- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
ΑR-Augmented Reality: Είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ή όχι;
Πραγματικός χρόνος, άμεση ή έμμεση θέαση πραγματικού περιβάλλοντος. Μια νέα πραγματικότητα.
Η τεχνολογία Augmented Reality ή αλλιώς επαυξημένη πραγματικότητα και τα οφέλη της για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές.
Η τεχνολογία Augmented Reality ή αλλιώς επαυξημένη πραγματικότητα είναι μια τεχνολογία που χρησιμοποιείται κυρίως στις κινητές συσκευές. Μας επιτρέπει την ζωντανή προβολή ενός φυσικού περιβάλλοντος, του οποίου όμως η πραγματικότητα είναι επαυξημένη, με την προβολή πληροφοριών αλλά και εικονικών προσώπων ή χώρων σχεδιασμένων μέσα έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή.
Ο συνδυασμός της κάμερας με το σύστημα GPS ενός κινητού τηλεφώνου επιτρέπουν την προβολή επιπλέον πληροφοριών για ένα γεωγραφικό σημείο, διαμορφώνοντας ένα επαυξημένο πληροφοριακά τελικό αποτέλεσμα προς το χρήστη. Παρέχονται πληροφορίες που περιλαμβάνουν κείμενα, ήχους και video και αφορούν ειδικά τη γεωγραφική θέση που βρίσκεται ο χρήστης και στοχεύει η κάμερα του. Οι προβολές δεδομένων είναι δυνατές είτε από τις οθόνες κινητών είτε από ειδικά γυαλιά προβολής Augmented Reality.
Συνδυάζει στοιχεία κοινώς, από τον πραγματικό κόσμο και από μια εικονική πραγματικότητα. Συγκεκριμένα, αποτελεί μια εκδοχή του πραγματικού κόσμου, ενισχυμένη με αντικείμενα, τα οποία δεν βρίσκονται στην πραγματικότητα εκεί, αλλά είναι computer-generated.
Τα οφέλη είναι αρκετά μεγάλα, ειδικά για τους καταναλωτές. Το Augmented Reality έχει ήδη αρχίσει να παίζει καθοριστικό ρόλο στο digital marketing και τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσαμε ακόμα και να διαφημιστούμε.
Όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο μου, στα Tips για το 2021 και συγκεκριμένα για το VR, το IKEA εδώ και καιρό έχει φτιάξει ένα mobile app, μέσω του οποίου οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν έπιπλα της εταιρείας και να δουν εάν αυτά ταιριάζουν στους χώρους του σπιτιού τους. Με αυτό τον τρόπο μπορούν να είναι σίγουροι ότι ένα έπιπλο όχι μόνο τους αρέσει αλλά και εάν ταιριάζει στο χώρο τους, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτούν το κατάστημα.
Συνεπώς, το όφελος ενός Brand εάν κάνει χρήση του ΑR είναι σε πολλαπλό επίπεδο. Ένας καταναλωτής έχει την δυνατότητα να δοκιμάσει το οποιοδήποτε προϊόν πριν κάνει την αγορά του, άρα είναι και πιο εύκολο να επιλέξει τελικά αυτό το προϊόν. Ουσιαστικά, μετατρέπουμε τον υποψήφιο αγοραστή πολύ πιο γρήγορα σε πελάτη μας.
Το AR επίσης, βελτιώνει το user experience, ειδικά όταν έρχεται σε επαφή με το brand μας. Γιατί πλέον η εμπειρία του καταναλωτή είναι σε επίπεδο προσωπικό (personalization field). Αρκετά Brands στο εξωτερικό, επενδύουν ήδη σε personalization field campaign ενέργειες, για τις λίστες τους στο E-Mail Marketing. Μπορούμε να πούμε με περισσότερη ασφάλεια, ότι αυτή η μέθοδος κάνει το χρήστη μας να αισθάνεται μοναδικός, όπως θα τον εξυπηρετούσαμε σε ένα φυσικό κατάστημα.
Γενικά, η χρήση του AR, βοηθά το branding μιας επιχείρησης, καθώς μπορεί να δείξει ότι είναι μπροστά και τρέχει με τις εξελίξεις. Άλλωστε το να είμαστε μπροστά από τον ανταγωνιστή μας, ήταν, είναι και θα είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα.
Τέλος, τα στοιχεία που μπορεί να λάβει μια επιχείρηση (analytics), βοηθούν έτσι ώστε να ανακατευθύνει και τις τακτικές μάρκετινγκ που ακολουθεί. Και βέβαια στο ειδικότερο πλαίσιο, ακόμα καλύτερα μπορεί να ανακατευθύνει και την Στρατηγική Digital που ακολουθεί.