- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Η Εξυπηρέτηση Πελατών στο digital marketing και τα λάθη
Οι προκλήσεις για κάθε επιχείρηση στον κόσμο των digital υπηρεσιών
Η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών στο σύγχρονο μάρκετινγκ, τα λάθη και οι δυσκολίες στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ζούμε σε έναν κόσμο υπηρεσιών. Και μάλιστα οι περισσότερες είναι αποτυπωμένες σε digital περιβάλλον. Η διεθνής τάση, η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, η πανδημία Covid-19, αλλά και πολλοί άλλοι παράγοντες, ήταν δεδομένο ότι θα έφερναν αυτή την ανάπτυξη.
Παράλληλα, ήρθε μαζί και ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων, άμεσα και πολύ πιο ισχυρά σε σχέση με άλλα χρόνια, με πολλές ευκαιρίες και απειλές για την κάθε μία επιχείρηση. Κατά πόσο έχουν αναπτυχθεί ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, είναι σίγουρα μια άλλη κουβέντα. Και δεν μπορεί να διατυπωθεί μέσα από μερικές γραμμές ενός άρθρου. Θα ήταν και επιπόλαιο και αντι-επαγγελματικό.
Παρατηρώντας γενικά, θα λέγαμε ότι οι πραγματικές διαφορές μεταξύ των brands για υπηρεσίες είναι ελάχιστες. Ποιος και με ποιον τρόπο διαφέρει και πού; Σοβαρότατο ερώτημα για τα τμήματα marketing. Πηγές διαφοροποίησης είναι μόνο το content σε ένα website ή ότι όλοι «είμαστε οι the best;».
Ας υποθέσουμε ότι είστε! Οι λέξεις «εξυπηρέτηση πελατών», βρίσκονται στα πλάνα σας; Με άλλα λόγια, έχετε προσαρμόσει πλάνο ανάπτυξης και διαχείρισης Εξυπηρέτησης Πελατών; Ας πούμε πάλι, «ναι»!
Άρα, έχετε κατανοήσει ότι «το μάρκετινγκ είναι η κατανόηση και η κάλυψη των αναγκών του καταναλωτή» και ότι σκοπός και στόχος είναι τα «κίνητρα αγοράς από το Brand σας».
Μέχρι εδώ όλα τέλεια. Το έχουμε στη θεωρία, θα απαντήσουν οι περισσότεροι. Στην πράξη; Στο δια ταύτα;
Εξυπηρέτηση Πελατών: Το μεγαλύτερο λάθος στο μάρκετινγκ υπηρεσιών
Οι υπηρεσίες δεν μπορούν να μετρηθούν γιατί είναι άυλες. Είναι διαδικασίες. Αυτό είναι και το μεγαλύτερο λάθος, όσον αφορά το Client Experience. Όντως είναι διαδικασίες, όμως δεν ξεχνάμε ότι οι καταναλωτές (κι εγώ ο χριστιανός μέσα σε αυτούς), το μετράμε σαν πραγματικό προιόν που λέγεται ποιότητα και εμπειρία υπηρεσίας και κατά την αγορά, αλλά και μετά από αυτή.
Στον χώρο των υπηρεσιών η εκπαίδευση των εργαζόμενων είναι κρίσιμος παράγοντας για τη δημιουργία ικανοποίησης προς τον πελάτη. Αυτό σημαίνει βέβαια ότι πρέπει μια εταιρεία να εκπαιδεύσει, να κρατάει τους εργαζόμενούς της ικανοποιημένους ώστε να έχουν το κίνητρο να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες.
Το μάρκετινγκ υπηρεσιών παρουσιάζει ιδιαιτερότητες που δεν υπάρχουν ενδεχομένως στο μάρκετινγκ προϊόντων. Οι υπηρεσίες έχουν να κάνουν ξεκάθαρα με ανθρώπους. Και οι άνθρωποι γνωρίζουμε, μέχρι σήμερα τουλάχιστον, ότι δεν είναι μηχανήματα παραγωγής. Επενδύστε στην ανάπτυξή τους, στα digital skills τους. Μη ξεχνάμε ότι η εξυπηρέτηση πλέον γίνεται και ψηφιακά. Αυτό ισχύει σε όλους τους κλάδους.
Αυτή είναι ίσως η μεγαλύτερη δυσκολία στις υπηρεσίες, αλλά ταυτόχρονα και η μεγαλύτερη πρόκληση. Είστε έτοιμοι για το 2022;
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η Μαντλέν Τόμας ανέπτυξε εφαρμογή που εντοπίζει όσους διαρρέουν προσωπικό υλικό χωρίς συναίνεση
Ένας στους πέντε ενήλικες στις ανεπτυγμένες χώρες έχει δεξιότητες ανάγνωσης και μαθηματικών επιπέδου δημοτικού
Η Γερμανίδα Μικαέλα Μπέντχαους πραγματοποίησε ιστορική πτήση με τη Blue Origin
Ο όρος χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1700 για να περιγράψει τη μαλακή λάσπη
Οι χρήστες Android πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για να προστατεύσουν τα προσωπικά τους δεδομένα
Η επιλογή δώρου είναι πλέον εύκολη υπόθεση
Yπόσχεται σχεδόν απεριόριστη, καθαρή ενέργεια, χωρίς τα μακροχρόνια ραδιενεργά απόβλητα της σχάσης
Η AI περνά στο mainstream της μουσικής, με τις δισκογραφικές να ποντάρουν σε νέα μοντέλα εσόδων.
Εννιά μελέτες και κλινικές δοκιμές που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων υγείας
Οι 10+1 σημαντικότερες εξελίξεις στο AI για το 2025
Η μελέτη συνδυάζει νέες παρατηρήσεις ακτίνων Χ από το τηλεσκόπιο eROSITA/SRG
Το περιοδικό τιμά τους ηγέτες της τεχνολογίας που διαμορφώνουν το μέλλον
Σταμάτησε ξαφνικά να επικοινωνεί με τη Γη - Εξαφανίστηκε από τα ραντάρ στις 6 Δεκεμβρίου
Νέα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι πρώιμοι Νεάντερταλ κατασκεύαζαν εστίες πριν 400.000 χρόνια
Συνδυάζοντας τη μαγεία των Χριστουγέννων με τον ενθουσιασμό του αθλητισμού
Πάνω από 36% για εργασία
Πώς συγκρινόμαστε με ζώα
Για εμάς που αγαπάμε αυτό το (μη) χρώμα
Υπάρχουν τομείς όπου η τεχνολογία δεν είναι ούτε «καλή» ούτε «κακή» από μόνη της — η αξία της κρίνεται από τη χρήση και τις προθέσεις μας.
Η Κομισιόν εξετάζει αν παραβιάζει τους κανόνες ανταγωνισμού
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.