7 σημεία που πρέπει να προσέξετε για την ψηφιακή σας ανάπτυξη
Με ποιoν τρόπο έχετε σχεδιάσει για το brand σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας το 2022;
7 tips για τη μετάβαση μίας επιχείρησης προς την ψηφιακή οικονομία:
Αρχές Νοεμβρίου και σιγά σιγά το νέο έτος θα κάνει την εμφάνισή του. Πόσοι και με ποιο τρόπο είμαστε έτοιμοι για αυτό;
Θεωρώ ότι όλοι μας, έχουμε αντιληφθεί την αναγκαιότητα της μετάβασης της επιχείρησής μας προς την ψηφιακή οικονομία. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός ή το Digital Marketing για ένα Brand δεν αποτελεί το μέλλον, είναι το ίδιο το παρόν. Το σήμερα και το αύριο…
Δεδομένο επίσης θα πρέπει να θεωρήσουμε ότι οι περισσότεροι έχουμε κάνει ήδη τα σχέδιά μας και τα πλάνα μας για το 2022. Αν όχι, πρέπει να τρέξετε λίγο πιο γρήγορα. Τα θέματα της ανάπτυξης, του budget, των στόχων μας γενικώς, δεν μπορούν να περιμένουν το νέο έτος. Ετοιμάζω σήμερα, για να έχω αύριο.
Με ποιoν τρόπο έχετε σχεδιάσει για το Brand σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας το 2022; Ας δούμε μαζί 7 κύρια σημεία που πρέπει να προσέξετε (προφανώς υπάρχουν και άλλα τόσα, αλλά δίνουμε έμφαση τα κυριότερα):
- Digital Transform σε όλες τις διεργασίες μας. Όσο πιο εύκολες πλατφόρμες έχουμε, τόσο πιο εύκολη γίνεται η καθημερινότητα μας. Ουσιαστικά, εδώ μιλάμε για μια φιλοσοφία που ξεκινάει από το ίδιο το Management μιας επιχείρησης.
- Εξυπηρέτηση πελατών: Μια ιστορία που «πονάει» γενικώς. Γιατί πολύ απλά δεν κάνουμε μερικές φορές την ζωή του πελάτη μας εύκολη. Γιατί απαντάμε μετά από 1-2 μέρες στα email του. Μια καλή πρόταση εδώ ή ακόμα και σκέψη είναι οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες μας.
- Εκπαίδευση του προσωπικού μας: Ένα ακόμα challenge για μια επιχείρηση. Να είναι πάντα Update το προσωπικό της.
- Να καινοτομούμε σε διαδικασίες εσωτερικές (εντός της επιχείρησης) και εξωτερικές (προς τον πελάτη μας ή τον υποψήφιο πελάτη). Εύκολες λύσεις που αποδίδουν για όλους και προς όλους.
- Παραγωγική αξιοποίηση στελεχών: Ιδιαίτερη προσοχή δίνουμε στα τμήματα πωλήσεων. Άλλωστε χρόνια τώρα οι πωλητές δεν είναι απλά υπάλληλοι, είναι η ίδια η κερδοφορία μας.
- Οργάνωση, στόχοι, έλεγχος και αξιολόγηση: Βάλτε στόχους οι οποίοι να είναι μετρήσσιμοι, σε συγκεκριμένους χρόνους (tasks) και με συγκεκριμένα μετρήσιμα δεδομένα (Data). Αξιολογήστε σωστά, οργανώστε το feedback που θα πάρετε και προσπαθήστε με τακτικές βελτιωτικές κινήσεις να πάτε στο επόμενο βήμα σας.
- Budget: Για όλα τα πράγματα θέλουμε budget. Γράψτε, σβήστε, διορθώστε. Η απάντηση στο τέλος της ημέρας εάν δεν είναι «βγαίνω τελικά για να το κάνω», τότε αναθεωρήστε και… πάμε πάλι από την αρχή.
Το τέλος κάθε χρόνου θα πρέπει να μας κάνει καλύτερους και να μας βρίσκει πάντα βελτιωμένους. Γιατί ακριβώς υποτίθεται έχουμε μελετήσει, έχουμε αναγνωρίσει ανάγκες των πελατών μας και προσπαθούμε να διαφορροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό.
Χαράξτε στρατηγική μάρκετινγκ: Η ουσία βρίσκεται στο εξής: «ποιο είναι το κίνητρο του άλλου να αγοράσει από εμένα/εμάς;» Το έχετε βρει; Εάν όχι κρύβεται στα Google Analytics σας!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στο στόχαστρο ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα
Έχει τις περισσότερες λήψεις στο App Store της Apple στις ΗΠΑ - Πώς λειτουργεί
Στόχος οι 30 εμφυτεύσεις σε ανθρώπους μέσα στο 2025
Νέα καθυστέρηση στην απόπειρα να ανταγωνιστεί την SpaceX του Έλον Μασκ
Παρατηρήθηκαν «ανωμαλίες» στη διάρκεια της αντίστροφης μέτρησης
Έκτακτη συνάντηση των Ελεγκτών μετά την ανακοίνωση κατάργησης των ελέγχων
Μια συζήτηση με την Professor Aynne Kokas, κορυφαία ειδικό στις σινοαμερικανικές σχέσεις στα μέσα και την τεχνολογία
Οι Financial Times σχολιάζουν την προσπάθεια του Μαρκ Ζάκερμπεργκ να στήσει γέφυρα επικοινωνίας με τον Τραμπ και το δεξί του χέρι
Το 41% των εταιρειών παγκοσμίως σχεδιάζει να μειώσει το εργατικό δυναμικό μέχρι το 2030
Τι απαντά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα όσα λέει ο ισχυρός άνδρας της Meta Platforms
Γιατί οι κινήσεις του Ζούκερμπεργκ είναι πιο επικίνδυνες από κάθε άλλου επικεφαλής τεχνολογικού κολοσσού
Γιατί ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ «παραδόθηκε» στον Ντόναλντ Τραμπ - Δριμεία κριτική στην απόφαση
Έδειξε τον δρόμο ο Ζούκεμπεργκ με το «κόψιμο» του fact checking
Τι έδειξε έρευνα για τον συνολικό κίνδυνο θνησιμότητας
Από τις 28 Απριλίου 2026, αυτό θα ισχύει και για τους φορητούς υπολογιστές
Η Meta θα ενσωματώσει τις λεγόμενες κοινοτικές σημειώσεις, όπως στην πλατφόρμα X του Ίλον Μασκ.
Aυτό υποστήριξε ο επικεφαλής της OPEN AI Σαμ Άλτμαν
Παρόμοια συστήματα θα μπορούσαν να δοκιμαστούν και σε άλλα ιατρικά περιβάλλοντα
Με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου «Η Γραφειοκρατικοποίηση του Κόσμου στη Νεοφιλελεύθερη Εποχή» της Beatrice Hibou που κυκλοφορεί σε ελληνική μετάφραση από τις εκδόσεις Πλήθος (2024)
Τα γεγονότα που αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον σύμφωνα με το περιοδικό Nature
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.