- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Στρατηγικές Digital Marketing για την ανάπτυξη του κοινού σας
Με δημιουργία περιεχομένου – generic – το επιθυμητό αποτέλεσμα θα είναι όλο και πιο κοντά
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος προτείνει πιθανές στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορείτε να ακολουθήσετε για την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας.
Πολλά μπορεί να πει κανείς περί Στρατηγικής Μάρκετινγκ, πόσο μάλλον για το digital κομμάτι της. Εκτός ενός Website/Blog/Shop, υπάρχουν και οι στρατηγικές με τις τακτικές τους, που θα φέρουν το ανάλογο αποτέλεσμα σε traffic στην ιστοσελίδα μας. Δεν είναι άλλος ο τρόπος από τα Social Media. Με τη σωστή στρατηγική και τα ανάλογα posts/social media μέσο, με δημιουργία περιεχομένου – generic – το επιθυμητό αποτέλεσμα θα είναι όλο και πιο κοντά. Βασικό κριτήριο και παράγοντας βέβαια είναι η κατάλληλη τακτική που θα χρησιμοποιήσουμε. Και να δώσουμε απάντηση σε μια hot ερώτηση: «Είναι το κοινό μου στο Social μέσο που επέλεξα να έχω παρουσία;». Το ότι υπάρχουν τόσα Social Media δεν σημαίνει ότι το κοινό μας είναι ή θα το βρούμε σε αυτά.
Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι είμαστε στο Facebook. Το πιο εύκολο – αλλά θα το πληρώσετε ακριβά – είναι να κάνουμε διαφήμιση. Το πιο αποτελεσματικό ενδεχομένως, θα ήταν να αναπτύξουμε ίσως περιεχόμενο ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του κοινού μας, τους followers μας – και εννοώ το τμηματοποιημένο κοινό μας - και να σκεφτούμε τη χρησιμότητα των ομάδων. Οι ομάδες στο Facebook μην ξεχνάτε ότι ήταν, είναι και ακόμα παραμένουν δυνατό κλειδί τακτικής για το συγκεκριμένο μέσο.
Συνδυαστικά με αυτό, ας πούμε ότι σκεφτόμαστε να κάνουμε και video περιεχόμενο στο YouTube. Εκτός του ότι καλό θα ήταν να έχουμε playlists στο κανάλι μας, θα μπορούσαμε να ξεφύγουμε σε σχέση ίσως και με τον ανταγωνισμό – εάν ήδη δεν το κάνει – με κάποια live streaming μέσα από την πλατφόρμα. Η δύναμη του live και δεν αναφέρομαι μόνο στο YouTube, αυξάνει κατά πολύ τα οργανικά μας αποτελέσματα.
Ωραία τώρα, θα μου πείτε. Και; Δεν ξεχνάμε το Blogging μας, αλλά επενδύουμε σε αυτό. Υπάρχουν αρκετές πλατφόρμες για Blogging και Guest Blogging, ταυτόχρονα με τα 14 κύρια σημεία-κλειδιά, για να ανατύξουμε περιεχόμενο! Είμαστε σε θέση να τα αναγνωρίσουμε και να αναπτύξουμε το κοινό και τις πωλήσεις μας; Εάν ήδη έχετε Επιχείρηση, γνωρίζετε τι σπουδαιότητα αυτή. Εάν είστε τώρα στην αρχή, θα πρέπει να γνωρίσετε τη διαχείριση αλλά και το πόσο σημαντικό είναι το blogging στην ανάπτυξη του online Promotion.
Καλά όλα αυτά. Όμως στο τέλος της ημέρας ή της εβδομάδας ή του μήνα θα πρέπει να δούμε τι έχει μείνει. Και εννοώ πάντα από κοινό. Μήπως να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε το podcasting λίγο πιο σοβαρά; Να το περάσουμε στη Στρατηγική και τις τακτικές μας και να υλοποιήσουμε ένα πλάνο ανάπτυξης μέσα από εκεί; Ερωτήματα πολλά, τα οποία όμως απάντηση θα πάρουμε μέσα από την πλήρη καταγραφή των αναγκών της επιχείρησής μας. Για τα προιόντα ή τις υπηρεσίες μας. Για το όραμά μας. Για τη σχέση που θέλουμε τελικά να έχουμε με το κοινό μας ή το επιθυμητό κοινό. Αλλά, μην ξεχνάτε ένα πολύ σημαντικό στοιχείο της στρατηγικής. Θα πρέπει να βρείτε απάντηση στην ερώτηση: «Ποιο είναι το κίνητρο του άλλου να αγοράσει από εμένα;» – Αυτό είναι Digital Marketing Strategy.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.