- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Google Analytics: Ο «Tactical Marketing» συνεργάτης σας
Πώς μπορείτε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και τις πωλήσεις σας
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος προτείνει τρόπους για την αξιοποίηση του εργαλείου Google Analytics στο website της επιχείρησής σας.
Είναι γεγονός ότι τα Google Analytics αποτελούν, ειδικά τα τελευταία χρόνια, καθοριστικό παράγοντα για την ανάπτυξη ενός Brand. Εννοείται και για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που «πουλάμε». Κυρίως όμως για το ίδιο το Brand. Και αναλύω:
Όσοι από εσάς χρησιμοποιείτε τα Analytics, γνωρίζετε ακριβώς όλα τα πεδία και την σημασία τους. Στο συγκεκριμένο άρθρο όμως θα σταθούμε μόνο στο Brand και τα πεδία ανάπτυξής του, μέσα από το περιεχόμενο. Άρα θα μας απασχολήσει η κατηγορία και το πεδίο του Κοινού στα Analytics.
Αναλύοντας την κατηγορία κοινό στα Analytics, βλέπουμε δημογραφικά στοιχεία, γεωγραφικές περιοχές επισκεψιμότητας προς το website μας, από ποια συσκευή μας βλέπουν, την συμπεριφορά του κοινού και διάφορα άλλα. Όμως υπάρχει και ένα ακόμα πεδίο, που ουσιαστικά εάν το δει κανείς σοβαρά και με την tactical marketing ματιά, θα διαπιστώσει ότι είναι και το κυριότερο. Μα φυσικά αναφέρομαι στα «ενδιαφέροντα». Ναι, στα ενδιαφέροντα του κοινού σας. Από την προσέγγισή του (κατηγορία συνάφειας) μέχρι το Τμήμα εντός της Αγοράς.
Είναι στην ουσία η καρδιά που θα πρέπει σταδιακά και με επιμονή και υπομονή να αναπτύξετε το περιεχόμενό σας. Βασισμένο επάνω ακριβώς στα ενδιαφέροντά του κοινού σας και τις προτιμήσεις του. Σχεδιασμένο με βάση το τι είναι αυτό που σας διαφορροποιεί από τους άλλους. Με γνώμονα το όραμα, την φιλοσοφία σας και την αποστολή σας. Με τακτικές και όχι στρατηγική, με μοναδικότητα και ποιότητα. Δύσκολο θα πει κάποιος. Όχι, θα προτείνω εγώ για να προλάβω την αρνητική σκέψη, βάση των όσων διαβάσατε παραπάνω.
Δεν είναι θέμα ούτε δυσκολίας, ούτε προβληματισμού. Είναι θέμα αρχών και αξιοπιστίας που θέλετε να δώσετε στο κοινό σας. Είναι το Brand promise που ψάχνουμε. Αυτό που απαντά ή θα απαντήσει στην στρατηγική digital marketing σας, δηλαδή στο «Γιατί να αγοράσει ο άλλος από εμένα;». Ένας καταναλωτής πλέον δεν αγοράζει μόνο προιόντα ή υπηρεσίες. Αγοράζει πριν από αυτά, την αξία σε αυτά που λέτε και γράφετε. Αγοράζει πριν από αυτά, την διαφορροποίηση στις τακτικές σας. Και να μην αγοράσει σήμερα ή αύριο, πάλι έχετε κερδίσει. Και έχετε κερδίσει πολλά παραπάνω. Κυρίως επισκεψιμότητα, ενδεχομένως awareness – ανάλογα με το τι γράφετε και πόσο μοναδικό είναι- ασφαλώς και ενδιαφέρον προς το κοινό που κάνει επίσκεψη στην σελίδα σας.
Εάν αυτά τα βάλουμε κάτω, ο προβληματισμός τώρα είναι: Υπομονή ή άμεσες πωλήσεις; Απλή η απάντηση. Υπομονή και θα έρθει και η πώληση. Μπορεί να κάνει 2-3 μήνες παραπάνω, ναι δε λέω, όμως δεν είναι καλύτερα από το να «πουλήσω απλά βραχυπρόθεσμα;» και να χάσω το μέλλον; (μακροπρόθεσμες πωλήσεις). Μαχαίρι και καρπούζι σε εσάς.
Πρόταση: Αναπτύξτε Τακτικές Μάρκετινγκ μέσα από τα ενδιαφέροντα του κοινού σας, βελτιώστε το περιεχόμενό σας και φτιάξτε Στρατηγική. Μέσα από τα Analytics όμως και τη σωστή ανάγνωσή τους. Είναι η καρδιά και το μυαλό του website σας. Άλλωστε εάν το δούμε και βιολογικά, χωρίς αυτά τα δύο δεν μπορούμε να ζήσουμε ούτε εμείς!
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.