Τεχνολογια - Επιστημη

Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ δίνει νέο όνομα στους υπαλλήλους του Facebook

Πώς θα τους απευθύνεται στο εξής

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ
Ο ιδρυτής του Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ © EPA/PETER DaSILVA

Ο CEO του Facebook Μαρκ Ζάκερμπεργκ, είπε στους υπαλλήλους ότι θα αναφέρονται πλέον ως «Metamates» αφού η εταιρεία μετονομάστηκε από Facebook σε «Meta»

Ως «Metamates» θα αναφέρεται στους εργαζόμενους του Facebook o CEO της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, Μαρκ Ζάκερμπεργκ μετά την μετονομασία του σε «Meta».

Την ανακοίνωση έκανε ο ίδιος ο Ζάκερμπεργκ σε μια διαδικτυακή συνάντηση με υπαλλήλους την Τρίτη 15/2 και στη συνέχεια δημοσίευσε μια ανάρτηση στο Facebook γράφοντας:

«Οι Meta, Metamates, και εγώ [οφείλουμε] να είμαστε καλοί διαχειριστές της εταιρείας και της αποστολής μας. Πρόκειται για το αίσθημα ευθύνης που έχουμε για τη συλλογική μας επιτυχία και ο ένας απέναντι στον άλλον ως συμπαίκτες για να φροντίζουμε την εταιρεία και τους συναδέλφους μας».

Ο όρος «Metamates» σύμφωνα με το στέλεχος της Meta Andrew Bosworth, επινοήθηκε από τον Αμερικανό μελετητή και επιστήμονα Douglas Hofstadter «μετά από email ενός υπαλλήλου που εμπεριείχε ιδέες».

Στην ίδια συνάντηση που ανακοίνωσε το νέο «όρο» που θα αποκαλούνται οι υπάλληλοι του Facebook, ο Ζάκερμπεργκ αποκάλυψε επιπλέον ότι το σύνθημα του Facebook «Move Fast» θα γίνει «Κινηθείτε γρήγορα μαζί», ενώ το «Be Bold» θα γίνει «Χτίστε φοβερά πράγματα» και το «Be Open» θα γίνει «Live In The Future».

Ακόμα, οι Ενημερώσεις» του Facebook θα μετονομαστούν σε «ροή», με έναν εκπρόσωπο της εταιρείας να λέει στο MarketWatch ότι η αλλαγή θα «αντικατοπτρίζει καλύτερα το ποικίλο περιεχόμενο που βλέπουν οι χρήστες στις ροές τους».

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ηχητικά βιβλία, Spotify και πνευματικά δικαιώματα
Ηχητικά βιβλία, Spotify και πνευματικά δικαιώματα

Με τα ηχητικά βιβλία, οι αναγνώστες πληρώνουν για να έχουν πρόσβαση σε μια τεράστια βιβλιοθήκη – αλλά ο έλεγχος αυτής της βιβλιοθήκης εναπόκειται τελικά στην πλατφόρμα που τη φιλοξενεί

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.