Τεχνολογια - Επιστημη

Social Media Marketing: Το «κουτσομπολιό» μετατρέπεται σε κέρδος;

Όταν μιλάμε για την πλήρη διαχείριση επαγγελματικών λογαριασμών, σε όποια Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είμαστε, θα πρέπει να δηλώνουμε βροντερό «παρών»

tzamarelos-gerasimos.jpg
Γεράσιμος Τζαμαρέλος
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Social Media Marketing
© Darlene Alderson / Pexels

Συμβουλές για το πώς να χρησιμοποιήσετε τα social media προκειμένου να βάλετε την επιχείρησή σας στην καλύτερη θέση

Η ολοένα αυξανόμενη και πολυεπίπεδη χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media), καθιστά όλο και πιο απαιτητή την παρουσία μιας επιχείρησης σε αυτά. Παρ’ όλα αυτά η επιλογή του μέσου είναι πάντα μία πρόκληση, για κάθε επιχείρηση ή οργανισμό. Δηλαδή, «σε ποια Social να έχω παρουσία;». Αν και φαίνεται εύκολη ερώτηση, κρύβει πολλές «παγίδες».

Οι 3 απαντήσεις, από πολλές που μπορεί να υπάρχουν, είναι: 1. Εάν το κοινό που απευθύνεται μια επιχείρηση είναι σε αυτά, 2. Εάν το ίδιο το Brand έχει περιεχόμενο να δώσει και 3. Εάν έχει προβλέψει τους στόχους του.

Δεν το συζητάω ότι έχουμε ακόμα πολλά να σκεφτούμε, όπως, εάν χρειάζεται σε όλα τα Social η παρουσία της επιχείρησής μας ή επίσης «πώς θα τα προλαβαίνω όλα;» ή «κάθε πότε πρέπει να ανεβάζω Post;».

Μιλώντας με αρκετούς ανθρώπους και για μεγάλο χρονικό διάστημα με προκαλούσαν ρωτώντας «Να είμαι και στο FACEBOOK και στο INSTAGRAM; Τι λες, να είμαι και στο LINKEDIN; Να κάνω και ένα TWITTER;»

Όντως, σημαντικά και ουσιαστικά ερωτήματα που, αν ένα ή όλα από αυτά σας έχουν ήδη απασχολήσει, τότε ενδεχομένως να έχετε βρει τις κατάλληλες απαντήσεις. Ή και όχι!

Και επειδή οι κανόνες της επαγγελματικής χρήσης των Social Media ξεφεύγουν από το… κουτσομπολίστικο post στο Facebook, για παράδειγμα «είμαστε εδώ στο τάδε μαγαζί και πίνουμε καφέ», λογικά κάποιος θα σας έχει αναφέρει ότι το κουτσομπολιό για ένα Brand ή στο post που θα κάνει, δεν έχει θέση. Εκτός εάν εξυπηρετεί κάτι άλλο. Αυτό το ξέρετε καλύτερα εσείς.

Άρα, όταν μιλάμε για την πλήρη διαχείριση επαγγελματικών λογαριασμών, σε όποια Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είμαστε, θα πρέπει να δηλώνουμε και βροντερό «παρών»! Οι πιθανοί πελάτες μας ή ακόμα και οι χρήστες, αναλύουν, βλέπουν και γνωρίζουν ή μπορούν να αντιληφθούν τα πλεονεκτήματα και τα ενδεχόμενα μειονεκτήματα της παρουσίας σας, ανά κοινωνικό μέσο δικτύωσης.

Χρησιμοποιούμε λοιπόν, συνήθως στοχευμένες λύσεις για την παρουσία μας στα Social Media, προκειμένου να βάλουμε την επιχείρησή μας στην καλύτερη θέση, ανάλογα πάντα και με το ύφος των προϊόντων και των υπηρεσιών που εμείς προσφέρουμε.

Τα Social Media δεν είναι τελικά μόνο κουτσομπολιό, αλλά με στόχο και καλό περιεχόμενο, είναι ένα Cash Cow σύστημα για όλα τα Brands, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δέκα πράγματα που έκανα με το ChatGPT
Δέκα πράγματα που έκανα με το ChatGPT

Θέλοντας να τεστάρω τις δυνατότητες και τα όρια του εργαλείου, άρχισα να ζητάω συμβουλές θεωρώντας μάλλον απίθανο (και ηθικά απωθητικό) το να το χρησιμοποιήσω. Μέσα σε μισή ώρα είχα αγοράσει μηνιαία συνδρομή.

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.