Τεχνολογια - Επιστημη

Social Media Marketing: Μία άλλη οπτική

Τι πραγματικά ο άνθρωπος μπορεί να σκέφτεται για τα social media;

Το marketing στα social media, η συμπεριφορά των brands και η ανάπτυξη ανθρωποκεντρικού περιεχομένου.

Το marketing στα social media, η συμπεριφορά των brands και η ανάπτυξη ανθρωποκεντρικού περιεχομένου.

Αναμφίβολα τα social media -πέραν της διασκεδαστικής ιδιότητάς τους- αποτελούν σήμερα την κινητήριο δύναμη των Brands. Προφανώς όλοι μας θα συμφωνήσουμε σε αυτό και δεν αποτελεί σαν δήλωση κάτι πρωτότυπο.

Όμως πόσοι τελικά στον κλάδο των social media αναπτύσουν δημιουργικές λύσεις περιεχομένου προσανατολισμένες στον άνθρωπο;

Τα social media, ναι μπορούν να δημιουργήσουν Brands και με την ίδια ευκολία να τα «διαλύσουν». Η αποτελεσματική διαχείριση των social media μέσων, είναι απολύτως απαραίτητη για τη δημιουργία μιας καθαρά επαγγελματικής εικόνας που αντιπροσωπεύει το ίδιο το Brand, τα προιόντα και τις υπηρεσίες που διαθέτει προς το κοινό-στόχο που απευθύνεται. Με αυτόν τον τρόπο πετυχαίνουμε και τη φήμη και την αναγνωρισιμότητα που επιθυμούμε ευρύτερα.

Πιο συγκεκριμένα, όλα τα Brands οφείλουν να βρίσκονται σε συνεχή αλληλεπίδραση με το κοινό τους -μέσα από τους επαγγελματικούς λογαριασμούς που διαθέτουν- και φυσικά να παρακολουθούν τα στατιστικά στοιχεία του εκάστοτε social media μέσου που βρίσκονται, πέραν των analytics (Web Analytics).

Μέχρι στιγμής όλα καλά. Τι κάνει όμως ένα Brand για τον ίδιο τον άνθρωπο; Κατευθύνει τον χρήστη μόνο για αγορές αγαθών ή ενημερώνει ταυτόχρονα; Έχει ανθρωπιστική φιλοσοφία ή τελικά μόνο ταμειακή;

Ερωτήματα τα οποία εάν τα σκεφτούμε λίγο παραπάνω, θα διαπιστώσουμε ότι τελικά το marketing, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο να κάνει την επιθυμία μας ανάγκη και όχι τελικά την ίδια την ανάγκη αγοράς καθοριστική. Δεν θα δώσω παράδειγμα και θα σας αφήσω να το σκεφτείτε περισσότερο.

Θα πω όμως το εξής:

Πόσα Brands «postάρουν» πραγματικά τρόπους επίλυσης προβλημάτων, τονίζοντας ότι πάνω από όλα προτεραιότητά τους είναι ο ίδιος ο άνθρωπος; «Αρκετά» θα πείτε, ενδεχομένως. «Τα μεγάλα Brands, ναι, σίγουρα» θα πει άλλος.

Με το υπόλοιπο κομμάτι της αγοράς όμως; Δίνεται προτεραιότητα στον άνθρωπο ή στο κέρδος; Και μη γυρίσει κανείς να πει ότι το κέρδος έχει νόημα για τις επιχειρήσεις. Αυτό το ξέρουμε όλοι. Χωρίς κέρδος δεν υπάρχει επιχειρηματικότητα. Όμως θα μπορούσαμε να σκεφτούμε λίγο παραπάνω τον άνθρωπο πριν το κέρδος; Τα οφέλη που θα μπορούσαμε να έχουμε μέσα από αυτή την οπτική.

Και κάτι τελευταίο για δυνατούς λύτες:

Πόσο έχετε εξερευνήσει το τι πραγματικά ο άνθρωπος μπορεί να σκέφτεται για τα social media; Ή ακόμα καλύτερα για το ίδιο το μάρκετινγκ; Έχουμε την ικανότητα, ή μπορούμε να αμφισβητήσουμε -έστω για λίγο- την προσέγγισή μας από ένα καταναλωτικό πλαίσιο ως Brands;

Μπορούμε να βρούμε νέα εργαλεία, για μια ανάπτυξη περιεχομένου πιο ανθρώπινη και πιο ουσιαστική η οποία θα οδηγήσει σε μια βιώσιμη ανάπτυξη του Brand μας και των προϊόντων / υπηρεσιών του;

Ο προγραμματισμός δράσης και σκέψης, δικός σας!

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τεχνητή νοημοσύνη: Γιατί το GenAI Summit της Αθήνας γίνεται θεσμός
Τεχνητή νοημοσύνη: Γιατί το GenAI Summit της Αθήνας γίνεται θεσμός

Μιλούν στην Athens Voice ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Σοφία Ζαχαράκη, και η υφυπουργός Εσωτερικών Βιβή Χαραλαμπογιάννη

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.