- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Social Media Marketing: Το «κουτσομπολιό» μετατρέπεται σε κέρδος;
Όταν μιλάμε για την πλήρη διαχείριση επαγγελματικών λογαριασμών, σε όποια Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είμαστε, θα πρέπει να δηλώνουμε βροντερό «παρών»
Συμβουλές για το πώς να χρησιμοποιήσετε τα social media προκειμένου να βάλετε την επιχείρησή σας στην καλύτερη θέση
Η ολοένα αυξανόμενη και πολυεπίπεδη χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media), καθιστά όλο και πιο απαιτητή την παρουσία μιας επιχείρησης σε αυτά. Παρ’ όλα αυτά η επιλογή του μέσου είναι πάντα μία πρόκληση, για κάθε επιχείρηση ή οργανισμό. Δηλαδή, «σε ποια Social να έχω παρουσία;». Αν και φαίνεται εύκολη ερώτηση, κρύβει πολλές «παγίδες».
Οι 3 απαντήσεις, από πολλές που μπορεί να υπάρχουν, είναι: 1. Εάν το κοινό που απευθύνεται μια επιχείρηση είναι σε αυτά, 2. Εάν το ίδιο το Brand έχει περιεχόμενο να δώσει και 3. Εάν έχει προβλέψει τους στόχους του.
Δεν το συζητάω ότι έχουμε ακόμα πολλά να σκεφτούμε, όπως, εάν χρειάζεται σε όλα τα Social η παρουσία της επιχείρησής μας ή επίσης «πώς θα τα προλαβαίνω όλα;» ή «κάθε πότε πρέπει να ανεβάζω Post;».
Μιλώντας με αρκετούς ανθρώπους και για μεγάλο χρονικό διάστημα με προκαλούσαν ρωτώντας «Να είμαι και στο FACEBOOK και στο INSTAGRAM; Τι λες, να είμαι και στο LINKEDIN; Να κάνω και ένα TWITTER;»
Όντως, σημαντικά και ουσιαστικά ερωτήματα που, αν ένα ή όλα από αυτά σας έχουν ήδη απασχολήσει, τότε ενδεχομένως να έχετε βρει τις κατάλληλες απαντήσεις. Ή και όχι!
Και επειδή οι κανόνες της επαγγελματικής χρήσης των Social Media ξεφεύγουν από το… κουτσομπολίστικο post στο Facebook, για παράδειγμα «είμαστε εδώ στο τάδε μαγαζί και πίνουμε καφέ», λογικά κάποιος θα σας έχει αναφέρει ότι το κουτσομπολιό για ένα Brand ή στο post που θα κάνει, δεν έχει θέση. Εκτός εάν εξυπηρετεί κάτι άλλο. Αυτό το ξέρετε καλύτερα εσείς.
Άρα, όταν μιλάμε για την πλήρη διαχείριση επαγγελματικών λογαριασμών, σε όποια Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είμαστε, θα πρέπει να δηλώνουμε και βροντερό «παρών»! Οι πιθανοί πελάτες μας ή ακόμα και οι χρήστες, αναλύουν, βλέπουν και γνωρίζουν ή μπορούν να αντιληφθούν τα πλεονεκτήματα και τα ενδεχόμενα μειονεκτήματα της παρουσίας σας, ανά κοινωνικό μέσο δικτύωσης.
Χρησιμοποιούμε λοιπόν, συνήθως στοχευμένες λύσεις για την παρουσία μας στα Social Media, προκειμένου να βάλουμε την επιχείρησή μας στην καλύτερη θέση, ανάλογα πάντα και με το ύφος των προϊόντων και των υπηρεσιών που εμείς προσφέρουμε.
Τα Social Media δεν είναι τελικά μόνο κουτσομπολιό, αλλά με στόχο και καλό περιεχόμενο, είναι ένα Cash Cow σύστημα για όλα τα Brands, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.