- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Binge Times: Hollywood εναντίον streaming
Ένα βιβλίο με τίτλο "Binge Times" που κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα στις ΗΠΑ αφηγείται πώς το Netflix απειλεί να διαλύσει την κινηματογραφική βιομηχανία και το σύστημα των αιθουσών
Binge Times: το βιβλίο των Dade Hayes and Dawn Chmielewski για τον πόλεμο ανάμεσα στον κινηματογράφο και τις πλατφόμες streaming που έχουν κατακτήσει τον κόσμο
Σε μερικές χώρες το κοινό των κινηματογραφικών αιθουσών έχει μειωθεί κατά περισσότερο από 50% μέσα σε τρία χρόνια. Η πανδημία μηδένισε σχεδόν τη δραστηριότητα των κινηματογραφικών αιθουσών οι οποίες δεν φαίνεται να ξαναγεμίζουν. Αν και το streaming δεν είναι κάτι καινούργιο, διευρύνθηκε και ίσως αντικατέστησε για πάντα μια παγκόσμια συνήθεια 120 χρόνων. Η home entertainment ήρθε για να μείνει.
Εκτυλίσσεται επιχειρηματικός πόλεμος: τόσο ανάμεσα στη βιομηχανία του κινηματογράφου που συνδέεται με το δίκτυο των αιθουσών, όσο και ανάμεσα στις εταιρείες που παράγουν και προβάλλουν ταινίες σε πλατφόρμες: η Disney, η Apple, η AT&T/WarnerMedia, η CBSViacom/Paramount, η NBCUniversal/Comcast ανταγωνίζονται τον γίγαντα Netflix. Στο βιβλίο "Binge Times", οι Dade Hayes και Dawn Chmielewski κάνουν έναν απολογισμό του streaming που άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε «τηλεοπτικές» σειρές και κινηματογραφικές ταινίες, ενώ συγχρόνως αποκαλύπτουν τον χορό των εκατομμυρίων ανάμεσα στο Amazon Prime Video, την Apple, το βραχύβιο Quibi (από τη μία πλευρά), και τα πιο παραδοσιακά media από την άλλη.
Ο πόλεμος δεν άρχισε με την πανδημία, άρχισε πολύ νωρίτερα, αλλά η πανδημία έφερε βραχυπρόθεσμα κέρδη μαζί με κάποιες σκληρές προκλήσεις. Το "Binge Times" αποκαλύπτει πώς οι μεγάλες επιχειρήσεις του θεάματος αναδιοργανώνονται, εκπονούν καινούρια στρατηγικά σχέδια και ποντάρουν στο binging, στο πώς δηλαδή θα κατασκευάσουν σειρές που να καταναλώνονται όπως οι τούρτες σε βουλιμική κρίση. Οι συνδρομές σε πλατφόρμες σαν το Netflix εξαρτώνται από την ένταση και τη σταθερότητα του binging: όταν ο συνδρομητής δεν βρίσκει κάτι binge-worthy επί σειρά ημερών, έχει την τάση να αποσύρει τη συνδρομή του και να αναζητεί θεάματα σε άλλες πλατφόρμες. Ένας πρόσθετος παράγοντας ανταγωνισμού είναι η ευχέρεια που προσφέρει η κάθε πλατφόρμα να βρει ο θεατής κάτι που να τον ενδιαφέρει: το Netflix είναι πολύ συγκεχυμένο, το Amazon είναι πολύ ρηχό - και επιπλέον ο Jeff Bezos απαιτεί πληρωμή πέραν της συνδρομής για τα πιο ελκυστικά θεάματα.
Από τη Silicon Valley στο Χόλιγουντ και στη Γουόλ Στριτ η ύβρις, η φιλοδοξία και η φιλοκέρδεια ορίζουν τη μοίρα του κινηματογραφικού θεάματος. Σ’ αυτό το βιβλίο, η Dawn Chmielewski, που γράφει για το περιοδικό Forbes, εξηγεί πώς το streaming είναι η μεγαλύτερη επανάσταση από την εποχή της καλωδιακής τηλεόρασης, ενώ ο Dade Hayes, δημοσιογράφος στα περιοδικά Variety και Entertainment επικεντρώνεται στο πολιτιστικό μέρος του home entertainment και του binging. To βιβλίο μοιάζει με θρίλερ. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος; Ποιος θα πεθάνει; Θα γίνει η κινηματογραφική αίθουσα μουσειακό αντικείμενο; Και ποιες θα είναι οι κοινωνικές συνέπειες της ψυχαγωγίας στο σπίτι;