- CITY GUIDE
- PODCAST
-
30°
Στρατηγικές Digital Marketing για την ανάπτυξη του κοινού σας
Με δημιουργία περιεχομένου – generic – το επιθυμητό αποτέλεσμα θα είναι όλο και πιο κοντά
![tzamarelos-gerasimos.jpg tzamarelos-gerasimos.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/tzamarelos-gerasimos.jpg)
![Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος προτείνει πιθανές στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορείτε να ακολουθήσετε για την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας Κύβος του Ρούμπικ](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2020/11/30/neonbrand-dgcuivmsqc0-unsplash.jpg)
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος προτείνει πιθανές στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορείτε να ακολουθήσετε για την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας.
Πολλά μπορεί να πει κανείς περί Στρατηγικής Μάρκετινγκ, πόσο μάλλον για το digital κομμάτι της. Εκτός ενός Website/Blog/Shop, υπάρχουν και οι στρατηγικές με τις τακτικές τους, που θα φέρουν το ανάλογο αποτέλεσμα σε traffic στην ιστοσελίδα μας. Δεν είναι άλλος ο τρόπος από τα Social Media. Με τη σωστή στρατηγική και τα ανάλογα posts/social media μέσο, με δημιουργία περιεχομένου – generic – το επιθυμητό αποτέλεσμα θα είναι όλο και πιο κοντά. Βασικό κριτήριο και παράγοντας βέβαια είναι η κατάλληλη τακτική που θα χρησιμοποιήσουμε. Και να δώσουμε απάντηση σε μια hot ερώτηση: «Είναι το κοινό μου στο Social μέσο που επέλεξα να έχω παρουσία;». Το ότι υπάρχουν τόσα Social Media δεν σημαίνει ότι το κοινό μας είναι ή θα το βρούμε σε αυτά.
Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι είμαστε στο Facebook. Το πιο εύκολο – αλλά θα το πληρώσετε ακριβά – είναι να κάνουμε διαφήμιση. Το πιο αποτελεσματικό ενδεχομένως, θα ήταν να αναπτύξουμε ίσως περιεχόμενο ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του κοινού μας, τους followers μας – και εννοώ το τμηματοποιημένο κοινό μας - και να σκεφτούμε τη χρησιμότητα των ομάδων. Οι ομάδες στο Facebook μην ξεχνάτε ότι ήταν, είναι και ακόμα παραμένουν δυνατό κλειδί τακτικής για το συγκεκριμένο μέσο.
Συνδυαστικά με αυτό, ας πούμε ότι σκεφτόμαστε να κάνουμε και video περιεχόμενο στο YouTube. Εκτός του ότι καλό θα ήταν να έχουμε playlists στο κανάλι μας, θα μπορούσαμε να ξεφύγουμε σε σχέση ίσως και με τον ανταγωνισμό – εάν ήδη δεν το κάνει – με κάποια live streaming μέσα από την πλατφόρμα. Η δύναμη του live και δεν αναφέρομαι μόνο στο YouTube, αυξάνει κατά πολύ τα οργανικά μας αποτελέσματα.
Ωραία τώρα, θα μου πείτε. Και; Δεν ξεχνάμε το Blogging μας, αλλά επενδύουμε σε αυτό. Υπάρχουν αρκετές πλατφόρμες για Blogging και Guest Blogging, ταυτόχρονα με τα 14 κύρια σημεία-κλειδιά, για να ανατύξουμε περιεχόμενο! Είμαστε σε θέση να τα αναγνωρίσουμε και να αναπτύξουμε το κοινό και τις πωλήσεις μας; Εάν ήδη έχετε Επιχείρηση, γνωρίζετε τι σπουδαιότητα αυτή. Εάν είστε τώρα στην αρχή, θα πρέπει να γνωρίσετε τη διαχείριση αλλά και το πόσο σημαντικό είναι το blogging στην ανάπτυξη του online Promotion.
Καλά όλα αυτά. Όμως στο τέλος της ημέρας ή της εβδομάδας ή του μήνα θα πρέπει να δούμε τι έχει μείνει. Και εννοώ πάντα από κοινό. Μήπως να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε το podcasting λίγο πιο σοβαρά; Να το περάσουμε στη Στρατηγική και τις τακτικές μας και να υλοποιήσουμε ένα πλάνο ανάπτυξης μέσα από εκεί; Ερωτήματα πολλά, τα οποία όμως απάντηση θα πάρουμε μέσα από την πλήρη καταγραφή των αναγκών της επιχείρησής μας. Για τα προιόντα ή τις υπηρεσίες μας. Για το όραμά μας. Για τη σχέση που θέλουμε τελικά να έχουμε με το κοινό μας ή το επιθυμητό κοινό. Αλλά, μην ξεχνάτε ένα πολύ σημαντικό στοιχείο της στρατηγικής. Θα πρέπει να βρείτε απάντηση στην ερώτηση: «Ποιο είναι το κίνητρο του άλλου να αγοράσει από εμένα;» – Αυτό είναι Digital Marketing Strategy.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Με τα ηχητικά βιβλία, οι αναγνώστες πληρώνουν για να έχουν πρόσβαση σε μια τεράστια βιβλιοθήκη – αλλά ο έλεγχος αυτής της βιβλιοθήκης εναπόκειται τελικά στην πλατφόρμα που τη φιλοξενεί
45 χρόνια από όταν «γεννήθηκε» η συνήθεια να ακούμε τα τραγούδια που αγαπάμε όπου και όποτε θέλουμε
Μπορεί να επουλωθεί μόνο του αν κοπεί
Σε συνεργασία με την αλυσίδα καταστημάτων Toys ‘R’ Us
Παρουσίασε τα πρώτα δεδομένα η αποστολή του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος
H ΝASA «έτρεξε» μια υποθετική άσκηση ετοιμότητας
«Επίτευγμα - ορόσημο» στην επιδίωξη της Κίνας να γίνει διαστημική υπερδύναμη
Τα ευρήματα της νέας έρευνας της Focus Bari
Η ιστορία μιας εφεύρεσης που εμπορικά απέτυχε παταγωδώς
Η παραγωγικότητα - και τα προϊόντα - της Nvidia ουσιαστικά διαμορφώνουν τις εξελίξεις στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης
Πώς ωφελείται από την έκρηξη της ζήτησης για μικροτσίπ
Τι αναφέρει νέα επιστημονική μελέτη
Ζήτησε από εργαζόμενη να γεννήσει το παιδί του για να διαιωνίσει το IQ του
Συνέντευξη με την ακαδημαϊκό με αφορμή την ομιλία της στο Φεστιβάλ Φιλοσοφίας του Γαλλικού Ινστιτούτου
Αφυδάτωση και θολή σκέψη μερικές από αυτές
Το χρονικό της «κόντρας» τους
Η δοκιμαστική έκδοση θα είναι διαθέσιμη το φθινόπωρο
Πιο κοντά στην κατανόηση των τετράποδων φίλων μας
Συγκαταλέγονται στα πιο συχνά συνταγογραφούμενα φάρμακα παγκοσμίως
Ειδικοί εξηγούν γιατί αυτές οι δοκιμές είναι ξεπερασμένες
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.