- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Πώς προσπαθεί το Snapchat να κερδίσει το κοινό του TikTok
Η εταιρεία Snap θα μοιράζει κάθε μέρα 1 εκατομμύριο δολάρια στους χρήστες με τα πιο δημιουργικά και δημοφιλή βίντεο μέχρι το τέλος του 2020.
Η νέα λειτουργία του Snapchat, Spotlight περιέχει ολιγόλεπτα βίντεο με μουσική, σε μια προσπάθεια να κερδίσει το κοινό του TikTok.
Τον Νοέμβριο, η αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας Snap παρουσίασε το Spotlight, μια νέα λειτουργία του Snapchat που με ένα πρώτο swipe, θυμίζει πολύ το TikTok. Το Spotlight προσθέτει ακόμα μια καρτέλα (tab) στην εφαρμογή, αφιερωμένη αποκλειστικά σε σύντομα, διασκεδαστικά βίντεο.
Χαρακτηρίζεται ως ο ανταγωνιστής του TikTok, καθώς συμπεριλαμβάνει μερικά από τα κύρια χαρακτηριστικά της εφαρμογής με βίντεο που έγινε παγκοσμίως γνωστή την άνοιξη του 2020, κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown. Οι χρήστες, έχουν τη δυνατότητα να κάνουν swipe κάθετα (vertical swipe) και να εμπλουτίσουν τις αναρτήσεις τους με μουσική που βρίσκεται διαθέσιμη στην πλατφόρμα. Εκτός όμως από αυτές τις υπηρεσίες, το Spotlight δουλεύει με έναν «μυστηριώδη», εξατομικευμένο αλγόριθμο με σκοπό να προσφέρει μια ατελείωτη ροή περιεχομένου, χωρίς να απαιτείται προσθήκη ή follow στους δημιουργούς των βίντεο. Οι snapchatters μπορούν να δουν το περιεχόμενο των ιδιωτικών (private) λογαριασμών, αλλά δεν υπάρχει ευκαιρία αποστολής μηνύματος προς αυτούς. Επιπλέον, ο αλγόριθμος προτείνει τις πιο ελκυστικές δημοσιεύσεις για όσους έχουν λογαριασμό στο Snapchat, με βάση τις προτιμήσεις του καθενός και παρακολουθεί όσους αποχωρούν από τα Snaps.
Ωστόσο, εκείνο που κάνει την καινούργια λειτουργία ξεχωριστή είναι το γεγονός ότι σε αντίθεση με τα χαρούμενα και χιουμοριστικά βίντεο του TikTok, το περιεχόμενο του Spotlight έχει μια ποικιλία από άβολο και δυσάρεστο μέχρι ντροπιαστικό και αποκρουστικό υλικό. Με αυτό τον τρόπο, προσπαθεί να κερδίσει το κοινό του TikTok και κυρίως τις νεότερες γενιές που το χρησιμοποιεί περισσότερο, αλλά πιθανόν έτσι να την απωθεί.
Ακόμα μια κίνηση της πλατφόρμας είναι ότι μέχρι το τέλος του 2020, θα μοιράζει κάθε μέρα 1 εκατομμύριο δολάρια στους χρήστες με τα πιο δημιουργικά και κατά συνέπεια δημοφιλή βίντεο που προβάλλονται στο Spotlight. Η πληρωμή δεν σχετίζεται με τον αριθμό των ακολούθων, παρά με τα views που συγκέντρωσε το βίντεο την ημέρα που αναρτήθηκε. Οι χρήστες που διεκδικούν το έπαθλο, πρέπει να είναι από 16 ετών και πάνω και να τηρούν μια σειρά από κανόνες που αφορούν στα πνευματικά δικαιώματα, τη χορηγία, την προβολή ακατάλληλων θεμάτων.
Η εταιρεία τονίζει ότι θα διαχειρίζεται τη ροή για τυχόν παραβάσεις των κανόνων και για προσπάθεια αλλαγής του αλγόριθμου. «Παρακολουθούμε ενεργά για πιθανές απάτες, ώστε να διασφαλίσουμε ότι αναλογούμε σε αυθεντικό περιεχόμενο με τα Snaps», ανέφερε η Snap.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σε τι διαφέρει από τα ήδη υπάρχοντα συστήματα
Μετά από επαναλαμβανόμενες αναβολές
Η εταιρεία αποκαλύπτει σχέδιο για την περικοπή περίπου του 5% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της
Τον μήνυσε για παραβιάσεις κατά την αγορά μετοχών της πρώην Twitter Inc
Στο στόχαστρο ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα
Έχει τις περισσότερες λήψεις στο App Store της Apple στις ΗΠΑ - Πώς λειτουργεί
Στόχος οι 30 εμφυτεύσεις σε ανθρώπους μέσα στο 2025
Νέα καθυστέρηση στην απόπειρα να ανταγωνιστεί την SpaceX του Έλον Μασκ
Παρατηρήθηκαν «ανωμαλίες» στη διάρκεια της αντίστροφης μέτρησης
Έκτακτη συνάντηση των Ελεγκτών μετά την ανακοίνωση κατάργησης των ελέγχων
Μια συζήτηση με την Professor Aynne Kokas, κορυφαία ειδικό στις σινοαμερικανικές σχέσεις στα μέσα και την τεχνολογία
Οι Financial Times σχολιάζουν την προσπάθεια του Μαρκ Ζάκερμπεργκ να στήσει γέφυρα επικοινωνίας με τον Τραμπ και το δεξί του χέρι
Το 41% των εταιρειών παγκοσμίως σχεδιάζει να μειώσει το εργατικό δυναμικό μέχρι το 2030
Τι απαντά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα όσα λέει ο ισχυρός άνδρας της Meta Platforms
Γιατί οι κινήσεις του Ζούκερμπεργκ είναι πιο επικίνδυνες από κάθε άλλου επικεφαλής τεχνολογικού κολοσσού
Γιατί ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ «παραδόθηκε» στον Ντόναλντ Τραμπ - Δριμεία κριτική στην απόφαση
Έδειξε τον δρόμο ο Ζούκεμπεργκ με το «κόψιμο» του fact checking
Τι έδειξε έρευνα για τον συνολικό κίνδυνο θνησιμότητας
Από τις 28 Απριλίου 2026, αυτό θα ισχύει και για τους φορητούς υπολογιστές
Η Meta θα ενσωματώσει τις λεγόμενες κοινοτικές σημειώσεις, όπως στην πλατφόρμα X του Ίλον Μασκ.
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.