Τα διαφημιστικά βραβεία YouTube Works της Google στην Ελλάδα
Πότε ξεκινούν και πόσο θα διαρκέσουν οι δηλώσεις συμμετοχής
YouTube Works της Google: Τα βραβεία έρχονται στην Ελλάδα- Ποιος ο στόχος του θεσμού και ποιοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή.
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα έρχονται τα βραβεία YouTube Works.
Στόχος του νέου αυτού θεσμού της Google είναι να αναγνωριστούν όλοι όσοι δημιουργούν καμπάνιες που προσεγγίζουν τους καταναλωτές και την κοινωνία με καινοτόμους τρόπους, μέσα από νέα ψηφιακά κανάλια και πλατφόρμες.
Καλλιτέχνες, επαγγελματίες και δημιουργοί που αξιοποίησαν στο έπακρο τις δυνατότητες του YouTube για να υλοποιήσουν, μέσα στο 2020, τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες διαφημιστικές εκστρατείες της πλατφόρμας, καλούνται να πάρουν μέρος στα YouTube Works, που έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 2021.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, τα βραβεία διαφημιστικής αποτελεσματικότητας YouTube Works θεσπίστηκαν και λειτουργούν, σε συνεργασία με την Kantar, για να αναδείξουν τις ιδέες που κατακτούν το κοινό, συμβάλλοντας στην επίτευξη θετικών επιχειρηματικών αποτελεσμάτων για τις εταιρείες.
Συμμετοχή στα βραβεία μπορούν να δηλώσουν ομάδες μάρκετινγκ, μέσων μαζικής ενημέρωσης, δημιουργικών τμημάτων και διαφημιστικών εταιρειών, καθώς και να υποβάλουν υποψηφιότητα σε όσες κατηγορίες επιθυμούν.
Οι αιτήσεις συμμετοχής θα ξεκινήσουν στα μέσα Νοεμβρίου και θα ολοκληρωθούν στις 14 Φεβρουαρίου 2021.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Ξεκλειδώνει το μεγάλο μυστικό της φύσης», λένε ειδικοί
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.