- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ανασκόπηση 2020: από την Digital ματιά
Μια χρονιά που σίγουρα θα θυμόμαστε για πολλά, αλλά κυρίως για τη νόσο Covid-19
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος γράφει για τις αλλαγές που συνέβησαν το 2020, τη χρονιά της πανδημίας Covid-19, στο πεδίο της τεχνολογίας και του Digital Marketing.
Τι να πει κανείς και από πού να αρχίσει να γράφει για το 2020. Με ποιον τρόπο να εκφράσεις τις αλλαγές στην άμεση ψηφιοποίηση (επιτέλους) του ίδιου του Κράτους. Των αλλαγών μέσα στις Επιχειρήσεις και τους Επαγγελματίες. Της ουσίας επιτέλους και της σπουδαιότητας (καλώς ή κακώς) του Digital. Από το κλείσιμο της αγοράς και της επιβίωσης των επιχειρήσεων, μέχρι το click away και τον τρόπο με τον οποίο δεν μπορούν να λειτουργήσουν μερικοί. Και δεν το γράφω έτσι, γιατί είμαι κακός. Το αναφέρω γιατί θα μπορούσαν όλοι να είναι στην πρώτη γραμμή. Δημιουργώντας από πριν, αφού όλοι γνωρίζαμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα.
Τα καλύτερα που είδαμε! Πλατφόρμες remote working, προσωπική εκτίμηση ZOOM & WEBEX από τα Best Practice της αγοράς – αναφέρομαι πάντα για τα πληρωμένα πακέτα. Εξέλιξη σε UX Websites, με άμεση εμπειρία χρήστη και αγοράς (τουλάχιστον από τους περισσότερους). Ψηφιοποίηση υπηρεσιών από το Κράτος και client service (ναι λειτούργησε σε ορισμένες περιπτώσεις και μάλιστα πολύ καλά), για κλείσιμο ραντεβού. Αλλαγή στο περιεχόμενο από αρκετά Brands που στάθηκαν δίπλα στο κοινό-στόχο τους. Αναθεώρηση τακτικών marketing και επένδυσης των επιχειρήσεων στο Digital Transform. Εκπαίδευση στελεχών για την ανάπτυξη ικανοτήτων τους στα νέα δεδομένα της αγοράς.
Από τα χειρότερα που είδαμε! Ακόμα ορισμένοι ψάχνονται να δουν πώς θα κινηθούν. Ακόμα Brands δεν έχουν βρει ταυτότητα, με αποτέλεσμα να πηγαίνουν με πολύ γρήγορα βήματα προς τα πίσω. Ορισμένους να μην δέχονται την αλλαγή που είναι πλέον προτεραιότητά μας και να δηλώνουν άρνηση στο να αναπτυχθούν.
Η πανδημία είναι ακόμα εδώ και όλοι μας είμαστε κατά τη διάρκεια της κρίσης. Στο ερώτημα «προλαβαίνω να αλλάξω;», η απάντηση ακόμα είναι ΝΑΙ!
Ξεκινήστε από σήμερα, μην χάνεται άλλο χρόνο! Οι εξελίξεις τρέχουν, το 2021 είναι δίπλα μας. Αλλάξτε, μπείτε στη νέα εποχή, δημιουργήστε! Οι τάσεις του 2021 το απαιτούν. Γιατί πλέον περνάμε σε άλλο Level. Τα Social Media και το Engagement αλλάζουν, τα listings και το τοπικό SEO επίσης –όπως και το Voice– σε επίπεδο προιόντων και υπηρεσιών. Αναπτύξτε τα επικοινωνιακά μοντέλα σας με το κοινό που απευθύνεστε. Ας δώσουμε επιτέλους όλοι το Brand promise που πρέπει, βάση των στόχων, του οράματος και των νέων δεδομένων.
Τμηματοποιήστε την αγορά που απευθύνεστε, βάλτε στόχους και σκοπούς, με time lines που μπορείτε να ελέγχετε. Φτιάξτε περιεχόμενο και βοηθήστε-εκπαιδεύστε το κοινό σας. Όμως μην ξεχάσετε να εκπαιδεύσετε και το προσωπικό σας! Από το πώς να κάνει σωστό Engagement με το Brand σας έως τα ίδια τα Skills που έχει ο κάθε ένας.
Ας ελπίσουμε ότι το 2021, θα είναι λίγο καλύτερο. Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η κρίση είναι εδώ. Και πρέπει να έχουμε τα πλάνα μας έτοιμα.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.