- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Hot Digital Marketing Trends για το 2021
Η ανάπτυξη στον ψηφιακό κόσμο παραμένει ακόμα ένα μεγάλο challenge που δεν σταματά
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος ξεχωρίζει τα κυριότερα digital trends που θα απασχολήσουν επιχειρήσεις και χρήστες το 2021.
Το 2020 όπως έχω αναφέρει ήταν μια Χρονιά που εκτός από την πανδημία, δόθηκε σε αρκετούς η ευκαιρία να μπουν στο παιχνίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού. Με το όποιον τρόπο. Virtual και Remote εργασία από το σπίτι, ανακατεύθυνση τακτικών των επιχειρήσεων και πολλά ακόμα.
Καθώς ήδη είμαστε στο 2021 και προσπαθούμε ακόμα και σήμερα να «ξεφύγουμε» όλοι από αυτό που λέγεται Covid-19, δεν μπορούμε να μην σταθούμε στα κυριότερα trends για το Digital το 2021. Σίγουρα, τα πράγματα δεν είναι όπως ήταν και βέβαια η ανάπτυξη στον ψηφιακό κόσμο παραμένει ακόμα ένα μεγάλο challenge που δεν σταματά, δεν γυρίζει πίσω, παρά μόνο πάει μπροστά.
Ας δούμε μαζί ένα μικρό μέρος – αλλά τα κυριότερα - trends στο Digital για το 2021.
Ανάπτυξη chatbot
Η ανάπτυξη της online διαδικασίας παραγγελιών μέσω e-shop έχει ταυτόχρονα αναπτύξει και τις επιθυμίες ενός πελάτη. Η εικονική-αλλά ταυτόχρονα- η τόσο ρεαλιστική παρουσία του Chatbot είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση των επιχειρήσεων. Μια μοναδική ευκαιρία να χρησιμοποιήσει κάποιος chatbot για το καλύτερο και πιο άμεσο customer service, αλλά ταυτόχρονα και για να κάνει direct interaction για πληροφορίες και data collection.
Ανάπτυξη Voice Search
Ένα trend που ήδη υπάρχει, απλά η ταχύτητα ανάπτυξης και μετάδοσης πλέον είναι πολύ υψηλή. Οι περισσότεροι καταναλωτές πλέον μιλάνε στις συσκευές τους καθώς έχουν καταργήσει (ποσοστό 45%), το search με το να γράφουν. Όχι γιατί μπορεί να βαριέται κάποιος να γράψει μόνο, αλλά γιατί του το προσφέρουμε στο πιάτο πλέον. Άρα είναι πολύ σοβαρό το θέμα Voice και θα πρέπει να μπει στην Agenda μιας επιχείρησης.
Ανάπτυξη VR – Virtual Reality – μέσα από το περιεχόμενο
Το μέλλον του Content είναι το virtual reality (VR). Από το ίδιο το Brand, τα προιόντα και τις υπηρεσίες, έως και το storytelling για την δημιουργία engaging content. Αναδείχθηκε αρκετά μέσα στην πανδημία και ιδιαίτερα στο πρώτο lock down και μας επέτρεψε να φέρουμε νέες εμπειρίες χρήσης μέσα από τα Social ή και την ιστοσελίδα μας. Το Video Content, ναι, θα παίξει πολύ. Το next big thing όμως για το 2021 είναι το VR και η δημιουργία 3D περιβάλλοντος που θα δυναμώσει την εμπειρία του χρήστη και τα emotional bonds μεταξύ προϊόντων – καταναλωτών. Ήδη αρκετά Brands δουλεύουν το VR με το κοινό τους, στο επίπεδο regular shopping experiences – για παράδειγμα το ΙΚΕΑ δημιούργησε για τους καταναλωτές πρόσβαση σε 3D illustration για τα έπιπλα, δημιουργώντας μια εικόνα για το πως θα μπορούσαν να τα τοποθετήσουν στο σπίτι τους, να το σχεδιάσουν για να δουν αποστάσεις, κτλ πριν την αγορά του προιόντος. Αύξηση Brand Awarness κατακόρυφα.
Shoppable Posts
Το Online shopping είναι εδώ και θα μείνει. Όπως και πολλά άλλα. Ένα ακόμα κύριο trend είναι το θέμα post και Shoppable posts στα Social Media. Θέλει εμπειρία, ενδεχομένως κόστος υψηλό για να επιτευχθεί και βέβαια calendars τα οποία θα τηρούνται στο ακέραιο και το απόλυτο – όσο μπορεί να πει κανείς τη λέξη απόλυτο. Σκοπός και στόχος στα Social δεν είναι μόνο να αγοράζει ο κόσμος, αλλά να αναπτυχθεί και σωστά ένα Brand.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.