- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Το Netflix θέλει να εισέλθει στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών
Η εταιρεία ενδιαφέρεται να κυκλοφορήσει παιχνίδια μέσω συνδρομής σε μορφή πακέτου
Το Netflix επιθυμεί να επεκταθεί στον κλάδο των βιντεοπαιχνιδιών και της διαδραστικής ψυχαγωγίας
Το Netflix επιθυμεί να επεκταθεί στον κλάδο των βιντεοπαιχνιδιών με μια νέα υπηρεσία τύπου Apple Arcade. Μάλιστα, το Netflix ψάχνει να προσλάβει ένα στέλεχος για να επιβλέπει την επέκταση σε βιντεοπαιχνίδια, ένα σημάδι ότι εντείνει τις προσπάθειές του να αναπτυχθεί πέρα από την παραδοσιακή κινηματογραφική ψυχαγωγία. Η εταιρεία ενδιαφέρεται να κυκλοφορήσει παιχνίδια μέσω συνδρομής σε μορφή πακέτου, παρόμοια με το Apple Arcade.
Εκπρόσωπος του Netflix δήλωσε ότι η εταιρεία είναι ενθουσιασμένη για να κάνει περισσότερα με διαδραστική ψυχαγωγία. Επιπλέον, δήλωσε ότι οι συνδρομητές της εταιρείας εκτιμούν την ποικιλία και την ποιότητα του περιεχομένου, γι’ αυτό και το Netflix επεκτείνει συνεχώς τις παροχές του, από σειρές σε ντοκιμαντέρ, ταινίες, πρωτότυπα σε τοπικές γλώσσες και προγράμματα reality.
Οι συνδρομητές απολαμβάνουν, επίσης, να αλληλεπιδρούν πιο άμεσα με ιστορίες που τους αρέσουν, μέσω διαδραστικών εκπομπών, όπως το Bandersnatch και το You v. Wild ή παιχνίδια που βασίζονται στο Stranger Things, το La Casa de Papel και το To All the Boys. Έτσι, η εταιρεία είναι διατεθειμένη να επεκταθεί σε πιο διαδραστικό περιεχόμενο.
Δεν θα είναι η πρώτη ανάμιξη του Netflix με τα βιντεοπαιχνίδια. Στο παρελθόν, η εταιρεία φιλοξένησε μια σειρά διαδραστικών σόου περιπέτειας, όπως το Black Mirror: Bandersnatch και έχει κυκλοφορήσει ακόμη και τα δικά της βιντεοπαιχνίδια με βάση το Stranger Things.
Πηγή: thetotalbusiness.com
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.