- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Οδηγός Digital Marketing: Τα βασικά check list
Τέσσερα tasks που πρέπει να γνωρίζει κανείς
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος γράφει για τους τομείς seo, blog, social media και podcast στο digital marketing μιας ιστοσελίδας.
Χωρίς καμία αμφιβολία, όλοι μας, ειδικά τις πιο χαλαρές ημέρες του χρόνου, ειδικά το Πάσχα και το καλοκαίρι, κάνουμε ένα check up σε ορισμένα ζητήματα που αφορούν το Brand μας. Πόσο μάλλον όταν έχουμε Website. Ανεξάρτητα εάν χρειάζετε συνεχώς προσοχή, μία στο τόσο, θέλει λίγο ιδιαίτερη φροντίδα παραπάνω.
Για αυτό το λόγο ετοίμασα έναν οδηγό με τα βασικά check list που θα πρέπει να δείτε!
Ξεκινάμε λοιπόν τον οδηγό μας. Υποθετικά έχουμε το Brand μας – Domain – το έχουμε σχεδιάσει και είμαστε live. Αυτό σημαίνει ότι το website μας λειτουργεί. Δηλαδή έχουμε το Hosting Plan μας, έχουμε τα Menu μας, γνωρίζουμε τι κάνουμε και σε ποιους απευθυνόμαστε, έχουμε σχεδιάσει τη στρατηγική μας, τις τακτικές μας, κτλ.
Παρόλα αυτά, η πρώτη βασική κίνηση είναι να περιηγηθούμε εκ νέου σε ΟΛΟ το website μας, μήπως και βρούμε κάτι. Ενδεχομένως κάποιο error page, κάποιο Link με λαθος ανακατεύθυνση. Εάν κάνουμε Email Marketing, φροντίζουμε να λειτουργεί σωστά ο σύνδεσμος εγγραφής, μέσα από την ιστοσελίδα μας. Έχουμε πει πολλές φορές, εάν δεν αγοράσουμε οι ίδιοι και δεν μας πείσει το ίδιο το website μας, δεν θα αγοράσει κανείς άλλος από αυτό. Πόσο μάλλον να δώσει το Email του.
Πάμε τώρα στα αμέσως επόμενα Tasks και βασικά Check lists!
Task: SEO
Προσέχουμε και μετράμε το website μας –το seo score– ανάλογα και με τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε και μας εξυπηρετούν. Εννοείται στα βασικά είναι και το page speed μας. Ανάλογα λοιπόν με το check up πράττουμε και διορθώνουμε αντίστοιχα.
Task: BLOG
Τσεκάρουμε τα άρθρα μας, τα keywords, την δομή τους και τις παραγράφους και ασφαλώς τα Call to Actions κουμπιά μας, ότι λειτουργούν. Φτιάχνουμε ένα νέο Blog Calendar για το επόμενο διάστημα, για να γνωρίζουμε τι θα γράψουμε για να αναρτήσουμε στο website μας και να μην χάσουμε καθόλου πολύτιμο χρόνο.
Task: Social Media
Ανάλογα με τα Social που χρησιμοποιούμε, παρακολουθούμε λίγο πιο αναλυτικά τα στοιχεία κοινού καθώς και τα στατιστικά μας. Τροποποιούμε ενδεχομένως περιεχόμενο ή ακόμα και τι εικόνες ή τα Video μας. Προσαρμόζουμε, εάν χρειάζεται νέες τακτικές μάρκετιγνκ και προσέχουμε να κάνουμε live videos. Είναι κάτι που όλες οι πλατφόρμες θέλουν.
Task: Podcast
Σχετικά με τα podcasts, προσέχουμε και πάλι τα στατιστικά και ασφαλώς τον εμπλουτισμό των ενοτήτων μας. Φροντίζουμε να είμαστε συνεπής με το κοινό που μας ακολουθεί και ακούει, στις συγκεκριμένες ημέρες και ώρες που έχουμε αποφασίσει να βγάζουμε live τα podcast μας.
Δεν είναι καθόλου κακό να προσέχουμε ορισμένα πράγματα, για να έχουμε κάποια αποτελέσματα. Ασφαλώς και το διευκρινίζω, ο παραπάνω οδηγός αποτελεί κάποια πολύ βασικά στοιχεία και όχι όλες τις ενέργειες που κάνουμε. Πάντα όμως ξεκινάμε από τα βασικά. Άλλωστε για αυτό είμαστε εδώ, για να δίνουμε άλλοτε βασικές πληροφορίες και λύσεις, και άλλοτε πιο advance.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.