- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Google: Τέλος στις διαφημίσεις που βασίζονται στις συνήθειές μας
Απόφαση που αλλάζει το τοπίο της ψηφιακής διαφήμισης
Google: Η απόφαση του κολοσσού για την παύση των διαφημίσεων που βασίζονται στις προτιμήσεις, τις συνήθειες ή τις ανάγκες μας.
Η Google φαίνεται ότι σχεδιάζει να σταματήσει την πώληση διαφημίσεων με βάση την περιήγηση των χρηστών σε ποικίλους ιστότοπους, κάτι που προμηνύει μεγάλες αλλαγές στο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης.
Σύμφωνα με την The Wall Street Journal, η Alphabet, μητρική εταιρεία της Google, δήλωσε την Τετάρτη πως από το 2022 θα παύσει να επενδύει σε ή και να χρησιμοποιεί τις τεχνολογίες εκείνες οι οποίες προσδιορίζουν με μοναδικά χαρακτηριστικά τους χρήστες του Διαδικτύου, ενόσω αυτοί μετατοπίζονται από το έναν ιστότοπο στον άλλον. Όπως εξήγησε, ο λόγος είναι ότι ως μέθοδος παρεμβαίνει στην ιδιωτική ζωή τους, παραβιάζοντας την ατομικότητά τους, ενώ παράλληλα αποτελεί πεδίο ελέγχου των αρμόδιων ρυθμιστικών αρχών.
Πάντως, η Google διευκρίνισε πως θα παύσει να χρησιμοποιεί τις τεχνολογίες για την αναζήτηση σε ιστοσελίδες και όχι για εφαρμογές σε κινητά τηλέφωνα.
Το επόμενο διάστημα αναμένεται να υπάρξουν αντιδράσεις μιας και η απόφαση της Google έρχεται να επηρεάσει επιχειρήσεις οι οποίες βασίζονται στην παρακολούθηση ατόμων, αφού συγκεντρώνοντας τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους, μπορούν να «τρέξουν» στοχευμένες διαφημίσεις.
Μία τάξη μεγέθους για τη σημασία της απόφασης που λαμβάνει η Google είναι ότι μέχρι σήμερα η ψηφιακή διαφήμιση στη Google ισοδυναμούσε με το 52% των παγκόσμιων δαπανών για ψηφιακές διαφημίσεις το 2020 και ήταν της τάξεως των 292 δισεκατομμυρίων δολαρίων. «Εάν η ψηφιακή διαφήμιση δεν εξελίσσεται για να αντιμετωπίσει τους εντεινόμενους προβληματισμούς που έχουν οι άνθρωποι σχετικά με το απόρρητο των στοιχείων τους και του πώς χρησιμοποιούνται όλα αυτά, τότε διακυβεύεται το μέλλον του ελεύθερου και ανοιχτού Διαδικτύου», σημειώνει ο Ντέιβιντ Τέμκιν, διευθυντής προϊόντων της Google.
Όπως αναφέρει η WSL, από πέρυσι ο κολοσσός υψηλής τεχνολογίας είχε προϊδεάσει το κοινό του πως θα αφαιρούσε την ευρέως χρησιμοποιούμενη τεχνολογία cookie Πλέον, ετοιμάζεται αντί αυτής να κάνει χρήση διαφορετικών τεχνολογιών, τις οποίες έχει συνδημιουργήσει με τρίτους, και οι οποίες λέγονται «αμμόσακοι απορρήτου» (σε μία κατά λέξη μετάφραση). Πληροφορίες αναφέρουν ότι πρόκειται να κάνει στοχευμένες διαφημιστικές εκστρατείες, χωρίς να έχει εκ των προτέρων συγκεντρώσει πληροφορίες σε εξατομικευμένη βάση από την αναζήτηση σε πολλούς και διαφορετικούς ιστοτόπους. Οι τεχνολογίες αυτές: αναλύουν τις συνήθειες που αναπτύσσουν κατά την περιήγηση οι χρήστες στις δικές τους συσκευές (υπολογιστές, κινητά, τάμπλετ κ.α.), επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να στοχεύουν σε ενότητες χρηστών με ομοειδή χαρακτηριστικά και παρόμοια ενδιαφέροντα, αλλά όχι μεμονωμένους ανθρώπους.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.