Google Analytics: Ο «Tactical Marketing» συνεργάτης σας
Πώς μπορείτε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και τις πωλήσεις σας


Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος προτείνει τρόπους για την αξιοποίηση του εργαλείου Google Analytics στο website της επιχείρησής σας.
Είναι γεγονός ότι τα Google Analytics αποτελούν, ειδικά τα τελευταία χρόνια, καθοριστικό παράγοντα για την ανάπτυξη ενός Brand. Εννοείται και για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που «πουλάμε». Κυρίως όμως για το ίδιο το Brand. Και αναλύω:
Όσοι από εσάς χρησιμοποιείτε τα Analytics, γνωρίζετε ακριβώς όλα τα πεδία και την σημασία τους. Στο συγκεκριμένο άρθρο όμως θα σταθούμε μόνο στο Brand και τα πεδία ανάπτυξής του, μέσα από το περιεχόμενο. Άρα θα μας απασχολήσει η κατηγορία και το πεδίο του Κοινού στα Analytics.
Αναλύοντας την κατηγορία κοινό στα Analytics, βλέπουμε δημογραφικά στοιχεία, γεωγραφικές περιοχές επισκεψιμότητας προς το website μας, από ποια συσκευή μας βλέπουν, την συμπεριφορά του κοινού και διάφορα άλλα. Όμως υπάρχει και ένα ακόμα πεδίο, που ουσιαστικά εάν το δει κανείς σοβαρά και με την tactical marketing ματιά, θα διαπιστώσει ότι είναι και το κυριότερο. Μα φυσικά αναφέρομαι στα «ενδιαφέροντα». Ναι, στα ενδιαφέροντα του κοινού σας. Από την προσέγγισή του (κατηγορία συνάφειας) μέχρι το Τμήμα εντός της Αγοράς.
Είναι στην ουσία η καρδιά που θα πρέπει σταδιακά και με επιμονή και υπομονή να αναπτύξετε το περιεχόμενό σας. Βασισμένο επάνω ακριβώς στα ενδιαφέροντά του κοινού σας και τις προτιμήσεις του. Σχεδιασμένο με βάση το τι είναι αυτό που σας διαφορροποιεί από τους άλλους. Με γνώμονα το όραμα, την φιλοσοφία σας και την αποστολή σας. Με τακτικές και όχι στρατηγική, με μοναδικότητα και ποιότητα. Δύσκολο θα πει κάποιος. Όχι, θα προτείνω εγώ για να προλάβω την αρνητική σκέψη, βάση των όσων διαβάσατε παραπάνω.
Δεν είναι θέμα ούτε δυσκολίας, ούτε προβληματισμού. Είναι θέμα αρχών και αξιοπιστίας που θέλετε να δώσετε στο κοινό σας. Είναι το Brand promise που ψάχνουμε. Αυτό που απαντά ή θα απαντήσει στην στρατηγική digital marketing σας, δηλαδή στο «Γιατί να αγοράσει ο άλλος από εμένα;». Ένας καταναλωτής πλέον δεν αγοράζει μόνο προιόντα ή υπηρεσίες. Αγοράζει πριν από αυτά, την αξία σε αυτά που λέτε και γράφετε. Αγοράζει πριν από αυτά, την διαφορροποίηση στις τακτικές σας. Και να μην αγοράσει σήμερα ή αύριο, πάλι έχετε κερδίσει. Και έχετε κερδίσει πολλά παραπάνω. Κυρίως επισκεψιμότητα, ενδεχομένως awareness – ανάλογα με το τι γράφετε και πόσο μοναδικό είναι- ασφαλώς και ενδιαφέρον προς το κοινό που κάνει επίσκεψη στην σελίδα σας.
Εάν αυτά τα βάλουμε κάτω, ο προβληματισμός τώρα είναι: Υπομονή ή άμεσες πωλήσεις; Απλή η απάντηση. Υπομονή και θα έρθει και η πώληση. Μπορεί να κάνει 2-3 μήνες παραπάνω, ναι δε λέω, όμως δεν είναι καλύτερα από το να «πουλήσω απλά βραχυπρόθεσμα;» και να χάσω το μέλλον; (μακροπρόθεσμες πωλήσεις). Μαχαίρι και καρπούζι σε εσάς.
Πρόταση: Αναπτύξτε Τακτικές Μάρκετινγκ μέσα από τα ενδιαφέροντα του κοινού σας, βελτιώστε το περιεχόμενό σας και φτιάξτε Στρατηγική. Μέσα από τα Analytics όμως και τη σωστή ανάγνωσή τους. Είναι η καρδιά και το μυαλό του website σας. Άλλωστε εάν το δούμε και βιολογικά, χωρίς αυτά τα δύο δεν μπορούμε να ζήσουμε ούτε εμείς!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μια τέτοια συμφωνία θα κόστιζε δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια
Τεράστιο τεχνολογικό άλμα στη φουτουριστική μητρόπολη Σιόνγκ’αν - Τι πραγματικά σημαίνει αυτή η εξέλιξη
Ανοίγει ο δρόμος - Ανακοινώθηκαν οι νέοι κανονισμοί
Πρώτα έγινε viral στο Tik Tok και μετά πολλοί κατάλαβαν ότι αυτή τη φωνή κάπου την ξέρουν
Τι δείχνει νέα έκθεση
Η έρευνα και τα αποτελέσματα που προκαλούν διαφωνίες στην επιστημονική κοινότητα
Συνολικά 21 ανθρωποειδή μετείχαν στην κούρσα μαζί με 10.000 ανθρώπους
Η παρατήρηση χημικών ενώσεων μπορεί να είναι το «σημείο καμπής» στην αναζήτηση εξωγήινης ζωής
Έχει πάνω από 675 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως
Το τηλεσκόπιο Hubble εκτοξεύτηκε σε χαμηλή τροχιά γύρω από τη Γη στις 24 Απριλίου 1990
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας είναι «στα μαχαίρια» με τον δισεκατομμυριούχο
H ανάλυση του Atlantic με αφορμή ένα εβραϊκό συγκρότημα
Οι γονείς εκφράζουν ανησυχίες ότι τα παιδιά βιώνουν εθισμό και βλέπουν τραυματικό περιεχόμενο
Την κατηγορεί πως το Google Play δεσμεύει τους κατασκευαστές smartphone
Πότε θα μπορεί να εμφυτευθεί σε ασθενείς
Στο στόχαστρο για μονοπώλιο ο τεχνολογικός κολοσσός - Πολιτικές πιέσεις και απειλές απολύσεων στο παρασκήνιο
Αντιδράσεις και αβεβαιότητα στη βιομηχανία τεχνολογίας
Μαίνεται ο πόλεμος με φόντο το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης
Η επιβολή δασμών 125% στις κινεζικές εισαγωγές στις ΗΠΑ ενδέχεται να εκτινάξει την τιμή σε παγκόσμιο επίπεδο
Ο 46χρονος biohacker παραδέχτηκε το λάθος του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.