Σουηδός πολιτικός επιστήμονας και συγγραφέας εξηγεί τι συμβαίνει με τα ψηφιακά ίχνη κάθε χρήστη του διαδικτύου όταν αυτός φύγει από τη ζωή
Από τα Robotaxi της Tesla στο διαστημόπλοιο Starship της SpaceX
Η AI θα πρέπει να υποβάλλεται σε περιορισμούς ορθής χρήσης, με τη διαφορά ότι αυτοί καλό είναι να τίθενται και να εφαρμόζονται εν είδει αυτορρύθμισης από τους ίδιους τους χρήστες
Έρευνα αποκάλυψε ότι το προσωπικό έκανε κατάχρηση του συστήματος δωρεάν σίτισης
Πόσο ασφαλές είναι το εγχείρημα;
Οι επιστήμονες συνειδητοποίησαν ότι η Ευρώπη μπορεί να υποστηρίζει ζωή από το 1970
Ο πύραυλος κατάφερε να προσγειωθεί πίσω στην εξέδρα εκτόξευσης
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.