- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Facebook Group: 5 μυστικά για να εκτοξεύσεις τη δική σου ομάδα
Τα πιο σημαντικά στοιχεία για να διαχειριστείς αποτελεσματικά τη δική σου ομάδα
Οι συντελεστές του Digital & Social Media Nation Greece εξηγούν πώς λειτουργούν τα Facebook groups
Γνώριζες ότι περισσότεροι από 1,4 δισεκατομμύρια χρήστες Facebook δραστηριοποιούνται σε δεκάδες εκατομμύρια Facebook group κάθε μήνα; (SocialMediaToday). Οι ομάδες αυτές παίζουν σημαντικό ρόλο στο παζλ του Facebook και διευκολύνουν τη σύνδεση και την αλληλεπίδραση μεταξύ χρηστών με διαφορετικό τρόπο.
Τα Facebook group τα τελευταία χρόνια είναι το ιδανικό μέρος για την επικοινωνία μικρών ομάδων και ατόμων για να μοιράζονται κοινά ενδιαφέροντα και να εκφράζουν τη γνώμη τους. Εκτός από αυτό, το Facebook αναφέρει ότι περισσότεροι από 100 εκατομμύρια χρήστες του είναι μέλη αυτών που αποκαλούν «πολύ σημαντικές» ομάδες∙ ομάδες που, όταν εγγραφούν σε αυτές, γίνονται γρήγορα το πιο σημαντικό μέρος της εμπειρίας τους στο ίδιο το Facebook.
Η αλήθεια είναι πως πολλοί έχουμε σκεφτεί να δημιουργήσουμε ή έχουμε ήδη δημιουργήσει ένα Facebook group, είτε από καθαρά προσωπικό ενδιαφέρον, είτε γιατί θέλουμε να συγκεντρώσουμε συγκεκριμένα τα άτομα σε μια κοινότητα. Όποιος κι αν είναι ο λόγος πάντως που έχεις φτιάξει ή σκέφτεσαι να φτιάξεις μια ομάδα στο Facebook, πρέπει να ξέρεις πως η δουλειά σου δεν τελειώνει εκεί!
Βρήκαμε τους συντελεστές του Digital & Social Media Nation Greece για να μας πουν οι ίδιοι για την πραγματική δουλειά που χρειάζεται η διαχείριση ενός Facebook group.
Το Digital & Social Media Nation Greece θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο και σημαντικότερο Facebook group από επιχειρηματίες, στελέχη, φοιτητές και ακαδημαϊκούς που δραστηριοποιούνται στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τα social media. Δημιουργήθηκε το 2016 και πλέον ενώνει όλους τους επαγγελματίες του «ψηφιακού κόσμου». Η ομάδα του στο Facebook έχει ήδη φτάσει τα 13.000 μέλη και συνεχίζει να μεγαλώνει, δίνοντας πρόσβαση σε ενημέρωση και γνώση πάνω στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
Αποφασίσαμε λοιπόν να κάνουμε ένα μικρό chat με την ομάδα διαχείρισης και σας παρουσιάζουμε τα πιο σημαντικά στοιχεία του πώς διαχειρίζεσαι αποτελεσματικά ένα Facebook group.
1. Η ομάδα διαχείρισης του Digital & Social Media Nation Greece απoτελείται από 11 άτομα, τα οποία δρουν σε μικρότερες ομάδες: τoυς ελεγκτές περιεχομένου, την ομάδα «ανθρώπινου δυναμικού», υπεύθυνη για όλες τις θέσεις εργασίας, την ομάδα των events και την ομάδα επικοινωνίας.
2. Το περιεχόμενο πρέπει να ακολουθεί τους κανόνες του group
Πρώτο και κύριο σε μία τέτοια ομάδα είναι να εξασφαλίσεις ότι οι αναρτήσεις που γίνονται δεν παραβιάζουν τους κανόνες του group, κάτι που μπορεί να μην είναι τόσο απλό όσο ακούγεται πάντα. Πολλές αναρτήσεις μπορεί να «ξεφύγουν» πολύ γρήγορα στα σχόλια, κάτι που θα πρέπει να αντιμετωπιστεί πολύ γρήγορα και αποτελεσματικά από τους διαχειριστές.
Επίσης, η αναφορά αναρτήσεων από χρήστες ως «παραβίαση των κανόνων», είναι κάτι που θα πρέπει επίσης να εξετάζεται, όπως επίσης και το γιατί οι διαχειριστές θα αποφασίσουν να διαγράψουν μία ανάρτηση ή να απενεργοποιήσουν τα σχόλια σε αυτή. Όποιος και να είναι ο λόγος πάντως, θα πρέπει να είναι σύμφωνος με τους κανόνες του group, τους οποίους και αποδέχονται οι χρήστες πριν γίνουν μέλη της ομάδας.
3. Η ομάδα πρέπει να προσφέρει αξία
Το σημαντικότερο στοιχείο για να μεγαλώσεις οτιδήποτε, είναι να προσφέρεις αξία. To «Digital Nation» απαριθμεί πάνω από 100 θεματικές (topics) στα οποία ταξινομεί όλες τις αναρτήσεις που γίνονται σε αυτό, έτσι ώστε ανάλογα με το περιεχόμενο, να μπορεί ο χρήστης να βρει εύκολα αυτό που ψάχνει.
Τα μέλη μπορούν και βρίσκουν χρήσιμο περιεχόμενο, καλές πρακτικές, συμβουλές και πολύτιμα επαγγελματικά εργαλεία για θέματα όπως Social Media Marketing, Content Marketing, Influencer Marketing, SEO, Google Analytics, Facebook & Instagram Ads, Business Manager κ.λπ.
Επίσης σχεδόν καθημερινά αναρτώνται θέσεις εργασίας από επιχειρήσεις ή επαγγελματίες του χώρου, κάτι που επίσης βοηθά σημαντικά τα μέλη της ομάδας.
Τέλος, το group έχει στο ενεργητικό τoυ 16 εξειδικευμένους δημιουργούς περιεχομένου οι οποίοι γράφουν για θέματα πάνω στο ψηφιακό μάρκετινγκ και το ψηφιακό περιβάλλον γενικότερα, δίνοντας συνεχώς αξία στο group, καθώς στόχος του είναι η συνεχής ενημέρωση γύρω από όλες τις δραστηριότητες του κλάδου, εποικοδομητικές συζητήσεις και «networking» μεταξύ επαγγελματιών και στελεχών.
4. Οι διακρίσεις δεν έχουν χώρο πουθενά
Σε μία τόσο μεγάλη κοινότητα, είναι επόμενο πως θα υπάρξουν και στιγμές αντιπαράθεσης, ακόμα και συγκρούσεων πολλές φορές. Η αντικειμενικότητα θα πρέπει να είναι αρχή στο πως διαχειρίζεσαι ασυμφωνίες ανάμεσα στα μέλη σου, και σίγουρα δεν θα πρέπει να δίνεις χώρο σε διακρίσεις ανάμεσα σε διαχειριστές και μέλη, σε παλιά ή νέα μέλη, είτε ακόμα σε άτομα που μπορεί να είναι πιο «γνωστά» στους διαχειριστές.
Η αμεροληψία είναι και αυτή που θα κάνει τα μέλη της ομάδας να εμπιστευθούν πρώτα τους διαχειριστές για τη σωστή λειτουργία της ομάδας και να καλλιεργήσει ένα περιβάλλον μεγαλύτερης συμμετοχής και διάδρασης από όλα τα μέλη, ανεξαρτήτου ηλικίας, εξειδίκευσης ή «παλαιότητας» στην ομάδα.
5. Η ευγένεια είναι άσος στο μανίκι
Μια μεγάλη κοινότητα, σημαίνει επίσης και περισσότερες λογομαχίες. Εκεί, ο σεβασμός, η ευγένεια και η σωστή επιχειρηματολογία είναι το τρίπτυχο για να πετύχεις στην επικοινωνία μεταξύ ομάδας διαχείρισης και μελών. Οποιαδήποτε κατάσταση και να χρειαστεί να αντιμετωπίσεις, θα πρέπει να επικοινωνείς πάντα με ευγένεια απέναντι στον συνομιλητή σου χωρίς να τον υπονομεύεις και θα πρέπει να προβάλεις σωστά επιχειρήματα τα οποία προωθούν τη σωστή και εύρυθμη λειτουργία της ομάδας.
6. Αγάπα αυτό που κάνεις
Όλοι οι διαχειριστές λειτουργούν εθελοντικά στο group, αφιερώνοντας αρκετό από τον ελεύθερό τους χρόνο για να προετοιμάσουν, να ελέγξουν, να σχολιάσουν, να γράψουν και να διαχειριστούν όλα τα διαφορετικά κομμάτια της ομάδας.
Γι’ αυτό λοιπόν, πριν αποφασίσεις τη δημιουργία και τη διαχείριση ενός Facebook group, θα πρέπει να είσαι σίγουρος πως είναι κάτι που σου αρέσει και είσαι διατεθειμένος-η να προσφέρεις αρκετές ώρες στο να το κάνεις καλύτερο για σένα και για τους υπόλοιπους.
Αν τώρα αναρωτιέσαι πως γίνεται τόσο αποτελεσματικά μία τέτοια διαχείριση, μπορείς να γίνεις κι εσύ μέλος της ομάδας του Digital & Social Media Nation Greece και να το ανακαλύψεις μόνος-η σου.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.