- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Nent: Ποιο είναι το αντίπαλο δέος του Netflix στη Σκανδιναβία
Μετρά τρία εκατομμύρια συνδρομητές
Ο νέος ανταγωνιστής του Netflix στη Σκανδιναβία, που συγκεντρώνει ολοένα και περισσότερους συνδρομητές ακούει στο όνομα Nent.
Δημοσίευμα των Financial Times ανέφερε τη μεγάλη ανάπτυξη της πλατφόρμας Nent, η οποία εδρεύει στη Στοκχόλμη της Σουηδίας και μετρά 3 εκατομμύρια συνδρομητές και αποτελεί αντίπαλον δέος του Netflix στη Σκανδιναβία.
Συγκεκριμένα, σε σύνολο 141 εκατομμυρίων συνδρομητών στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης, σχεδόν το 86% παρέχεται από αμερικανικούς ομίλους, τύπου Netflix, Amazon Prime και Disney Plus, σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας ανάλυσης δεδομένων, Ampere Analysis.
Μάλιστα, το Netflix πραγματοποιεί ολοένα περισσότερες κινήσεις στο ευρωπαϊκό κοινό με εσωτερικές παραγωγές όπως είναι το «Dark» στη Γερμανία και το «Lupine» στη Γαλλία, χρησιμοποιώντας έναν εκτιμώμενο παγκόσμιο προϋπολογισμό περιεχομένου ύψους 17 δισ. δολαρίων.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο προϋπολογισμός του Netflix είναι σχεδόν οκταπλάσιος, ενώ έναντι του ITV είναι δωδεκαπλάσιος. Η δε Disney Plus, η οποία ξεκίνησε τις υπηρεσίες της πριν από λιγότερο από ένα χρόνο, εξασφάλισε 13 εκατομμύρια χρήστες στη Δυτική Ευρώπη, βομβαρδίζοντάς τους με τις μεγάλες παραγωγές της τύπου «Μάρβελ» και «Ο Πόλεμος των Αστρων».
Ωστόσο, στη Σκανδιναβία φαίνεται πως έχει εδραιωθεί η Nordic Entertainment Group ή αλλιώς Nent, του οποίου τα έσοδα εκτιμάται πως φτάνουν τα 12,4 δισ. κορώνες Σουηδίας (1,5 δισ. δολ.) σε σύγκριση με τον κύκλο εργασιών της Netflix των 25 δισ. δολαρίων. Ωστόσο, κάνει καλύτερη δουλειά από οποιονδήποτε άλλο στη Γηραιά Ηπειρο για να υπερασπιστεί το «γήπεδό» της. Διαθέτει περίπου 3 εκατομμύρια συνδρομητές μέσω της υπηρεσίας ροής Viaplay, η οποία προσφέρει ένα συνδυασμό κορυφαίων αθλητικών εκδηλώσεων και πρωτότυπης ψυχαγωγίας, όπως επισημαίνουν οι F.T.
Πλέον, βρίσκεται στη δεύτερη θέση μετά το Netflix στη Σουηδία, τη Δανία, τη Φινλανδία και τη Νορβηγία, όπου η Ampere εκτιμά ότι η αμερικανική εταιρεία διαθέτει σχεδόν 4,2 εκατομμύρια πελάτες. Η Nent επισημαίνει ότι η Viaplay, των οποίων τα πακέτα με τις αθλητικές μεταδόσεις έχουν υψηλότερες τιμές από το Netflix, αποκομίζει υψηλότερα έσοδα από αυτήν τη σκανδιναβική αγορά σε σύγκριση με την ανταγωνίστριά της.
Ο Αντερς Γιένσεν, διευθύνων σύμβουλος της Nent, χαρακτήρισε τους περισσότερους Ευρωπαίους αντιπάλους «πολύ συντηρητικούς» (πρόκειται για παραδοσιακούς ομίλους ΜΜΕ, όπως οι Sky, Canal+, RTL, TF1, Mediaset και ITV). Η Nent, όπως και οι αμερικανικοί όμιλοι ΜΜΕ, αυξάνει την παραγωγή πρωτότυπων δραματικών σειρών, όπως οι «Alex» και «Veni Vidi Vici», ενώ το 2022 θα εισέλθει και στις ΗΠΑ.
Η Νent, όπως αναφέρουν, τέλος, οι F.T, γνωρίζει ότι μόνο η κλίμακα των συνδρομητών θα της επιτρέψει να αποκομίσει τα οφέλη ενός μοντέλου υπηρεσιών ροής και να υπερασπιστεί με βιώσιμο τρόπο τη θέση της στη σκανδιναβική αγορά.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ