- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
7 σημεία που πρέπει να προσέξετε για την ψηφιακή σας ανάπτυξη
Με ποιoν τρόπο έχετε σχεδιάσει για το brand σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας το 2022;
7 tips για τη μετάβαση μίας επιχείρησης προς την ψηφιακή οικονομία:
Αρχές Νοεμβρίου και σιγά σιγά το νέο έτος θα κάνει την εμφάνισή του. Πόσοι και με ποιο τρόπο είμαστε έτοιμοι για αυτό;
Θεωρώ ότι όλοι μας, έχουμε αντιληφθεί την αναγκαιότητα της μετάβασης της επιχείρησής μας προς την ψηφιακή οικονομία. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός ή το Digital Marketing για ένα Brand δεν αποτελεί το μέλλον, είναι το ίδιο το παρόν. Το σήμερα και το αύριο…
Δεδομένο επίσης θα πρέπει να θεωρήσουμε ότι οι περισσότεροι έχουμε κάνει ήδη τα σχέδιά μας και τα πλάνα μας για το 2022. Αν όχι, πρέπει να τρέξετε λίγο πιο γρήγορα. Τα θέματα της ανάπτυξης, του budget, των στόχων μας γενικώς, δεν μπορούν να περιμένουν το νέο έτος. Ετοιμάζω σήμερα, για να έχω αύριο.
Με ποιoν τρόπο έχετε σχεδιάσει για το Brand σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας το 2022; Ας δούμε μαζί 7 κύρια σημεία που πρέπει να προσέξετε (προφανώς υπάρχουν και άλλα τόσα, αλλά δίνουμε έμφαση τα κυριότερα):
- Digital Transform σε όλες τις διεργασίες μας. Όσο πιο εύκολες πλατφόρμες έχουμε, τόσο πιο εύκολη γίνεται η καθημερινότητα μας. Ουσιαστικά, εδώ μιλάμε για μια φιλοσοφία που ξεκινάει από το ίδιο το Management μιας επιχείρησης.
- Εξυπηρέτηση πελατών: Μια ιστορία που «πονάει» γενικώς. Γιατί πολύ απλά δεν κάνουμε μερικές φορές την ζωή του πελάτη μας εύκολη. Γιατί απαντάμε μετά από 1-2 μέρες στα email του. Μια καλή πρόταση εδώ ή ακόμα και σκέψη είναι οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες μας.
- Εκπαίδευση του προσωπικού μας: Ένα ακόμα challenge για μια επιχείρηση. Να είναι πάντα Update το προσωπικό της.
- Να καινοτομούμε σε διαδικασίες εσωτερικές (εντός της επιχείρησης) και εξωτερικές (προς τον πελάτη μας ή τον υποψήφιο πελάτη). Εύκολες λύσεις που αποδίδουν για όλους και προς όλους.
- Παραγωγική αξιοποίηση στελεχών: Ιδιαίτερη προσοχή δίνουμε στα τμήματα πωλήσεων. Άλλωστε χρόνια τώρα οι πωλητές δεν είναι απλά υπάλληλοι, είναι η ίδια η κερδοφορία μας.
- Οργάνωση, στόχοι, έλεγχος και αξιολόγηση: Βάλτε στόχους οι οποίοι να είναι μετρήσσιμοι, σε συγκεκριμένους χρόνους (tasks) και με συγκεκριμένα μετρήσιμα δεδομένα (Data). Αξιολογήστε σωστά, οργανώστε το feedback που θα πάρετε και προσπαθήστε με τακτικές βελτιωτικές κινήσεις να πάτε στο επόμενο βήμα σας.
- Budget: Για όλα τα πράγματα θέλουμε budget. Γράψτε, σβήστε, διορθώστε. Η απάντηση στο τέλος της ημέρας εάν δεν είναι «βγαίνω τελικά για να το κάνω», τότε αναθεωρήστε και… πάμε πάλι από την αρχή.
Το τέλος κάθε χρόνου θα πρέπει να μας κάνει καλύτερους και να μας βρίσκει πάντα βελτιωμένους. Γιατί ακριβώς υποτίθεται έχουμε μελετήσει, έχουμε αναγνωρίσει ανάγκες των πελατών μας και προσπαθούμε να διαφορροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό.
Χαράξτε στρατηγική μάρκετινγκ: Η ουσία βρίσκεται στο εξής: «ποιο είναι το κίνητρο του άλλου να αγοράσει από εμένα/εμάς;» Το έχετε βρει; Εάν όχι κρύβεται στα Google Analytics σας!