- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ανανέωση ιστοσελίδας ή κατασκευή νέας;
Ένα μεγάλο ερώτημα που όσο τα πράγματα εξελίσσονται πρέπει να δίνουμε την ανάλογη προσοχή.
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος εξηγεί αν είναι προτιμότερη η κατασκευή νέας ιστοσελίδας ή η ανανέωση της ήδη υπάρχουσας
Αν θέλετε απλώς να έχετε μια ιστοσελίδα, τότε αυτό το άρθρο σίγουρα δεν είναι για εσάς. Αν όμως θέλετε μια ισχυρή παρουσία στο internet, με διαρκή εμφάνιση προϊόντων ή και υπηρεσιών, στις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείστε, με διαρκώς αυξανόμενη αναγνωρισιμότητα και θετική διασπορά της εμπορικής σας φήμης, τότε, ναι, αυτό το άρθρο είναι για εσάς ή αξίζει της προσοχής σας.
Η καινοτομία στην σχεδίαση και κατασκευή ή και ανανέωση μιας νέας ή υπάρχουσας ιστοσελίδας, η βελτιστοποίησή της (SEO) για διαρκή απεικόνιση στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης και της στοχευμένης παρουσίας, σε περιοχές και αγορές ανάλογα με τις απαιτήσεις σας, δεν είναι και τόσο εύκολη απόφαση.
Ανάλογα το είδος και το ύφος της επιχείρησής σας, θα πρέπει να αναλύσετε –ή εάν το κάνει άλλος για εσάς– τον ανάλογο σχεδιασμό και υλοποίηση, φτιαγμένο αποκλειστικά και μόνο στις δικές σας ανάγκες.
Για παράδειγμα, άλλη προσέγγιση έχει μια κατασκευή ή ανανέωση ιστοσελίδας ξενοδοχείου, ενοικιαζόμενων δωματίων και αυτοκινήτων σε όποια περιοχή βρίσκεται ή επιχειρήσεων τουριστικού ενδιαφέροντος και άλλη προσέγγιση έχει η κατασκευή ιστοσελίδας για μεσιτικά γραφεία, για υπηρεσίες ιατρών, δικηγόρων, μηχανικών, ενώ εντελώς διαφορετική προσέγγιση έχει η κατασκευή ιστοσελίδας για eshop και γενικότερα επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.
«Η εμφάνιση δεν είναι το παν», είναι ένα ρητό που σίγουρα δεν ισχύει στον κόσμο του Internet και της digital εποχής, οπότε ένα παλαιό site χρειάζεται άμεσα ανανέωση και ενδεχομένως νέο σχεδιασμό, για τους εξής πολύ σημαντικούς λόγους:
- η εικόνα της επιχείρησής σας δείχνει να μην συμβαδίζει με την εποχή,
- η ιστοσελίδα σας δεν είναι συμβατή (responsive) σε κινητά και tablet,
- δεν δημιουργείται καλή εμπειρία στον επισκέπτη της ιστοσελίδας σας,
- φαίνεται εγκαταλελειμένη με άμεση συνέπεια στην εικόνα της φυσικής σας επιχείρησης.
Μια καλή ανάλυση της υπάρχουσας ιστοσελίδας σας, σίγουρα θα δείξει τα σημεία που χρειάζονται ανανέωση και διόρθωση για να εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας στις ψηλότερες θέσεις, κατά τις αναζητήσεις των επισκεπτών, ακολουθώντας πάντα τις σύγχρονες εξελίξεις στον χώρο και προκειμένου έννοιες όπως,
- dwell, που αφορά τον χρόνο παραμονής σε μια ιστοσελίδα μετά από την πρώτη αναζήτηση μέχρι την επιστροφή στο αρχικό σημείο,
- ranking που αφορά την κατάταξη,
- και ό,τι άλλο σχετικό ακόμη, να μην σας φαίνονται άγνωστες.
Οι μηχανές αναζήτησης μας δίνουν την δυνατότητα να γνωρίζουμε με ποια κριτήρια οι επισκέπτες αναζητούν αυτό που τους ενδιαφέρει έτσι ώστε να προσαρμόζουμε ανάλογα τον σχεδιασμό, την κατασκευή και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας, προκειμένου να εμφανιζόμαστε ακριβώς εκεί που ψάχνουν οι δυνητικοί πελάτες μας, για προϊόντα και υπηρεσίες σαν τις δικές μας. Για παράδειγμα, με άλλο τρόπο ψάχνουν οι Έλληνες για καταλύματα και διαμονή στις Κυκλάδες και με άλλον οι Γάλλοι.
Επιπλέον, θα πρέπει να δώσετε και μεγάλη προσοχή στα Social Media Account σας και πάντα σύμφωνα με τις διαρκώς ανανεωμένες τεχνικές τους, έτσι ώστε και σε συνδυασμό με την άρτια μορφή της νέας ή ανανεωμένης ιστοσελίδας σας, να δηλώνετε πάντα ισχυρό παρόν στις αναζητήσεις των υποψήφιων πελατών σας.
Τέλος, αν διαθέτετε ήδη μια ιστοσελίδα, αναλύστε την, δείτε τυχόν απαιτούμενες διορθωτικές ενέργειες και εάν δεν γίνονται ή θα σας κοστίσει περισσότερο, κάντε το απόλυτο come back, με μια νέα και με άρτιο σχεδιασμό ιστοσελίδα.
Πέραν του seositecheckup, ένα άκρως καλό εργαλείο, μπορείτε να δείτε στοιχεία και ανάλυση της ιστοσελίδας σας και μέσα από τα εργαλεία:
- seoptimer
- semrush
- serpstat
- Moz
- SEOchecker
Υπάρχει προφανώς και η επιλογή πέραν τον παραπάνω εργαλείων, να αναθέσετε τον έλεγχο σε έναν επαγγελματία. Αυτή η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν σχεδόν από όλους. Άλλωστε και τα παραπάνω όλα εργαλεία λειτουργούν και στην δωρεάν version τους, τόσο, όσο χρειάζεται για να δει κανείς τα βασικά στοιχεία για την ιστοσελίδα του.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Πώς η τελευταία έκδοση συνέβαλε να χαθούν...όλα τα δεδομένα
Εντυπωσιακά ευρήματα - Πάνω από 6.500 κτίρια θαμμένα κάτω από τη βλάστηση
Ρωγμές και διαρροές συνιστούν κορυφαίο κίνδυνο ασφάλειας
Λίγο πριν λανσάρει το ιδιωτικό cloud τεχνητής νοημοσύνης
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τη συγγραφή βιβλίων;
Πάνω από 2.000 φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα θα κληθούν μέσα στο 2025 να συμμορφωθούν
Μία προσωπική εμπειρία και πολλά ερωτήματα
O Σουηδός πολιτικός επιστήμονας και συγγραφέας εξηγεί τι συμβαίνει με τα ψηφιακά ίχνη κάθε χρήστη του διαδικτύου όταν αυτός φύγει από τη ζωή
Από τα Robotaxi της Tesla στο διαστημόπλοιο Starship της SpaceX
Η AI θα πρέπει να υποβάλλεται σε περιορισμούς ορθής χρήσης, με τη διαφορά ότι αυτοί καλό είναι να τίθενται και να εφαρμόζονται εν είδει αυτορρύθμισης από τους ίδιους τους χρήστες
Έρευνα αποκάλυψε ότι το προσωπικό έκανε κατάχρηση του συστήματος δωρεάν σίτισης
Πόσο ασφαλές είναι το εγχείρημα;
Οι επιστήμονες συνειδητοποίησαν ότι η Ευρώπη μπορεί να υποστηρίζει ζωή από το 1970
Ο πύραυλος κατάφερε να προσγειωθεί πίσω στην εξέδρα εκτόξευσης
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.