- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Τα απαραίτητα βήματα για τη δημιουργία ενός Website ή Blog
Το θέμα είναι ότι όλοι θέλουμε ένα Website! Έχετε όμως απάντηση στην ερώτηση «τι θα το κάνω;»
Η στρατηγική που χρειάζεται η δημιουργία μιας ιστοσελίδας ή ενός blog: Από την επιλογή domain στο content calendar.
Όλοι μας επιθυμούμε ένα Website. Και αυτό δεν είναι λάθος. Έχουμε την ιδέα, ίσως να έχουμε βρει τι θέλει το κοινό μας, ενδεχομένως και το περιεχόμενο αυτού. Σίγουρα θέλουμε το Brand μας, η φωνή μας, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας, να ακούγονται και λίγο πιο έξω. Όμως αυτό προυποθέτει χρόνο, χρήμα και ασφαλώς σωστό προγραμματισμό. Σε πρώτη φάση θα πρέπει να βάλουμε στόχους! Να χαράξουμε κοινώς τακτικές και μια Στρατηγική. Η ερώτηση εδώ είναι «πού βρίσκομαι και πού θέλω να πάω;». Και θα πρέπει να φτάσω στην απάντηση «πώς θα πάω εκεί που θέλω»!
Η Στρατηγική στο Digital επιπλέον, θα πρέπει να απαντήσει και σε ένα άλλο ερώτημα. Τι θα κάνω διαφορετικά από τους άλλους. Αυτό λέγεται Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα. Βέβαια είναι και το κομμάτι της διαφοροποίησης. Εάν θέλουμε να μην λάβουμε από το κοινό feedback τύπου «μια από τα ίδια», «έλα μωρέ τι να μας πει τώρα» κ.ο.κ, θα πρέπει να ξεχωρίσουμε. Να ξεχωρίσουμε σε θέματα περιεχομένου και ασφαλώς στο θέμα UX (φιλικό περιβάλλον για το χρήστη).
Έπειτα θα πρέπει να βρούμε το όνομά μας (Domain) και βέβαια είναι απαραίτητο ένα Web Hosting. Στον ίδιο χρόνο να αποφασίσουμε σε ποιο CMS (WordPress, Joomla, κτλ) θα δουλέψουμε και να βρούμε ένα Template. Εξαιρούνται ασφαλώς τα Custom Websites, όπου εδώ απαιτείται η γνώση κώδικα σε σχέση με τα Open CMS τα οποία στην δημιουργία ενός Website ή Blog είναι πολύ εύκολα και εύχρηστα.
Ας υποθέσουμε ότι τα βρήκαμε όλα τα παραπάνω. Και τώρα, θέλουμε κάτι άλλο; Ασφαλώς πολλά παραπάνω. Θέλουμε εικόνες, βίντεο (σε αυτό το σημείο θα πρέπει να δούμε εάν θα κάνουμε podcast ή όχι) και υποχρεωτικά περιεχόμενο. Χωρίς αυτό και με το σωστό δομημένο τρόπο δεν θα έχουμε πολλές δυνατότητες να ανέβουμε και στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Άρα όταν θα πάμε να δημιουργήσουμε και να κάνουμε το «όνειρο» πράξη, θα πρέπει να βάλουμε κάτω όλη τη διαδικασία, να ορίσουμε time management χρόνους (πότε θα κάνω τι και γιατί;) για να πετύχουμε το πρώτο στάδιο. Μια πρώτη δημιουργία ιστοσελίδας ή blog. Όμως η δουλειά μας δεν τελειώνει εκεί. Γιατί το Digital δεν τελειώνει απλά με ένα website ή μια παρουσία στα Social.
Εδώ λοιπόν αρχίζουν τα δύσκολα.
Θα πρέπει να δημιουργήσουμε μία λίστα με πιθανά θέματα για τα επόμενα άρθρα μας, να προσθέσουμε ημερομηνίες δημοσίευσης σε κάθε άρθρο και να έχουμε προσδιορίσει έτσι το content calendar μας. Είναι προτιμότερο να έχουμε, παρά να ξεμείνουμε από άρθρα. Τέλος σε αυτή τη φάση, θα πρέπει να τηρούμε τις ημερομηνίες δημοσίευσης διότι με αυτό τον τρόπο εκπαιδεύουμε και το κοινό μας να παρακολουθεί πιο πιστά το blog μας, γνωρίζοντας ποια ημέρα της εβδομάδας δημοσιεύουμε ένα νέο post.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.