- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ευκολίες και επιλογές πληρωμής στα E-Shops
Οι πολλοί και διαφορετικοί τρόποι πληρωμής σε ένα E-Shop, αυτόματα γίνονται και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για κάθε Brand
Οι ευκολίες και οι τρόποι πληρωμής σε ένα E-Shop - Οι πιο απλές μέθοδοι και ο σχεδιασμός για την ενίσχυση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.
Το θεωρητικό και δεδομένο πλαίσιο, που έχετε υποτίθεται υλοποιήσει!
Ναι, μόλις φτιάξαμε τελικά το E-Shop μας. Έχουμε δημιουργήσει Στρατηγική, δηλαδή γνωρίζουμε γιατί ο επισκέπτης θα αγοράσει από εμάς, φτιάξαμε και τμηματοποιήσαμε το κοινό μας και που απευθυνόμαστε, είμαστε έτοιμοι σχεδόν να αρχίσουμε να πουλάμε.
Αναγνωρίσαμε και διορθώσαμε τα λάθη μας, αφού έχουμε περιηγηθεί όλη τη σελίδα μας και έχουμε αγοράσει πρώτα εμείς οι ίδιοι. Η σελίδα μας είναι φιλική και εύχρηστη προς το κοινό μας, τα Call to Actions ξεκάθαρα -έχουμε μπει δηλαδή στη θέση του καταναλωτή- και όλα λειτουργούν ρολόι.
Έχουμε δημιουργήσει περιεχόμενο που ο πελάτης, θα εμπιστευτεί ότι αξίζει τελικά να αγοράσει από εμάς. Έχουμε καθορίσει το budget μας και εννοείται έχουμε σωστή τιμολογιακή πολιτική. Άρα, ανεξάρτητα από το πως θα προωθήσουμε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, όλα είναι σχεδόν τέλεια και τα έχουμε κάνει «όλα σωστά».
Το πρακτικό πλαίσιο που απαιτεί οργάνωση, σκέψη και έλεγχο!
Πάμε τώρα στο μεγάλο πρόβλημα. Και λέω μεγάλο γιατί πραγματικά μπορεί να σας βγάλει εκτός παιχνιδιού. Το θέμα πληρωμών. Ανεξάρτητα εάν μιλάμε για προιόντα ή υπηρεσίες, ο τελικός καταναλωτής -έχει αποδειχθεί και σε έρευνες- θέλει να έχει τον τελευταίο λόγο στην πληρωμή που θα πραγματοποιήσει. Το τονίζω, μιλάμε και για προιόντα και για υπηρεσίες. Οι on-line καταναλωτές-πελάτες, όπως άλλωστε και εμείς οι επαγγελματίες όταν αγοράζουμε, προτιμούν τις αγορές από e-shops για να εντοπίσουν τις πιο ανταγωνιστικές τιμές αλλά και ένα τρόπο αγορών εύκολο και πιο γρήγορο. Οι ευκολίες για κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να περιλαμβάνουν -υποχρεωτικά για εμένα- πολλαπλούς τρόπους και ευκολίες πληρωμής, έτσι ώστε ο τελικός καταναλωτής να αποφασίσει πώς θα πληρώσει.
Φανταστείτε ένα website – eshop με μόνο ένα τρόπο πληρωμής! Δηλαδή χωρίς άλλη επιλογή για το κοινό. Εσείς θα αγοράζατε; Εαν ναι, τότε έχετε δημιουργήσει το Mega Brand, άρα μπορείτε και είστε βιώσιμοι στον κλάδο σας.
Οι πολλαπλοί τρόποι πληρωμής είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για ένα Brand, είτε προιοντικό είτε υπηρεσιακό και είναι απαραίτητο σε κάθε e-shop να δίνουμε και την αίσθηση ασφάλειας για τον καταναλωτή. Κάθε ηλεκτρονικό καταστημα σχεδιάζεται με γνώμονα την αξιοπιστία και τις δικλείδες ασφαλείας. Πρέπει να προσφέρει ενδεχομένως και άτοκες δόσεις – δυνατό πλεονέκτημα ειδικά για προιόντα. Γιατί; Γιατί απλά ο καταναλωτής όταν δει διάφορους τρόπους, όχι μόνο αισθάνεται ότι αυτός αποφασίζει, αλλά αισθάνεται και για το Brand αξιοπιστία. «Έχει πάνω από πέντε τρόπους πληρωμής» θα πει. Και αυτό είναι αληθινή ιστορία. Καθημερινή μάλιστα. Κοινώς, λειτουργεί και το word of mouth.
Καταλήγοντας, e-shop χωρίς έστω minimum δύο τρόπους πληρωμής δεν δίνει την αίσθηση του σοβαρού. Και δεν μιλάω ότι πρέπει οπωσδήποτε να βάλετε κάρτα -άσχετο εάν είναι απαραίτητο- αλλά μιλάω έστω για δύο τρόπους. Τους πιο απλούς, αντικαταβολή και τραπεζική κατάθεση. Όχι ένα από τα δύο. Και τα δύο.
Εννοείται σαν καλή πρακτική οι τρόποι μπορεί να είναι με Πιστωτική Κάρτα, με όλες τις διαδεδομένες (Visa, American Express, MasterCard, κτλ), μέσω Paypal – κάποιοι το κάνουν και είναι μια καλή λύση -με Αντικαταβολή, με Κατάθεση- κυρίως οι υπηρεσίες πρέπει να το έχουν ανεξάρτητα εάν θα βάλουν κάρτα ή όχι - γιατί μια επιχείρηση όταν αγοράζει μια υπηρεσία προτιμά την κατάθεση συνήθως.
Φανταστείτε λοιπόν το δικό σας Brand, να εξυπηρετεί με όλα τα παραπάνω και όχι με έναν τρόπο, το που μπορεί να φτάσει στο μυαλό του καταναλωτή. Το Client Service βέβαια, θεωρείται και αυτό δεδομένο ότι το έχετε σκεφτεί και το ελέγχετε.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Πώς η τελευταία έκδοση συνέβαλε να χαθούν...όλα τα δεδομένα
Εντυπωσιακά ευρήματα - Πάνω από 6.500 κτίρια θαμμένα κάτω από τη βλάστηση
Ρωγμές και διαρροές συνιστούν κορυφαίο κίνδυνο ασφάλειας
Λίγο πριν λανσάρει το ιδιωτικό cloud τεχνητής νοημοσύνης
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τη συγγραφή βιβλίων;
Πάνω από 2.000 φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα θα κληθούν μέσα στο 2025 να συμμορφωθούν
Μία προσωπική εμπειρία και πολλά ερωτήματα
O Σουηδός πολιτικός επιστήμονας και συγγραφέας εξηγεί τι συμβαίνει με τα ψηφιακά ίχνη κάθε χρήστη του διαδικτύου όταν αυτός φύγει από τη ζωή
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.