Lockdown και Digital Transformation: Προλάβαμε τα νέα δεδομένα;
Διαχείριση Κρίσης ή ετοιμότητα για ένα Brand;
Lockdown κι επιχειρήσεις: Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος γράφει για την αξία του digital transformation και την ανάγκη να παραμείνει ενεργό ένα brand.
Το νέο lockdown είναι πλέον γεγονός. Διαχείριση Κρίσης ή ετοιμότητα για ένα Brand; Το είχαμε στο μυαλό μας όλοι, όμως παρόλο που την πρώτη φορά πήραμε το μήνυμα «Κάνε Digital Transform» ακόμα και σήμερα δεν λειτουργούν όλα ενδεχομένως όπως θα έπρεπε.
Ακούω και μιλάω με αρκετούς, που από την εποχή του πρώτου «κλεισίματος» της αγοράς, μιλάγανε για τη σπουδαιότητα του να κάνουν ένα website ή να αναβαθμίσουν άμεσα αυτό που έχουν. Και όμως, ακόμα και σήμερα, στο δεύτερο γύρο ασχολούμαστε με τα αυτονόητα τύπου «δεν πρόλαβα» για τα ελληνικά δεδομένα. Και ακόμα χειρότερα, μερικές επιχειρήσεις δεν έχουν τα E-shop τους για να μπορούν να τα αξιοποιήσουν.
Πολλές επιχειρήσεις (όχι όλες ή τα «μεγάλα μαγαζιά») προσπαθούν να κατανοήσουν πως θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα ψηφιακά μέσα και κανάλια. Ιδίως οι επιχειρήσεις που έχουν «παγώσει» τη δραστηριότητά τους!
Σε κάθε περίπτωση, μία επιχείρηση ή ένα brand θα πρέπει να παραμένει ενεργό προκειμένου να διατηρήσει τη σύνδεση του με τους καταναλωτές και τους συνεργάτες του. Μία απουσία που μπορεί να διαρκέσει αρκετές εβδομάδες είναι πιθανό να έχει αρνητικές επιπτώσεις στις πωλήσεις και γι’ αυτό είναι απαραίτητη η ενεργή παρουσία.
Όμως μερικοί είδαν το κλείσιμο ως μια ευκαιρία. Και αναφέρομαι στο παράδειγμα του TIK-TOK ή όσους επένδυσαν σε αυτό. Μια κρίση ναι, δημιουργεί ευκαιρίες. Πόσο έτοιμοι όμως είμαστε να την δούμε;
Όσον αφορά το χώρο των E-shops, ένα σημείο – κλειδί πλέον για τις αγορές μας, δεν μένει παρά να δούμε εάν διόρθωσαν κάτι που στο πρώτο lockdown δεν βγήκε. Τι; Την διάρκεια σε μέρες παράδοσης για ένα προιόν. Το παιχνίδι δεν έιναι μόνο στις εταιρίες courier, αλλά και στα ίδια τα brands τι τρόπους βρήκαν για να δημιουργούν καλύτερη σχέση και εμπειρία παράδοσης προς τον πελάτη.
Σίγουρα τις επόμενες ημέρες, βραχυπρόθεσμα δηλαδη, θα δούμε και θα διαπιστώσουμε την ετοιμότητα όλων. Δεν είναι μόνο Digital ουσία ενός E-shop! Είναι και ο χρόνος παράδοσης – ετοιμότητας, εφόσον όλοι μας λίγο πολύ γνωρίζαμε τι θα ερχόταν.
Ξέρω ότι μερικούς θα τους πληγώσω. Το θέμα όμως δεν είναι αυτό.
Το θέμα είναι, ότι λίγο-πολύ όλοι έχουμε μια γνώμη. Γνώση όμως χρειάζεται στο Digital και προγραμματισμό!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η εταιρεία αποκαλύπτει σχέδιο για την περικοπή περίπου του 5% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της
Τον μήνυσε για παραβιάσεις κατά την αγορά μετοχών της πρώην Twitter Inc
Στο στόχαστρο ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα
Έχει τις περισσότερες λήψεις στο App Store της Apple στις ΗΠΑ - Πώς λειτουργεί
Στόχος οι 30 εμφυτεύσεις σε ανθρώπους μέσα στο 2025
Νέα καθυστέρηση στην απόπειρα να ανταγωνιστεί την SpaceX του Έλον Μασκ
Παρατηρήθηκαν «ανωμαλίες» στη διάρκεια της αντίστροφης μέτρησης
Έκτακτη συνάντηση των Ελεγκτών μετά την ανακοίνωση κατάργησης των ελέγχων
Μια συζήτηση με την Professor Aynne Kokas, κορυφαία ειδικό στις σινοαμερικανικές σχέσεις στα μέσα και την τεχνολογία
Οι Financial Times σχολιάζουν την προσπάθεια του Μαρκ Ζάκερμπεργκ να στήσει γέφυρα επικοινωνίας με τον Τραμπ και το δεξί του χέρι
Το 41% των εταιρειών παγκοσμίως σχεδιάζει να μειώσει το εργατικό δυναμικό μέχρι το 2030
Τι απαντά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα όσα λέει ο ισχυρός άνδρας της Meta Platforms
Γιατί οι κινήσεις του Ζούκερμπεργκ είναι πιο επικίνδυνες από κάθε άλλου επικεφαλής τεχνολογικού κολοσσού
Γιατί ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ «παραδόθηκε» στον Ντόναλντ Τραμπ - Δριμεία κριτική στην απόφαση
Έδειξε τον δρόμο ο Ζούκεμπεργκ με το «κόψιμο» του fact checking
Τι έδειξε έρευνα για τον συνολικό κίνδυνο θνησιμότητας
Από τις 28 Απριλίου 2026, αυτό θα ισχύει και για τους φορητούς υπολογιστές
Η Meta θα ενσωματώσει τις λεγόμενες κοινοτικές σημειώσεις, όπως στην πλατφόρμα X του Ίλον Μασκ.
Aυτό υποστήριξε ο επικεφαλής της OPEN AI Σαμ Άλτμαν
Παρόμοια συστήματα θα μπορούσαν να δοκιμαστούν και σε άλλα ιατρικά περιβάλλοντα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.