- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Στρατηγικές Digital Marketing για την ανάπτυξη του κοινού σας
Με δημιουργία περιεχομένου – generic – το επιθυμητό αποτέλεσμα θα είναι όλο και πιο κοντά
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος προτείνει πιθανές στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορείτε να ακολουθήσετε για την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας.
Πολλά μπορεί να πει κανείς περί Στρατηγικής Μάρκετινγκ, πόσο μάλλον για το digital κομμάτι της. Εκτός ενός Website/Blog/Shop, υπάρχουν και οι στρατηγικές με τις τακτικές τους, που θα φέρουν το ανάλογο αποτέλεσμα σε traffic στην ιστοσελίδα μας. Δεν είναι άλλος ο τρόπος από τα Social Media. Με τη σωστή στρατηγική και τα ανάλογα posts/social media μέσο, με δημιουργία περιεχομένου – generic – το επιθυμητό αποτέλεσμα θα είναι όλο και πιο κοντά. Βασικό κριτήριο και παράγοντας βέβαια είναι η κατάλληλη τακτική που θα χρησιμοποιήσουμε. Και να δώσουμε απάντηση σε μια hot ερώτηση: «Είναι το κοινό μου στο Social μέσο που επέλεξα να έχω παρουσία;». Το ότι υπάρχουν τόσα Social Media δεν σημαίνει ότι το κοινό μας είναι ή θα το βρούμε σε αυτά.
Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι είμαστε στο Facebook. Το πιο εύκολο – αλλά θα το πληρώσετε ακριβά – είναι να κάνουμε διαφήμιση. Το πιο αποτελεσματικό ενδεχομένως, θα ήταν να αναπτύξουμε ίσως περιεχόμενο ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του κοινού μας, τους followers μας – και εννοώ το τμηματοποιημένο κοινό μας - και να σκεφτούμε τη χρησιμότητα των ομάδων. Οι ομάδες στο Facebook μην ξεχνάτε ότι ήταν, είναι και ακόμα παραμένουν δυνατό κλειδί τακτικής για το συγκεκριμένο μέσο.
Συνδυαστικά με αυτό, ας πούμε ότι σκεφτόμαστε να κάνουμε και video περιεχόμενο στο YouTube. Εκτός του ότι καλό θα ήταν να έχουμε playlists στο κανάλι μας, θα μπορούσαμε να ξεφύγουμε σε σχέση ίσως και με τον ανταγωνισμό – εάν ήδη δεν το κάνει – με κάποια live streaming μέσα από την πλατφόρμα. Η δύναμη του live και δεν αναφέρομαι μόνο στο YouTube, αυξάνει κατά πολύ τα οργανικά μας αποτελέσματα.
Ωραία τώρα, θα μου πείτε. Και; Δεν ξεχνάμε το Blogging μας, αλλά επενδύουμε σε αυτό. Υπάρχουν αρκετές πλατφόρμες για Blogging και Guest Blogging, ταυτόχρονα με τα 14 κύρια σημεία-κλειδιά, για να ανατύξουμε περιεχόμενο! Είμαστε σε θέση να τα αναγνωρίσουμε και να αναπτύξουμε το κοινό και τις πωλήσεις μας; Εάν ήδη έχετε Επιχείρηση, γνωρίζετε τι σπουδαιότητα αυτή. Εάν είστε τώρα στην αρχή, θα πρέπει να γνωρίσετε τη διαχείριση αλλά και το πόσο σημαντικό είναι το blogging στην ανάπτυξη του online Promotion.
Καλά όλα αυτά. Όμως στο τέλος της ημέρας ή της εβδομάδας ή του μήνα θα πρέπει να δούμε τι έχει μείνει. Και εννοώ πάντα από κοινό. Μήπως να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε το podcasting λίγο πιο σοβαρά; Να το περάσουμε στη Στρατηγική και τις τακτικές μας και να υλοποιήσουμε ένα πλάνο ανάπτυξης μέσα από εκεί; Ερωτήματα πολλά, τα οποία όμως απάντηση θα πάρουμε μέσα από την πλήρη καταγραφή των αναγκών της επιχείρησής μας. Για τα προιόντα ή τις υπηρεσίες μας. Για το όραμά μας. Για τη σχέση που θέλουμε τελικά να έχουμε με το κοινό μας ή το επιθυμητό κοινό. Αλλά, μην ξεχνάτε ένα πολύ σημαντικό στοιχείο της στρατηγικής. Θα πρέπει να βρείτε απάντηση στην ερώτηση: «Ποιο είναι το κίνητρο του άλλου να αγοράσει από εμένα;» – Αυτό είναι Digital Marketing Strategy.