- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Οι έξυπνες καμπάνιες στα Google Ads
Τα πλεονέκτημα για τα brands και η διαδικασία που χρειάζεται να ακολουθήσει κανείς βήμα-βήμα
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος εξηγεί τα βήματα για να χτίσουμε μια έξυπνη καμπάνια για την επιχείρησή μας στα Google Ads.
Οι «έξυπνοι χρήστες», χρησιμοποιούν «Smart Campaigns». Χρειάζονται ελάχιστα μόνο λεπτά για να τις ξεκινήσουμε και έχουν αρκετά πλεονεκτήματα. Το καλύτερο; Τα Google Ads διαχειρίζονται αυτόματα την καμπάνια σας.
Με την είσοδο μας στα Ads της Google (ads.google.com) ο προεπιλεγμένος τύπος καμπάνιας θα πρέπει να είναι η λειτουργία Smart Campaign.
Τα οφέλη αρκετά, όπως:
- Δημιουργούμε γρήγορα και εύκολα διαφημίσεις,
- Πληρώνουμε μόνο όταν οι χρήστες κάνουν κλικ στη διαφήμισή μας,
- Ελέγχουμε άμεσα την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεών μας, μέσα από τον πίνακα ελέγχου,
- Και πολλά ακόμη.
Μπαίνουμε λοιπόν στο account μας και ακολουθάμε τα βήματα για να χτίσουμε μια έξυπνη καμπάνια. Βήμα βήμα και χωρίς καμία μεγάλη δυσκολία, τοποθετούμε τοποθεσίες, κοινό που θέλουμε να απευθυνθούμε, φτιάχνουμε το μήνυμά μας. Το καλύτερο είναι, ειδικά για όσους έχουν κάνει ήδη My Business της Google, ότι μπορούμε να επιλέξουμε αυτόματα το Business Page μας με όλες τις πληροφορίες που έχει από εμάς, κατά την δημιουργία του.
Σημαντικό πολύ, όταν φτάσουμε στην επιλογή των λέξεων κλειδιών, ότι η Google προσαρμόζει ορισμένα keywords πάνω στο Brand μας για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα. Με τα smart campaigns, μπορείτε να προσελκύετε πραγματικά όμως νέους πελάτες. Επιπλέον, μπορείτε να δημιουργήσετε εκτός από μία καμπάνια για την επιχείρησή σας, πολλές και διαφορετικές καμπάνιες, για να παρουσιάσετε διάφορα προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρετε, με το κάθε ένα από αυτά να έχει και τις δικές του λέξεις κλειδιά.
Η διαφήμισή σας, με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να εμφανίζεται, όταν διάφοροι πελάτες στη γεωγραφική περιοχή σας, αναζητούν φράσεις και λέξεις που σχετίζονται με την επιχείρησή σας και είναι και καταχωρημένη στο Google My Business ή στους Χάρτες Google. Η διαφήμισή μας επίσης μπορεί να εμφανίζεται και σε άτομα που βρίσκονται εκτός της περιοχής μας, αλλά περιλαμβάνουν στις αναζητήσεις τους όρους που σχετίζονται με την επιχείρησή μας, καθώς ακόμα και με την τοποθεσία της εκάστοτε επιχείρησης.
Πραγματικά ένα μεγάλο όφελος με χαμηλό κυρίως Budget. Παρόλα αυτά, μην ξεχνάτε ότι θα πρέπει να έχετε και ένα καλό SEO στη σελίδα σας και ασφαλώς το περιεχόμενο να δείχνει το Brand Promise σας.
Καλή επιτυχία!
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.