- CITY GUIDE
- PODCAST
-
27°
«Το TikTok μοιάζει με κοκαΐνη» - Γιατί απειλεί το ίντερνετ
Tι αναφέρουν αναλυτές και τι τους φοβίζει
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![Το TikTok μοιάζει με κοκαΐνη: «Το TikTok μοιάζει με κοκαΐνη»: Πρόκειται για «χείμαρρο» που μπορεί να καταστρέψει το internet](/images/1074x600/1/jpg/files/2022-08-25/solen-feyissa-yaw9mfg9qfq-unsplash-2136x1424.jpg)
Τik Tok: Γιατί απειλεί το ιντερνετ σύμφωνα με αναλυτές.
Με το κρακ κοκαΐνης συγκρίνουν κορυφαίοι αναλυτές της Wall Street και της Bernstein Research τη δημοφιλή, κατά βάση στους νέους, πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok, λέγοντας ότι η αυξανόμενη κυριαρχία των βίντεο μικρής διάρκειας, μπορεί έως και να «καταστρέψει» το διαδίκτυο. Συγκεκριμένα, σε ανάλυση αναφέρεται ότι «το TikTok, όπως η κοκαΐνη, θα μπορούσε να καταστρέψει το internet».
Ακόμη, αναλυτές της Bernstein Research, αναφέρουν σχετικά: «Το TikTok έχει αντικαταστήσει το βάσανο της απόφασης τι να παρακολουθήσετε και τις βαρετές εικόνες status update” με μια “συρροή από μίνι βίντεο που τροφοδοτούνται από έναν κινεζικής ιδιοκτησίας black-box αλγόριθμο».
Σημειώνεται ότι το μέσο έχει αγγίξει πάνω από 1 δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες σε περίπου πέντε χρόνια.
«Ο αλγόριθμος “έσπρωχνε” το πιο viral περιεχόμενο απευθείας στον χρήστη, παρέχοντας την μια δόση ενδορφίνης μετά την άλλη με κάθε swipe», λένε οι αναλυτές.
Πάντως, άλλες μεγάλες τεχνολογικές πλατφόρμες, με βασική το Facebook (ως η κοκαΐνη στην προκειμένη σύγκριση), ανταγωνίζονται, δημιουργώντας μια «ψηφιακή επιδημία κρακ», σύμφωνα με άρθρο αναλυτών με τίτλο «Has TikTok ruined the Internet?».
Αρκετοί αναγνώστες κάνουν λόγο για μια ακραία σύγκριση, δεδομένου ότι το κρακ σκότωσε χιλιάδες ανθρώπους. Όμως, οι αναλυτές της Bernstein δεν υπονοούν ότι το TikTok θα σκοτώσει πραγματικά κάποιον.
Ωατόσο, το «πόρισμά» τους και η αυστηρή περιγραφή της εθιστικότητας του TikTok μαρτυρά την επιτυχία της πλατφόρμας και τον πιθανό (κατά κοινή ομολογία μεγάλο) αντίκτυπο στην ψηφιακή οικονομία.
Να σημειωθεί πως μόνο το TikTok είναι έτοιμο να απορροφήσει το 16% των παγκόσμιων ψηφιακών διαφημιστικών δαπανών φέτος.
Το Facebook λέει ότι τα Reels αντιπροσωπεύουν πλέον το 25% του συνολικού χρόνου που δαπανάται στο Instagram και το YouTube λέει ότι 1,5 δισεκατομμύριο άνθρωποι παρακολουθούν 30 δισεκατομμύρια Shorts, σε μηνιαία βάση.
Ως προς την επικράτηση των σύντομων βίντεο, η Bernstein Research προβλέπει ότι ακόμη περισσότερο περιεχόμενο θα μετατραπεί σε λίγων δευτερολέπτων βίντεο, βλέποντας ακόμη και το ενδεχόμενο να αντικατασταθούν τα σημερινά γεμάτα εικόνες και βίντεο news feeds, σχεδόν σε όλες τις πλατφόρμες. από τέτοιο περιεχόμενο.
Τέλος, εάν εταιρείες όπως το Facebook, το YouTube και το TikTok δεν μπορούν να βρουν πώς να κάνουν τις διαφημίσεις να λειτουργούν σε βίντεο μικρού μήκους, «οι συνέπειες θα μπορούσαν να είναι σοβαρές», λένε οι αναλυτές.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι έδειξε επιστημονική έρευνα
Τα νέα σχόλια θα είναι προσωρινά και ημι-ιδιωτικά
Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι δεν αποκλείεται να επαναληφθεί
Ο Βρετανός γιατρός και Παραολυμπιονίκης εκπαιδεύτηκε με επιτυχία από την ESA
Ανοιχτές οι αιτήσεις έως τις 31 Ιουλίου
Τι έγραψε στην πλατφόρμα για την απόφασή του αυτή
Όταν συναντήθηκαν το αμερικανικό διαστημικό σκάφος Apollo 18 και το σοβιετικό Soyuz 19
Πόσο χρήσιμο μπορεί να φανεί σε μελλοντικές αποστολές
Τα πιο δημοφιλή της ψηφιακής εποχής και όσα κρύβονται από πίσω τους
Το ζευγάρι των γαλαξιών Arp 142 βρίσκεται σε διαδικασία συγχώνευσης εδώ και δεκάδες εκατομμύρια χρόνια
Η τεχνολογία θεωρείται πιο αποδοτική και φιλική στο περιβάλλον
Το πιο ολοκληρωμένο απολίθωμα που ανακαλύφθηκε στη Βρετανία εδώ και έναν αιώνα
Γρήγορες και απλές συμβουλές για να οργανώσετε όπως εσείς θέλετε τα email σας
Απλά tips για λήψη φωτογραφιών και βίντεο χωρίς περιορισμούς σε ό,τι συσκευή τηλεφώνου και αν έχετε
Με τα ηχητικά βιβλία, οι αναγνώστες πληρώνουν για να έχουν πρόσβαση σε μια τεράστια βιβλιοθήκη – αλλά ο έλεγχος αυτής της βιβλιοθήκης εναπόκειται τελικά στην πλατφόρμα που τη φιλοξενεί
45 χρόνια από όταν «γεννήθηκε» η συνήθεια να ακούμε τα τραγούδια που αγαπάμε όπου και όποτε θέλουμε
Μπορεί να επουλωθεί μόνο του αν κοπεί
Σε συνεργασία με την αλυσίδα καταστημάτων Toys ‘R’ Us
Παρουσίασε τα πρώτα δεδομένα η αποστολή του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.