- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Έχετε δημιουργήσει αίσθημα επιθυμίας στο website σας;
Τι είναι το Brand Promise και γιατί έχει σημασία για την ιστοσελίδα σας
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος εξηγεί τον όρο Brand Promise στο digital marketing και προτείνει τρόπους για την εφαρμογή του σε ένα website.
Πάνω από όλα με έμπνευση, δημιουργικότητα και καινοτόμες ιδέες, θα πρέπει να δημιουργούμε ακριβώς και μόνο το κατάλληλο περιεχόμενο (content) για την ιστοσελίδα μας ή και τη διαφημιστική μας καμπάνια (marketing campaign), προκειμένου να παρουσιάζουμε στους πιθανούς πελάτες μας, το πιο δελεαστικό μας profile δημιουργώντας τους, την έντονη επιθυμία για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας.
Δηλαδή, δημιουργούμε το αίσθημα επιθυμίας: «αυτό είναι για μένα». Πόσοι άλλωστε δεν έχουμε αγοράσει από αυτόν που μας έπεισε; Από αυτόν που κράτησε την υπόσχεσή του. Από αυτόν που είπε «θα σου παραδώσουμε στις 11» και το προϊόν μας ήταν τελικά στα χέρια μας, στις 10.30.
Καθώς το content marketing είναι μια σύνθετη, πλέον διαρκώς ανανεούμενη και υψηλών απαιτήσεων διαδικασία, θα πρέπει να το δείτε και να το αναλάβετε με υπευθυνότητα, επαγγελματισμό και εμπειρία.
Για την υλοποίηση της στρατηγικής και της δημιουργίας του περιεχομένου, της νέας ή της ήδη υπάρχουσας ιστοσελίδας σας, τη συνδυαστική παρουσία σας στα Social Media, την δημιουργία blog posts σε τακτική βάση και την στοχευμένη τοποθέτηση της εταιρικής
σας παρουσίας, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα αλλά κυρίως με έμπνευση και όραμα, προκειμένου να δημιουργείται στους πελάτες σας το αίσθημα επιθυμίας «αυτό είναι για μένα».
Πραγματικά μέσα από μία λευκή σελίδα θα πρέπει να ξεκινήσετε τον σχεδιασμό. Να βρείτε το κατάλληλο περιεχόμενο για την επιχείρησή σας, χωρίς αντιγραφές και κοινές διαδικασίες, γιατί τον κάθε υποψήφιο πελάτη σας, θα πρέπει να τον βλέπετε τόσο μοναδικό, όσο και εκείνος θέλει να είναι.
Η δημιουργία περιεχομένου θέλει μια σχετική εμπειρία. Δεν είναι όμως και πυρηνική φυσική. Η ικανότητα των Brands και των ανθρώπων πίσω από αυτά, θα πρέπει να μετατρέπουν τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τις σκέψεις των πελατών, σε δημιουργικό, καινοτόμο και
εντυπωσιακό περιεχόμενο. Είναι η μεγαλύτερη εγγύηση για άρτιο αποτέλεσμα, με στοχευμένη και αποτελεσματική υλοποίηση που θα ελκύει με τρόπο διακριτικό, μοναδικό και πρωτότυπο.
Φτιάξτε blog calendars, σκεφτείτε τη μοναδικότητά σας. Αποφασίστε κάθε πότε θα κάνετε ανάρτηση για να γνωρίζει το υπάρχον κοινό και να βλέπει το νέο, πάντα ένα blog που λειτουργεί. Συνδυάστε την απλότητα με την αξία. Δείτε τα ενδιαφέροντα του κοινού σας και επενδύστε με περιεχόμενο σε αυτά. Τα αποτελέσματα -στατιστικά στοιχεία- θα είναι πολύ καλύτερα, εάν βέβαια μέχρι και σήμερα δεν κάνατε Blogging.
Να θυμάστε: Το Menu Blog σε ένα Website, δεν είναι διακοσμητικό στοιχείο. Είναι το κυριότερο πεδίο για την ανάπτυξη ενός Brand.
Εάν δεν έχετε χρόνο να το κάνετε, σκεφτείτε σοβαρά το θέμα να προσλάβετε κάποιον μόνο για αυτό ή ακόμα και έναν εξωτερικό συνεργάτη να γράφει για εσάς. Προσοχή όμως! Θα πρέπει να έχει αποδείξει έμπρακτα, ότι μπορεί να το κάνει.
Και ένα ακόμα ίσως μεγαλύτερο Tip: Το Digital δεν θέλει τόσο κόπο, όσο τρόπο. Και αυτόν, πρέπει να τον καθορίσετε εσείς.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.