- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
ΑμΕΑ Websites: Πρόκληση ή Εταιρική Ευθύνη για ένα Brand;
Ποια είναι τα τρία επίπεδα προτεραιότητας
Ποιες είναι οι βασικές αρχές ενός ΑμΕΑ website και τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις.
Οι προκλήσεις στο Digital κόσμο για όλα τα Brands μεγάλες. Όμως, μια ακόμα μεγαλύτερη πρόκληση είναι αυτή των ΑμΕΑ Websites. Συμφωνούν με τις προδιαγραφές που απαιτούνται για τη σωστή προβολή τους; Ακολουθούν το πρότυπο προσβασιμότητας για τα άτομα με ειδικές ανάγκες; H ιστοσελίδα είναι φιλικά προσβάσιμη προς τα ΑμΕΑ, προσφέροντας τους τη δυνατότητα να δουν το σύνολο των δραστηριοτήτων της εκάστοτε επιχείρησης;
Η προσβασιμότητα περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα αναπηριών, συμπεριλαμβανομένων οπτικές, ακουστικές, σωματικές, ομιλία, γνωστική, τη γλώσσα, τη μάθηση, και νευρολογικές αναπηρίες. Επεξηγώ, όσο πιο απλά γίνεται, τα επίπεδα και τις κατευθυντήριες γραμμές του προτύπου προσβασιμότητας – κάτι που θα σας βοηθήσει ακόμα και σε πρόγραμμα χρηματοδότησης.
Έχουμε τρία επίπεδα προτεραιότητας. Το επίπεδο 1, το οποίο οι απαιτήσεις είναι χαμηλότερες, το επίπεδο 2, το οποίο είναι και η βάση που ζητάει ενδεχομένως και ένα πρόγραμμα χρηματοδότησης και τελευταίο το επίπεδο 3, το οποίο έχει αρκετά υψηλές απαιτήσεις για ένα συνηθισμένο Website.
Οι βασικές αρχές ενός ΑμΕΑ Website, είναι ότι θα πρέπει να γίνεται αντιληπτό. Κοινώς, οι πληροφορίες και η σύνδεση του χρήστη να είναι ευπαρουσίαστες, για να καταλαβαίνει με τη βοήθεια των αισθήσεων, ακόμα και της νόησης. Θα πρέπει να είναι εύχρηστο το menu πλοήγησης και κατανοητό χώρις να απαιτείται μεγάλη προσπάθεια από τον χρήστη. Τέλος, το περιεχόμενο, θα πρέπει να σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι εμφανίσιμο από το σύνολο του εκάστοτε προγράμματος περιήγησης (browser). Άρα θέλει μεγάλη προσοχή στο ποιός και με ποιόν τρόπο θα κάνει λειτουργική τη σελίδα μας.
Θέλει γνώση, σκέψη και ουσιαστική διαχείριση προς τη λειτουργικότητα. Επιπλέον, οι όποιες πρόσθετες λειτουργίες μπουν, να είμαστε σε θέση να ξεχωρίζουμε ότι έχουν τοποθετηθεί και σωστά στην όλη λειτουργία της ιστοσελίδας μας. Δεν είναι μόνο τεχνική η γνώση, αλλά και αισθητική ταυτόχρονα.
Πέραν και όλων των άλλων διεργασιών που χρειάζονται, ήρθε η ώρα της κρίσης. Τελικά για το Brand, ένα ΑμΕΑ Website είναι Πρόκληση ή Εταιρική Ευθύνη;
Και τα 2 θα πει κάποιος και πολύ σωστά. Όμως, η Εταιρική Κοινωνική ευθύνη ενός Brand σε αυτό το ευαίσθητο θέμα, είναι ένα βήμα παραπάνω από κάθε τι άλλο. Και αυτό γατί δηλώνει αυτόματα ότι είναι ενεργό μέλος όλων των κοινοτήτων, δεν διαχωρίζει, διαδραματίζει ενεργό ρόλο στα κοινωνικά δρώμενα. Δηλώνει ρητά επίσης μια Επιχείρηση, ότι αντιλαμβάνεται το καθήκον της και φροντίζει να δηλώνει ΠΑΡΟΝ, σε κάθε τι που μπορεί να πρεσβεύει. Και μόνο αυτό, την κάνει ακόμα μεγαλύτερη.
Ένα μαγαζί (Επιχείρηση) δεν είναι μόνο εσόδα, δεν είναι μόνο νούμερα, δεν είναι μόνο φιλοσοφία απλά για να πούμε κάτι. Είναι κάτι παραπάνω, όταν προσέχει, συμμετέχει, πράττει, για όλο το σύνολο των πελατών και της κοινής γνώμης.