- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Lockdown και Digital Transformation: Προλάβαμε τα νέα δεδομένα;
Διαχείριση Κρίσης ή ετοιμότητα για ένα Brand;
Lockdown κι επιχειρήσεις: Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος γράφει για την αξία του digital transformation και την ανάγκη να παραμείνει ενεργό ένα brand.
Το νέο lockdown είναι πλέον γεγονός. Διαχείριση Κρίσης ή ετοιμότητα για ένα Brand; Το είχαμε στο μυαλό μας όλοι, όμως παρόλο που την πρώτη φορά πήραμε το μήνυμα «Κάνε Digital Transform» ακόμα και σήμερα δεν λειτουργούν όλα ενδεχομένως όπως θα έπρεπε.
Ακούω και μιλάω με αρκετούς, που από την εποχή του πρώτου «κλεισίματος» της αγοράς, μιλάγανε για τη σπουδαιότητα του να κάνουν ένα website ή να αναβαθμίσουν άμεσα αυτό που έχουν. Και όμως, ακόμα και σήμερα, στο δεύτερο γύρο ασχολούμαστε με τα αυτονόητα τύπου «δεν πρόλαβα» για τα ελληνικά δεδομένα. Και ακόμα χειρότερα, μερικές επιχειρήσεις δεν έχουν τα E-shop τους για να μπορούν να τα αξιοποιήσουν.
Πολλές επιχειρήσεις (όχι όλες ή τα «μεγάλα μαγαζιά») προσπαθούν να κατανοήσουν πως θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα ψηφιακά μέσα και κανάλια. Ιδίως οι επιχειρήσεις που έχουν «παγώσει» τη δραστηριότητά τους!
Σε κάθε περίπτωση, μία επιχείρηση ή ένα brand θα πρέπει να παραμένει ενεργό προκειμένου να διατηρήσει τη σύνδεση του με τους καταναλωτές και τους συνεργάτες του. Μία απουσία που μπορεί να διαρκέσει αρκετές εβδομάδες είναι πιθανό να έχει αρνητικές επιπτώσεις στις πωλήσεις και γι’ αυτό είναι απαραίτητη η ενεργή παρουσία.
Όμως μερικοί είδαν το κλείσιμο ως μια ευκαιρία. Και αναφέρομαι στο παράδειγμα του TIK-TOK ή όσους επένδυσαν σε αυτό. Μια κρίση ναι, δημιουργεί ευκαιρίες. Πόσο έτοιμοι όμως είμαστε να την δούμε;
Όσον αφορά το χώρο των E-shops, ένα σημείο – κλειδί πλέον για τις αγορές μας, δεν μένει παρά να δούμε εάν διόρθωσαν κάτι που στο πρώτο lockdown δεν βγήκε. Τι; Την διάρκεια σε μέρες παράδοσης για ένα προιόν. Το παιχνίδι δεν έιναι μόνο στις εταιρίες courier, αλλά και στα ίδια τα brands τι τρόπους βρήκαν για να δημιουργούν καλύτερη σχέση και εμπειρία παράδοσης προς τον πελάτη.
Σίγουρα τις επόμενες ημέρες, βραχυπρόθεσμα δηλαδη, θα δούμε και θα διαπιστώσουμε την ετοιμότητα όλων. Δεν είναι μόνο Digital ουσία ενός E-shop! Είναι και ο χρόνος παράδοσης – ετοιμότητας, εφόσον όλοι μας λίγο πολύ γνωρίζαμε τι θα ερχόταν.
Ξέρω ότι μερικούς θα τους πληγώσω. Το θέμα όμως δεν είναι αυτό.
Το θέμα είναι, ότι λίγο-πολύ όλοι έχουμε μια γνώμη. Γνώση όμως χρειάζεται στο Digital και προγραμματισμό!
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.