Ανασκόπηση 2020: από την Digital ματιά
Μια χρονιά που σίγουρα θα θυμόμαστε για πολλά, αλλά κυρίως για τη νόσο Covid-19
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος γράφει για τις αλλαγές που συνέβησαν το 2020, τη χρονιά της πανδημίας Covid-19, στο πεδίο της τεχνολογίας και του Digital Marketing.
Τι να πει κανείς και από πού να αρχίσει να γράφει για το 2020. Με ποιον τρόπο να εκφράσεις τις αλλαγές στην άμεση ψηφιοποίηση (επιτέλους) του ίδιου του Κράτους. Των αλλαγών μέσα στις Επιχειρήσεις και τους Επαγγελματίες. Της ουσίας επιτέλους και της σπουδαιότητας (καλώς ή κακώς) του Digital. Από το κλείσιμο της αγοράς και της επιβίωσης των επιχειρήσεων, μέχρι το click away και τον τρόπο με τον οποίο δεν μπορούν να λειτουργήσουν μερικοί. Και δεν το γράφω έτσι, γιατί είμαι κακός. Το αναφέρω γιατί θα μπορούσαν όλοι να είναι στην πρώτη γραμμή. Δημιουργώντας από πριν, αφού όλοι γνωρίζαμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα.
Τα καλύτερα που είδαμε! Πλατφόρμες remote working, προσωπική εκτίμηση ZOOM & WEBEX από τα Best Practice της αγοράς – αναφέρομαι πάντα για τα πληρωμένα πακέτα. Εξέλιξη σε UX Websites, με άμεση εμπειρία χρήστη και αγοράς (τουλάχιστον από τους περισσότερους). Ψηφιοποίηση υπηρεσιών από το Κράτος και client service (ναι λειτούργησε σε ορισμένες περιπτώσεις και μάλιστα πολύ καλά), για κλείσιμο ραντεβού. Αλλαγή στο περιεχόμενο από αρκετά Brands που στάθηκαν δίπλα στο κοινό-στόχο τους. Αναθεώρηση τακτικών marketing και επένδυσης των επιχειρήσεων στο Digital Transform. Εκπαίδευση στελεχών για την ανάπτυξη ικανοτήτων τους στα νέα δεδομένα της αγοράς.
Από τα χειρότερα που είδαμε! Ακόμα ορισμένοι ψάχνονται να δουν πώς θα κινηθούν. Ακόμα Brands δεν έχουν βρει ταυτότητα, με αποτέλεσμα να πηγαίνουν με πολύ γρήγορα βήματα προς τα πίσω. Ορισμένους να μην δέχονται την αλλαγή που είναι πλέον προτεραιότητά μας και να δηλώνουν άρνηση στο να αναπτυχθούν.
Η πανδημία είναι ακόμα εδώ και όλοι μας είμαστε κατά τη διάρκεια της κρίσης. Στο ερώτημα «προλαβαίνω να αλλάξω;», η απάντηση ακόμα είναι ΝΑΙ!
Ξεκινήστε από σήμερα, μην χάνεται άλλο χρόνο! Οι εξελίξεις τρέχουν, το 2021 είναι δίπλα μας. Αλλάξτε, μπείτε στη νέα εποχή, δημιουργήστε! Οι τάσεις του 2021 το απαιτούν. Γιατί πλέον περνάμε σε άλλο Level. Τα Social Media και το Engagement αλλάζουν, τα listings και το τοπικό SEO επίσης –όπως και το Voice– σε επίπεδο προιόντων και υπηρεσιών. Αναπτύξτε τα επικοινωνιακά μοντέλα σας με το κοινό που απευθύνεστε. Ας δώσουμε επιτέλους όλοι το Brand promise που πρέπει, βάση των στόχων, του οράματος και των νέων δεδομένων.
Τμηματοποιήστε την αγορά που απευθύνεστε, βάλτε στόχους και σκοπούς, με time lines που μπορείτε να ελέγχετε. Φτιάξτε περιεχόμενο και βοηθήστε-εκπαιδεύστε το κοινό σας. Όμως μην ξεχάσετε να εκπαιδεύσετε και το προσωπικό σας! Από το πώς να κάνει σωστό Engagement με το Brand σας έως τα ίδια τα Skills που έχει ο κάθε ένας.
Ας ελπίσουμε ότι το 2021, θα είναι λίγο καλύτερο. Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η κρίση είναι εδώ. Και πρέπει να έχουμε τα πλάνα μας έτοιμα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νέα δεδομένα για τα χειρότερα password που πολλοί χρησιμοποιούμε - και κινδυνεύουμε
Τι πιστεύουν για τη συμμετοχή τους στην κοινωνία και τη χάραξη πολιτικής
Τι αλλάζει επίσης στην εμφάνιση των προφίλ
7 απαντήσεις μετά την απόφαση απαγόρευσης - Τι μπορεί να αλλάξει την πορεία των εξελίξεων την τελευταία στιγμή
Ανησυχία για την ανεξέλεγκτη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης
Ο τεράστιος πύραυλος New Glenn εκτοξεύτηκε με επιτυχία - Ο ανταγωνισμός με τη SpaceX του Ίλον Μασκ
Σε τι διαφέρει από τα ήδη υπάρχοντα συστήματα
Μετά από επαναλαμβανόμενες αναβολές
Η εταιρεία αποκαλύπτει σχέδιο για την περικοπή περίπου του 5% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της
Τον μήνυσε για παραβιάσεις κατά την αγορά μετοχών της πρώην Twitter Inc
Στο στόχαστρο ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα
Έχει τις περισσότερες λήψεις στο App Store της Apple στις ΗΠΑ - Πώς λειτουργεί
Στόχος οι 30 εμφυτεύσεις σε ανθρώπους μέσα στο 2025
Νέα καθυστέρηση στην απόπειρα να ανταγωνιστεί την SpaceX του Έλον Μασκ
Παρατηρήθηκαν «ανωμαλίες» στη διάρκεια της αντίστροφης μέτρησης
Έκτακτη συνάντηση των Ελεγκτών μετά την ανακοίνωση κατάργησης των ελέγχων
Μια συζήτηση με την Professor Aynne Kokas, κορυφαία ειδικό στις σινοαμερικανικές σχέσεις στα μέσα και την τεχνολογία
Οι Financial Times σχολιάζουν την προσπάθεια του Μαρκ Ζάκερμπεργκ να στήσει γέφυρα επικοινωνίας με τον Τραμπ και το δεξί του χέρι
Το 41% των εταιρειών παγκοσμίως σχεδιάζει να μειώσει το εργατικό δυναμικό μέχρι το 2030
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.