Social Media Marketing: Μία άλλη οπτική
Τι πραγματικά ο άνθρωπος μπορεί να σκέφτεται για τα social media;
![tzamarelos-gerasimos.jpg tzamarelos-gerasimos.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/tzamarelos-gerasimos.jpg)
![Social Media - Εικονογράφηση που απεικονίζει ανθρώπους να κρατούν ένα hashtag Το marketing στα social media, η συμπεριφορά των brands και η ανάπτυξη ανθρωποκεντρικού περιεχομένου.](/images/1074x600/1/jpg/files/2022-07-10/social-media-marketing.jpg)
Το marketing στα social media, η συμπεριφορά των brands και η ανάπτυξη ανθρωποκεντρικού περιεχομένου.
Αναμφίβολα τα social media -πέραν της διασκεδαστικής ιδιότητάς τους- αποτελούν σήμερα την κινητήριο δύναμη των Brands. Προφανώς όλοι μας θα συμφωνήσουμε σε αυτό και δεν αποτελεί σαν δήλωση κάτι πρωτότυπο.
Όμως πόσοι τελικά στον κλάδο των social media αναπτύσουν δημιουργικές λύσεις περιεχομένου προσανατολισμένες στον άνθρωπο;
Τα social media, ναι μπορούν να δημιουργήσουν Brands και με την ίδια ευκολία να τα «διαλύσουν». Η αποτελεσματική διαχείριση των social media μέσων, είναι απολύτως απαραίτητη για τη δημιουργία μιας καθαρά επαγγελματικής εικόνας που αντιπροσωπεύει το ίδιο το Brand, τα προιόντα και τις υπηρεσίες που διαθέτει προς το κοινό-στόχο που απευθύνεται. Με αυτόν τον τρόπο πετυχαίνουμε και τη φήμη και την αναγνωρισιμότητα που επιθυμούμε ευρύτερα.
Πιο συγκεκριμένα, όλα τα Brands οφείλουν να βρίσκονται σε συνεχή αλληλεπίδραση με το κοινό τους -μέσα από τους επαγγελματικούς λογαριασμούς που διαθέτουν- και φυσικά να παρακολουθούν τα στατιστικά στοιχεία του εκάστοτε social media μέσου που βρίσκονται, πέραν των analytics (Web Analytics).
Μέχρι στιγμής όλα καλά. Τι κάνει όμως ένα Brand για τον ίδιο τον άνθρωπο; Κατευθύνει τον χρήστη μόνο για αγορές αγαθών ή ενημερώνει ταυτόχρονα; Έχει ανθρωπιστική φιλοσοφία ή τελικά μόνο ταμειακή;
Ερωτήματα τα οποία εάν τα σκεφτούμε λίγο παραπάνω, θα διαπιστώσουμε ότι τελικά το marketing, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο να κάνει την επιθυμία μας ανάγκη και όχι τελικά την ίδια την ανάγκη αγοράς καθοριστική. Δεν θα δώσω παράδειγμα και θα σας αφήσω να το σκεφτείτε περισσότερο.
Θα πω όμως το εξής:
Πόσα Brands «postάρουν» πραγματικά τρόπους επίλυσης προβλημάτων, τονίζοντας ότι πάνω από όλα προτεραιότητά τους είναι ο ίδιος ο άνθρωπος; «Αρκετά» θα πείτε, ενδεχομένως. «Τα μεγάλα Brands, ναι, σίγουρα» θα πει άλλος.
Με το υπόλοιπο κομμάτι της αγοράς όμως; Δίνεται προτεραιότητα στον άνθρωπο ή στο κέρδος; Και μη γυρίσει κανείς να πει ότι το κέρδος έχει νόημα για τις επιχειρήσεις. Αυτό το ξέρουμε όλοι. Χωρίς κέρδος δεν υπάρχει επιχειρηματικότητα. Όμως θα μπορούσαμε να σκεφτούμε λίγο παραπάνω τον άνθρωπο πριν το κέρδος; Τα οφέλη που θα μπορούσαμε να έχουμε μέσα από αυτή την οπτική.
Και κάτι τελευταίο για δυνατούς λύτες:
Πόσο έχετε εξερευνήσει το τι πραγματικά ο άνθρωπος μπορεί να σκέφτεται για τα social media; Ή ακόμα καλύτερα για το ίδιο το μάρκετινγκ; Έχουμε την ικανότητα, ή μπορούμε να αμφισβητήσουμε -έστω για λίγο- την προσέγγισή μας από ένα καταναλωτικό πλαίσιο ως Brands;
Μπορούμε να βρούμε νέα εργαλεία, για μια ανάπτυξη περιεχομένου πιο ανθρώπινη και πιο ουσιαστική η οποία θα οδηγήσει σε μια βιώσιμη ανάπτυξη του Brand μας και των προϊόντων / υπηρεσιών του;
Ο προγραμματισμός δράσης και σκέψης, δικός σας!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι έδειξε επιστημονική έρευνα
Τα νέα σχόλια θα είναι προσωρινά και ημι-ιδιωτικά
Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι δεν αποκλείεται να επαναληφθεί
Ο Βρετανός γιατρός και Παραολυμπιονίκης εκπαιδεύτηκε με επιτυχία από την ESA
Ανοιχτές οι αιτήσεις έως τις 31 Ιουλίου
Τι έγραψε στην πλατφόρμα για την απόφασή του αυτή
Όταν συναντήθηκαν το αμερικανικό διαστημικό σκάφος Apollo 18 και το σοβιετικό Soyuz 19
Πόσο χρήσιμο μπορεί να φανεί σε μελλοντικές αποστολές
Τα πιο δημοφιλή της ψηφιακής εποχής και όσα κρύβονται από πίσω τους
Το ζευγάρι των γαλαξιών Arp 142 βρίσκεται σε διαδικασία συγχώνευσης εδώ και δεκάδες εκατομμύρια χρόνια
Η τεχνολογία θεωρείται πιο αποδοτική και φιλική στο περιβάλλον
Το πιο ολοκληρωμένο απολίθωμα που ανακαλύφθηκε στη Βρετανία εδώ και έναν αιώνα
Γρήγορες και απλές συμβουλές για να οργανώσετε όπως εσείς θέλετε τα email σας
Απλά tips για λήψη φωτογραφιών και βίντεο χωρίς περιορισμούς σε ό,τι συσκευή τηλεφώνου και αν έχετε
Με τα ηχητικά βιβλία, οι αναγνώστες πληρώνουν για να έχουν πρόσβαση σε μια τεράστια βιβλιοθήκη – αλλά ο έλεγχος αυτής της βιβλιοθήκης εναπόκειται τελικά στην πλατφόρμα που τη φιλοξενεί
45 χρόνια από όταν «γεννήθηκε» η συνήθεια να ακούμε τα τραγούδια που αγαπάμε όπου και όποτε θέλουμε
Μπορεί να επουλωθεί μόνο του αν κοπεί
Σε συνεργασία με την αλυσίδα καταστημάτων Toys ‘R’ Us
Παρουσίασε τα πρώτα δεδομένα η αποστολή του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.