- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Facebook - Νέα λειτουργία: Διαβάστε το άρθρο πριν το μοιραστείτε
Τι μήνυμα που θα λαμβάνετε αν επιχειρήσετε να μοιραστείτε περιεχόμενο που δεν ανοίξατε
Το Facebook ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει να δοκιμάζει μια νέα λειτουργία που θα ωθεί τους χρήστες να διαβάσουν πραγματικά ένα άρθρο προτού το μοιραστούν
Το Facebook είναι μια πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί για κοινή χρήση , αλλά με την παραπληροφόρηση, τις ψεύτικες ειδήσεις και τις απλές ανοησίες που κοινοποιούνται καθημερινά, η δυνατότητα του διαμοιρασμού περιεχομένου δημιουργεί ένα μεγάλο πρόβλημα, καθώς πολλοί χρήστες κάνουν share κάποια post χωρίς να τα έχουν διαβάσει, επομένως χωρίς να είναι βέβαιοι για την εγκυρότητα ή την αξία του περιεχομένου που μοιράζονται.
Τη Δευτέρα, το Facebook ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει να δοκιμάζει μια νέα λειτουργία που θα ωθεί τους χρήστες να διαβάσουν πραγματικά ένα άρθρο προτού το μοιραστούν. Εάν προσπαθήσετε να μοιραστείτε έναν σύνδεσμο άρθρου ειδήσεων που δεν έχετε ανοίξει, το Facebook θα εμφανίσει μια προτροπή που θα σας ενθαρρύνει να το ανοίξετε και να το διαβάσετε.
«Πρόκειται να μοιραστείτε αυτό το άρθρο χωρίς να το ανοίξετε;», λέει η ερώτηση. «Η κοινοποίηση άρθρων χωρίς ανάγνωση μπορεί να σημαίνει ότι λείπουν βασικά γεγονότα».
Ακόμα κι αν ένας χρήστης δεν έχει διαβάσει το άρθρο, θα εξακολουθεί να είναι σε θέση να το μοιραστεί πατώντας το κουμπί «Συνέχεια κοινοποίησης»
Η πρωτοβουλία του Facebook ακολουθεί μια παρόμοια δράση που ξεκίνησε να δοκιμάζει το Twitter τον Ιούνιο του 2020. Λίγους μήνες αργότερα, το Twitter παρακολούθησε τα αποτελέσματα, τα οποία ήταν ενθαρρυντικά. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι χρήστες της άνοιξαν άρθρα 40% πιο συχνά αφού είδαν την προτροπή. Τέλος, ορισμένοι χρήστες εγκατέλειψαν το retweet μετά από την πραγματική ανάγνωση του άρθρου.
Το Facebook είναι διαφορετικό από το Twitter με πολλούς τρόπους, αλλά τα αποτελέσματα του Twitter εξακολουθούν να είναι μια σημαντική ένδειξη ότι αυτό το είδος προτροπής, θα κάνει τους χρήστες να σκέφτονται δύο φορές πριν μοιραστούν κάτι που δεν έχουν διαβάσει.
ΠΗΓΗ: mashable.com
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις