Τεχνολογια - Επιστημη

Pinterest: Ακόμα να μπεις στο παιχνίδι;

Μια καμπάνια στο Pinterest εφόσον το κοινό ενδιαφερθεί, έχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα ακόμα και από μια καμπάνια στο Instagram

tzamarelos-gerasimos.jpg
Γεράσιμος Τζαμαρέλος
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Εικονογράφηση ανθρώπου που κρατά πλακάτ με το σήμα του Pinterest

Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος γράφει για τη δυναμική του Pinterest στα social media, τον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και τις δυνατότητες που δίνει στα brands.

Επαναφέρω την κουβέντα για το Pinterest -άλλωστε από το 2017- μιλάω και γράφω αρκετά συχνά για αυτό το ιδιαίτερο, αλλά άκρως πλέον αποτελεσματικό Social Media μέσο. Όλα τα brands, αυτό αφορά σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν ήδη ξεκινήσει την πολύ δυναμική παρουσία τους, σχεδόν καθημερινά. Σίγουρα δεν ξεκίνησαν εχθές, αλλά πριν τουλάχιστον 4-5 χρόνια. Απλά εάν παρατηρήσετε προσεκτικά, θα δείτε τις αλλαγές στον τρόπο και των pins αλλά και της συχνότητας αυτών.

Δεν ξέρω εάν είναι χώρος ανακάλυψης ιδεών και πραγμάτων, όπως αναφέρουν αρκετοί. Για εμένα είναι αυτή τη στιγμή, μετά το Instagram, το νούμερο δύο σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου και ευκολίας ανακατεύθυνσης του χρήστη για ένα προϊόν. Αναφέρομαι κυρίως για προϊόντα και όχι τόσο για υπηρεσίες. Με καλό και εμπνευσμένο περιεχόμενο τα engagements καθώς και τα clicks, αυξάνονται κατακόρυφα. Άλλωστε αυτό είναι και το ζητούμενο. Το traffic προς το website μας και ειδικά στο menu shop, εάν έχουμε.

Τι μπορώ να κάνω; Με ποιoν τρόπο δημιουργό περιεχόμενο; Πώς με βρίσκουν; Και άλλες παρόμοιες ερωτήσεις που εύλογα μπορεί να ρωτήσει ο οποιοσδήποτε που ενδεχομένως τον αφορά το Pinterest. Είναι απλό.

Καταρχήν κάνουμε έναν επαγγελματικό λογαριασμό ή μετατρέπουμε τον ήδη υπάρχοντα λογαριασμό μας, σε επαγγελματικό. Τροποποιούμε το URL (user name) επάνω στο Brand μας. Και το επόμενο στάδιο είναι το πιο σημαντικό. Θα πρέπει να βρούμε keywords που θα τοποθετήσουμε στο About του Pinterest. Και έπειτα να δημιουργήσουμε Boards τα οποία και αυτά θα εμπεριέχουν keywords μέσα στο πεδίο περιγραφή (about Board).

Εάν είμαστε ok με αυτό το στάδιο, προχωράμε στην δημιουργία εξαιρετικών Pin τα οποία τοποθετούνται μέσα στα Boards. Εννοείται από πριν έχουμε φτιάξει μια λίστα για το τι Board μας εξυπηρετούν. Εδώ θέλει λίγη παραπάνω σκέψη για την δομή και τις ονομασίες των Boards. Εφόσον έχουμε τελειώσει και με αυτό το στάδιο, τότε δεν ξεχνάμε για κάθε Pin που θα κάνουμε, να το κοινοποιούμε και σε άλλα Social Media που έχουμε παρουσία. Π.χ. στο Instagram ή ακόμα και στο Facebook.

Τέλος, μπορούμε πλέον -εδώ και αρκετό καιρό- να κάνουμε και promote τα pin μας. Πολύ πιο αποτελεσματικά και με καλύτερο engagement. Πρακτικά έχει αποδειχθεί ότι μια καμπάνια στο Pinterest εφόσον το κοινό ενδιαφερθεί, έχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα ακόμα και από μια καμπάνια στο Instagram. Όλα όμως είναι θέμα περιεχομένου.

Εάν είστε ήδη στο Pinterest γνωρίζετε ακριβώς τα παραπάνω. Εάν το σκέφτεστε, μάλλον είναι η ώρα να μπείτε. Εάν δεν το γνωρίζετε, καλό θα ήταν να το ψάξετε!

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τεχνητή νοημοσύνη: Αυτοματισμός χωρίς όρια;
Τεχνητή νοημοσύνη: Αυτοματισμός χωρίς όρια;

Η AI θα πρέπει να υποβάλλεται σε περιορισμούς ορθής χρήσης, με τη διαφορά ότι αυτοί καλό είναι να τίθενται και να εφαρμόζονται εν είδει αυτορρύθμισης από τους ίδιους τους χρήστες

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.