- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Το TikTok έγινε ο δημοφιλέστερος διαδικτυακός προορισμός
Ξεπέρασε σε επισκεψιμότητα και την Google
Το TikTok είναι ο πιο δημοφιλής διαδικτυακός προορισμός στον κόσμο. Ξεπέρασε σε επισκεψιμότητα και την Google.
Ως τον δημοφιλέστερο διαδικτυακό προορισμό στον κόσμο χαρακτηρίζουν πλέον το TikTok, που φαίνεται να ξεπέρασε σε επισκεψιμότητα και την Google.
Η Cloudflare, εταιρεία ασφάλειας πληροφορικής, αποκάλυψε κατατάξεις που δείχνουν ότι η εφαρμογή viral βίντεο κατέλαβε την πρώτη θέση από τη μηχανή αναζήτησης τον Φεβρουάριο, τον Μάρτιο και τον Ιούνιο φέτος και κατέχει σταθερά την πρώτη θέση από τον Αύγουστο.
Η κατάταξη βασίζεται στο «Cloudflare Radar» του Cloudflare, παρακολούθηση της κυκλοφορίας στο διαδίκτυο.
Το TikTok που ανήκει στην κινεζική εταιρεία Bytedance, έχει επί του παρόντος πάνω από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες σε όλο τον κόσμο.
Η δημοτικότητα της εφαρμογής έχει αποδοθεί στην πανδημία της COVID-19 και τα περιοριστικά μέτρα καραντίνας, καθώς η εφαρμογή εγκαταστάθηκε πάνω από τρία δισεκατομμύρια φορές μόνο το 2021.
TikTok: Διέρρευσε έγγραφο για το πώς λειτουργεί ο αλγόριθμός του
«Φως» στον αλγόριθμο του TikTok έριξε ένα εσωτερικό έγγραφο που διέρρευσε πριν από δύο εβδομάδες στον Τύπο.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει δημοσίευμα των «New York Times», το έγγραφο με τίτλο «TikTok Algo 101» εκπονήθηκε για να εξηγήσει τη λειτουργία του αλγορίθμου σε μη τεχνικούς υπαλλήλους της πλατφόρμας και αναφέρει τέσσερις κύριους στόχους που εξετάζει το TikTok, ώστε οι χρήστες του διαδικτύου να επιστρέφουν με κάποιον τρόπο στην εφαρμογή.
Συγκεκριμένα, οι τέσσερις κύριοι στόχοι που εξετάζει το TikTok όσον αφορά στον αλγόριθμο είναι οι εξής:
- Αξία για τον χρήστη
- Μακροπρόθεσμη αξία χρήστη
- Αξία δημιουργού και
- Αξία πλατφόρμας
Στην εν λόγω αναφορά παρουσιάζεται ένας απλοποιημένος τύπος του αλγορίθμου για την πρόβλεψη του περιεχομένου που θα ήθελαν να δουν οι χρήστες. Αυτή η εξίσωση αναλύεται σε έναν συνδυασμό των likes, των σχολίων, του χρόνου παρακολούθησης ενός βίντεο και αν αναπαράχθηκε ένα βίντεο.
Μάλιστα, ο αλγόριθμος δίνει προτεραιότητα στην ποικιλομορφία του περιεχομένου, προκειμένου να μην κατακλύζει τους χρήστες του με το ίδιο θέμα. Για το εν λόγω ζήτημα, το έγγραφο αναφέρει: «Αν σε έναν χρήστη αρέσει ένας συγκεκριμένος τύπος βίντεο, αλλά η εφαρμογή συνεχίζει να του δείχνει τον ίδιο τύπο, θα βαρεθεί γρήγορα και θα έκλεινε την εφαρμογή».
Για να αποφευχθεί αυτό, λοιπόν, η πλατφόρμα μπορεί να καταφύγει σε «αναγκαστική πρόταση», εμφανίζοντας ένα διαφορετικό θέμα. Απώτερος σκοπός της εφαρμογής είναι, σύμφωνα ξανά με το έγγραφο, να προσθέτει καθημερινά ενεργούς χρήστες. Γι' αυτό το λόγο, το TikTok βελτιστοποιεί το περιεχόμενο που κάνει τους χρήστες να επιστρέφουν και να το κάνουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Μάλιστα, στο έγγραφο σημειώνεται: «(Ο αλγόριθμος) επέλεξε να βελτιστοποιήσει δύο στενά συνδεδεμένες μετρήσεις στη "ροή" των βίντεο που προσφέρει "διατήρηση", δηλαδή το αν ένας χρήστης επιστρέψει στην πλατφόρμα και ο "χρόνος που επένδυσε" σε αυτήν».
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.