- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Social Media Marketing: Το «κουτσομπολιό» μετατρέπεται σε κέρδος;
Όταν μιλάμε για την πλήρη διαχείριση επαγγελματικών λογαριασμών, σε όποια Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είμαστε, θα πρέπει να δηλώνουμε βροντερό «παρών»
Συμβουλές για το πώς να χρησιμοποιήσετε τα social media προκειμένου να βάλετε την επιχείρησή σας στην καλύτερη θέση
Η ολοένα αυξανόμενη και πολυεπίπεδη χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media), καθιστά όλο και πιο απαιτητή την παρουσία μιας επιχείρησης σε αυτά. Παρ’ όλα αυτά η επιλογή του μέσου είναι πάντα μία πρόκληση, για κάθε επιχείρηση ή οργανισμό. Δηλαδή, «σε ποια Social να έχω παρουσία;». Αν και φαίνεται εύκολη ερώτηση, κρύβει πολλές «παγίδες».
Οι 3 απαντήσεις, από πολλές που μπορεί να υπάρχουν, είναι: 1. Εάν το κοινό που απευθύνεται μια επιχείρηση είναι σε αυτά, 2. Εάν το ίδιο το Brand έχει περιεχόμενο να δώσει και 3. Εάν έχει προβλέψει τους στόχους του.
Δεν το συζητάω ότι έχουμε ακόμα πολλά να σκεφτούμε, όπως, εάν χρειάζεται σε όλα τα Social η παρουσία της επιχείρησής μας ή επίσης «πώς θα τα προλαβαίνω όλα;» ή «κάθε πότε πρέπει να ανεβάζω Post;».
Μιλώντας με αρκετούς ανθρώπους και για μεγάλο χρονικό διάστημα με προκαλούσαν ρωτώντας «Να είμαι και στο FACEBOOK και στο INSTAGRAM; Τι λες, να είμαι και στο LINKEDIN; Να κάνω και ένα TWITTER;»
Όντως, σημαντικά και ουσιαστικά ερωτήματα που, αν ένα ή όλα από αυτά σας έχουν ήδη απασχολήσει, τότε ενδεχομένως να έχετε βρει τις κατάλληλες απαντήσεις. Ή και όχι!
Και επειδή οι κανόνες της επαγγελματικής χρήσης των Social Media ξεφεύγουν από το… κουτσομπολίστικο post στο Facebook, για παράδειγμα «είμαστε εδώ στο τάδε μαγαζί και πίνουμε καφέ», λογικά κάποιος θα σας έχει αναφέρει ότι το κουτσομπολιό για ένα Brand ή στο post που θα κάνει, δεν έχει θέση. Εκτός εάν εξυπηρετεί κάτι άλλο. Αυτό το ξέρετε καλύτερα εσείς.
Άρα, όταν μιλάμε για την πλήρη διαχείριση επαγγελματικών λογαριασμών, σε όποια Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είμαστε, θα πρέπει να δηλώνουμε και βροντερό «παρών»! Οι πιθανοί πελάτες μας ή ακόμα και οι χρήστες, αναλύουν, βλέπουν και γνωρίζουν ή μπορούν να αντιληφθούν τα πλεονεκτήματα και τα ενδεχόμενα μειονεκτήματα της παρουσίας σας, ανά κοινωνικό μέσο δικτύωσης.
Χρησιμοποιούμε λοιπόν, συνήθως στοχευμένες λύσεις για την παρουσία μας στα Social Media, προκειμένου να βάλουμε την επιχείρησή μας στην καλύτερη θέση, ανάλογα πάντα και με το ύφος των προϊόντων και των υπηρεσιών που εμείς προσφέρουμε.
Τα Social Media δεν είναι τελικά μόνο κουτσομπολιό, αλλά με στόχο και καλό περιεχόμενο, είναι ένα Cash Cow σύστημα για όλα τα Brands, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Smart λύσεις με στιλ και gadgets για κάθε στιγμή της ημέρας
Η ραγδαία εξέλιξη της ανάπτυξης κβαντικών αλγορίθμων τα τελευταία χρόνια
Η Μαντλέν Τόμας ανέπτυξε εφαρμογή που εντοπίζει όσους διαρρέουν προσωπικό υλικό χωρίς συναίνεση
Ένας στους πέντε ενήλικες στις ανεπτυγμένες χώρες έχει δεξιότητες ανάγνωσης και μαθηματικών επιπέδου δημοτικού
Η Γερμανίδα Μικαέλα Μπέντχαους πραγματοποίησε ιστορική πτήση με τη Blue Origin
Ο όρος χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1700 για να περιγράψει τη μαλακή λάσπη
Οι χρήστες Android πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για να προστατεύσουν τα προσωπικά τους δεδομένα
Η επιλογή δώρου είναι πλέον εύκολη υπόθεση
Yπόσχεται σχεδόν απεριόριστη, καθαρή ενέργεια, χωρίς τα μακροχρόνια ραδιενεργά απόβλητα της σχάσης
Η AI περνά στο mainstream της μουσικής, με τις δισκογραφικές να ποντάρουν σε νέα μοντέλα εσόδων.
Εννιά μελέτες και κλινικές δοκιμές που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων υγείας
Οι 10+1 σημαντικότερες εξελίξεις στο AI για το 2025
Η μελέτη συνδυάζει νέες παρατηρήσεις ακτίνων Χ από το τηλεσκόπιο eROSITA/SRG
Το περιοδικό τιμά τους ηγέτες της τεχνολογίας που διαμορφώνουν το μέλλον
Σταμάτησε ξαφνικά να επικοινωνεί με τη Γη - Εξαφανίστηκε από τα ραντάρ στις 6 Δεκεμβρίου
Νέα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι πρώιμοι Νεάντερταλ κατασκεύαζαν εστίες πριν 400.000 χρόνια
Συνδυάζοντας τη μαγεία των Χριστουγέννων με τον ενθουσιασμό του αθλητισμού
Πάνω από 36% για εργασία
Πώς συγκρινόμαστε με ζώα
Για εμάς που αγαπάμε αυτό το (μη) χρώμα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.