- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος αναλύει 8 λόγους που οι εφαρμογές (application) στα κινητά είναι πιο αποδοτικά από τα websites.
Και τώρα αρχίζουν τα δύσκολα. Μα το ξέρω ότι όλοι θα πουν «τι λέει;». Δεν πειράζει. Τουλάχιστον θα το έχουμε προβλέψει μέσα από τη στήλη μας, εδώ στην Athens Voice. Και ξεκαθαρίζω από την αρχή. Το παρόν άρθρο δεν γράφεται για να αντικαταστήσει τα websites. Απλά για να δείξει την αξία και την αποδοτικότητα των applications.
Γρήγορα insights:
- Παρόλο που και τα websites και τα apps παίζουν σε κινητά (εάν βέβαια είναι responsive τα websites), τα applications έχουν πολύ καλύτερα conversions.
- Οι εφαρμογές (apps) έχουν τη δυνατότητα να παίζουν και Offline.
- Τα apps αποθηκεύουν Data στη mobile συσκευή, ενώ τα websites χρησιμοποιούν web servers.
Οι επιχειρήσεις έχουν πλέον συνειδητοποιήσει την αξία και τα οφέλη ενός Application. Δεν είναι όμως αυτό αρκετό. Πρέπει να δούμε την ουσία του θέματος και να αναπτύξουμε τις κατάλληλες τακτικές. Δεν υπάρχει κάποια συνταγή, υπάρχει όμως το τι θέλω να κάνω για την επιχείρησή μου και τη διαδικτυακή της παρουσία. Το Digital Transfοrmation που λέμε στην Ελλάδα, ρε παιδί μου.
Πάμε λοιπόν να δούμε 8 λόγους (από αρκετούς άλλους) γιατί τα Apps είναι πιο αποδοτικά από τα websites:
- Τα Mobile Apps προσφέρουν καλύτερο personalization και πιο tailored ενέργειες προς τους χρήστες, βάση των ενδιαφερόντων, της τοποθεσίας και τη συμπεριφορά. Με τα apps είναι πολύ πιο εύκολο να έχουμε προσωποποιημένη πληροφόρηση. Χρησιμοποιώντας τα A/B testing tools, μπορείτε να δείτε στην πράξη τις διαφορές. Άλλωστε τα κινητά επιτρέπουν στον χρήστη από την αρχή να ρυθμίσει το περιεχόμενο που θα βλέπει και τον ενδιαφέρει. Άρα έχουμε, καλύτερο customer engagement και recommendations ανάλογα και με την τοποθεσία του με το συγκεκριμένο περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει. Προφανώς, δεν έχουμε μόνο καλύτερο user experience αλλά και καλύτερα conversion rates.
- Εύκολη αποστολή Notification. Τουλάχιστον πιο αποδοτική από ένα απλό Email Marketing. Εάν κρίνουμε από τα open rate ενός email, θα διαπιστώσουμε ότι το επίπεδο τελικού ανοίγματος και με βάση τον σκοπό που κάναμε την καμπάνιά μας, δεν είναι αυτό που ήταν στο παρελθόν. Κούραση; Καθόλου personalization fields μέσα στο email; Αυτό το ξέρετε καλύτερα εσείς! Εδώ λέμε ENTER Mobile App. Γιατί ακριβώς έχουμε 2 τύπους διαφορετικούς για notifications. Τα push και τα in-app notifications. Δύο επιλογές με συναρπαστικά αποτελέσματα. Τα in-app notifications λαμβάνονται όταν ο χρήστης ανοίγει την εφαρμογή μας, ενώ τα push ανεξάρτητα από το πού ο χρήστης περιηγείται ή κάνει την οποιαδήποτε άλλη ενέργεια-εργασία στο κινητό του. Το click through rate; Εδώ έχουμε ένα 40% περισσότερη απόδοση σε σχέση με το οποιοδήποτε άλλο μέσω επικοινωνίας με το χρήστη.
- Contact Lists, GPS και Camera! Μια πιο interactive και διασκεδαστική ματιά απέναντι στους χρήστες μας. Επιπλέον, μεγαλύτερη απόδοση και πληροφόρηση άμεση για προϊόντα και υπηρεσίες μας. Διαμοιρασμός εικόνας, επαφής και listing. Δεν σημαίνει ότι και τα websites δεν το προσφέρουν, όμως είναι περισσότερο αποδοτικό από τα apps.
- Εργασία Offline. Μια μεγάλη διαφορά σε σχέση με ένα website. Μια εφαρμογή μπορεί –πέραν κάποιον βασικών λειτουργιών που θέλουν σύνδεση– να λειτουργήσει και offline. Για παράδειγμα μια τραπεζική εφαρμογή μπορεί να λειτουργεί offline για υπολογισμούς δόσεων ενός δανείου. Όχι όμως για πληρωμές. Παρ’ όλα αυτά ο χρήστης, εάν δεν έχει σύνδεση, μπορεί να κάνει τη συγκεκριμένη ή άλλη διαδικασία που θέλει.
- Ελευθερία στο Design. Παρόλο που έχουν αναβαθμιστεί και τα websites στο design τους (λέμε τώρα), σίγουρα ένα app έχει άλλες δυνατότητες. Γιατί ακριβώς σχεδιάζεται από την αρχή με όλα τα απαραίτητα πεδία όπως τα tap, έχουμε το swipe, το drag, τα pinch και πολλά ακόμα. Ένα website πρέπει να έχει refresh buttons, back buttons κ.τ.λ., που σε σχέση με ένα app δεν έχει την ίδια ελευθερία. Ακόμα και στο περιεχόμενο.
- Branding Experience! Έχουμε αναφερθεί και αναφερόμαστε σχεδόν πάντα σε αυτό. Πάμε όμως ένα βήμα παρακάτω. Αξίες, οφέλη, brand promise όλα σε ένα. Και εδώ έρχεται και μια άλλη πλευρά και σου λέει «γιατί δεν κάνεις ένα micro-site;» Ωραία λες, θα το κάνω και αυτό. Και μετά τι; Τίποτα! Γιατί τα micro-sites εξυπηρετούν άλλους σκοπούς. Και πλέον υπάρχουν και τα landing pages (προηγούμενο άρθρο), που εξυπηρετούν τους σκοπούς ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή υπηρεσίας.
- Οι χρήστες ξοδεύουν ένα 86% περισσότερο σε εφαρμογές. Αυτό τα λέει όλα. Social apps και Gaming apps έχουν την τιμητική τους. Ναι, πολύ καλά διαβάσατε. 86% των χρηστών είναι πάνω στο κινητό τους!
- Τα applications λειτουργούν πιο γρήγορα. Ένα καλά σχεδιασμένο app είναι πολύ πιο γρήγορο από ένα website. Γιατί τα apps αποθηκεύουν local τα data, σε σχέση με ένα website που αποθηκεύει σε web server.
Mobile App ή Website λοιπόν;
Σίγουρα και τα δύο θα πει κάποιος. Όμως κοστίζουν αρκετά. Η απάντηση έρχεται πάντα μέσα από το budget που διαθέτουμε και το πού θέλουμε να φτάσουμε. Εξαρτάται επίσης και από τους στόχους της επιχείρησής μας. Το κοινό μας και την τμηματοποίησή του. Εάν μπορούμε να κάνουμε και τα 2 (website + app), αυτό είναι ιδανικό πλέον. Κρατάμε 2 πολύτιμα πράγματα και στοιχεία. Τα mobile applications λειτουργούν και offline και ότι αποθηκεύουν local στις συσκευές.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.