Τεχνολογια - Επιστημη

Lockdown και Digital Transformation: Προλάβαμε τα νέα δεδομένα;

Διαχείριση Κρίσης ή ετοιμότητα για ένα Brand;

tzamarelos-gerasimos.jpg
Γεράσιμος Τζαμαρέλος
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Εικονογράφηση για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Lockdown κι επιχειρήσεις: Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος γράφει για την αξία του digital transformation και την ανάγκη να παραμείνει ενεργό ένα brand.

Το νέο lockdown είναι πλέον γεγονός. Διαχείριση Κρίσης ή ετοιμότητα για ένα Brand; Το είχαμε στο μυαλό μας όλοι, όμως παρόλο που την πρώτη φορά πήραμε το μήνυμα «Κάνε Digital Transform» ακόμα και σήμερα δεν λειτουργούν όλα ενδεχομένως όπως θα έπρεπε.

Ακούω και μιλάω με αρκετούς, που από την εποχή του πρώτου «κλεισίματος» της αγοράς, μιλάγανε για τη σπουδαιότητα του να κάνουν ένα website ή να αναβαθμίσουν άμεσα αυτό που έχουν. Και όμως, ακόμα και σήμερα, στο δεύτερο γύρο ασχολούμαστε με τα αυτονόητα τύπου «δεν πρόλαβα» για τα ελληνικά δεδομένα. Και ακόμα χειρότερα, μερικές επιχειρήσεις δεν έχουν τα E-shop τους για να μπορούν να τα αξιοποιήσουν.

Πολλές επιχειρήσεις (όχι όλες ή τα «μεγάλα μαγαζιά») προσπαθούν να κατανοήσουν πως θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα ψηφιακά μέσα και κανάλια. Ιδίως οι επιχειρήσεις που έχουν «παγώσει» τη δραστηριότητά τους!

Σε κάθε περίπτωση, μία επιχείρηση ή ένα brand θα πρέπει να παραμένει ενεργό προκειμένου να διατηρήσει τη σύνδεση του με τους καταναλωτές και τους συνεργάτες του. Μία απουσία που μπορεί να διαρκέσει αρκετές εβδομάδες είναι πιθανό να έχει αρνητικές επιπτώσεις στις πωλήσεις και γι’ αυτό είναι απαραίτητη η ενεργή παρουσία.

Όμως μερικοί είδαν το κλείσιμο ως μια ευκαιρία. Και αναφέρομαι στο παράδειγμα του TIK-TOK ή όσους επένδυσαν σε αυτό. Μια κρίση ναι, δημιουργεί ευκαιρίες. Πόσο έτοιμοι όμως είμαστε να την δούμε;

Όσον αφορά το χώρο των E-shops, ένα σημείο – κλειδί πλέον για τις αγορές μας, δεν μένει παρά να δούμε εάν διόρθωσαν κάτι που στο πρώτο lockdown δεν βγήκε. Τι; Την διάρκεια σε μέρες παράδοσης για ένα προιόν. Το παιχνίδι δεν έιναι μόνο στις εταιρίες courier, αλλά και στα ίδια τα brands τι τρόπους βρήκαν για να δημιουργούν καλύτερη σχέση και εμπειρία παράδοσης προς τον πελάτη.

Σίγουρα τις επόμενες ημέρες, βραχυπρόθεσμα δηλαδη, θα δούμε και θα διαπιστώσουμε την ετοιμότητα όλων. Δεν είναι μόνο Digital ουσία ενός E-shop! Είναι και ο χρόνος παράδοσης – ετοιμότητας, εφόσον όλοι μας λίγο πολύ γνωρίζαμε τι θα ερχόταν.

Ξέρω ότι μερικούς θα τους πληγώσω. Το θέμα όμως δεν είναι αυτό.

Το θέμα είναι, ότι λίγο-πολύ όλοι έχουμε μια γνώμη. Γνώση όμως χρειάζεται στο Digital και προγραμματισμό!

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τεχνητή νοημοσύνη: Αυτοματισμός χωρίς όρια;
Τεχνητή νοημοσύνη: Αυτοματισμός χωρίς όρια;

Η AI θα πρέπει να υποβάλλεται σε περιορισμούς ορθής χρήσης, με τη διαφορά ότι αυτοί καλό είναι να τίθενται και να εφαρμόζονται εν είδει αυτορρύθμισης από τους ίδιους τους χρήστες

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.